tu masz :http://dairally.net/daihard/chas/CB80FaultCodes/CB80FaultCodes.htm
sama kostka jest stojąc od przodu po prawej stronie poniżej akumulatora, wystarczy ściągnąć zaślepkę i następnie zmostkować dolny pin i lewy górny. następnie wsiadasz do auta i przekręcasz kluczyk tak żeby zapaliły się kontrolki i czekasz ile razy ci mrugnie. między powtórzeniami kodów błędów są dłuższe przerwy. Od razu moge ci podpowiedzieć na co należy uważać - a mianowicie komp ma zapoamiętane wszystkie kody błędów żeby było wiarygodne wskazanie odłączasz mase na chwilę żeby zresetowac ustawienia błędów, następnie musisz pojeździć normalnie samochodem dopiero wtedy sprawdź, jeśli zrobisz z marszu możesz szczytać kody błędów które są dawno nieaktualne - np. ja kiedyś czyszcząc silnik nie założyłem jednago kabla na świecę auto ruszyło przejechałem parę materów ale coś mi nie pasowało bo chodził jak bokser
podłączyłem kabel i wszystko było cacy aż chciałem zczytać kod wówczas wyszło mi że mam zły skład mieszanki paliwowo powietrznej i uszkodzenie w układzie zapłonu, niemogłem dojśc przyczyny a auto chodziło ok - dopiero na daihard kiedyś wyczytałem o takim myku z kompem i rzyczywiście to było przyczyną błędnego wskazania... a swoją drogą to komp pokaże dopiero gdy coś jest naprawde tak spierd... że uniemożliwia jazdę źle wyregulowanego zapłonu albo słabych kabli nie wskaże więc cudów niema. jakbyś chciał coś więcej wiedzieć możesz napisać do mnie na gg, też mam gtti krótko ale już parę rzeczy zdążyłem pzrerobić