forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 05-10-2024, 13:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: trochę problemów w gtti
PostNapisane: 05-06-2006, 20:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
Witam!

Chciałem dziś podkręcic obroty biegu jałowego postępowałem zgodnie z instrukcją podkręcałem śrubę ale nic się nie dzieje, obroty mam po rozgrzaniu silnika ciągle na ok 500 i falują, na zimnym silniku mam 2000 po czym spada na 1500 i dalej na 500 ciągle falując.

Martwi mnie spalanie na trasie wyszło mi koło 7 bez katowania średnia prędkośc koło 100, ostatnio po mieście wyszło mi koło 8 , teraz wychodzi koło 10 - auto nie jest katowane rzadko wchodzi ponad 4000 obrotów stąd dziwi mnie takie spalanie.

Było dosyć głośne i spaliny śmierdziały nieprzepalonym paliwem, podkręciłem mu ilośc powetrza w składzie mieszanki i sie poprawiło ale nie wiem czy jest optymalny - czy jest jakaś "domowa" metoda sprawdzenia tego czy trzeba jechac na stacje i mierzyć stężenie CO w spalinach ?


Jakieś pomysły?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-06-2006, 06:10 
Ja mialem ostatnio "falowanie" obrotow nawet dosyc czesto gasl silnik
okazalo sie ze kable tak zasyfiale ze nie przenosily dobrze iskry.
Sprawdz


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-06-2006, 12:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
narazie wyczyściałem porządnie świece i obroty podskoczyły do 700, kable wymienię jak będe miał przypływ $$ , pomogła też regulacja linki gazu - miała duży luz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-06-2006, 17:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
potencjometr przepustniy pokazuje swe oblicze :) miale mto samo ,wymienilem potencjometr przepustnicy i tadam :) drogi ten potencjometr , kolo 200 zl chyba , ale ja mialem 2ga charadke wiec :) a sprzedale mpamietam za doslownie pare zlotych .... , jak potencjometr uszkodzony to bedzie wiecej palila bo nie wie jak otwarta przepustnica jest i komputer dobiera wartosci nie z czujnika tylko zaprogramowane wartosci ... a jak wiadome lepiej wiecej dawac wszystkiego zeby auto jechalo niz mniej :) wiec tak kompy sa zaprogramowane :) osobiscie teraz w Roverze 620 z silnikiem Hondy mam falowaniem obrotow .... wymienilem wszystko .... i okazalo sie zze aparat zaplonowy . wiec to tylko samochody :)

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-06-2006, 11:28 
Witam!

Sprawdzałem potencjometr z danymi z faq daihard i trzyma parametry więc wydaje mi się że jest ok, napewno mam za pogatą mieszankę, jako przyczynę teraz upatryję wydmuchaną uszczelkę pomiędzy turbo a ta bańką od wydechu -podczas jazdy dmucha mi gorącymi spalinami an rurę do intercollera co dodatkowo podhrzew powietrze i silnik dostej go mniej niż powinien stąd zbyt bogata mieszanka - naprawię to i zobaczymy czy coś się zmieni. Rozdzielacz i cewkę mam ok, bo sprawdzałem, ma przedmuchu ze skrzyni korbowej nie mnieszyłem jak duże, nie sprawdzałem też kompresji - zrobię to przy najbliższej okazji


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-06-2006, 11:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
sorry za pisownię :oops:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL