forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 10-10-2024, 01:24

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PROBLEMY Z NADMUCHEM
PostNapisane: 22-04-2006, 22:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 23:18
Posty: 101
witam. mam mały ale duży problem z nadmuchem w mojej charade 1.0D. powietrze wali na szybe jak dzikie :) ale jak tylko przełączam z szyby na centralne dmuchanie na autko a nie tylko na szyby to wtedy na szyby daje słabiej a na autko nie wieje :((((((( wie ktoś może co z tym zrobić/jak naprawić?? proszę o pomoc

_________________
G100 1.0D 5-drzwiowy

Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-05-2006, 08:53 
Też miałem podobny problem. Rozwiązania są dwa.
1. za miejscem na radio są różnego rodzaju druciki-pręty i zestaw plastików połączonych ze sobą, prawdopodobnie jak przełączasz dmuchawe by dmuchała w innym kierunku niż na szybę to nic nie daje bo ktoryś z prętów wyskoczył z plastiku lub po prastu ktorys prastik po prostu pękł, sprawdź to.

2. możliwe ze szczotki silnikcza od nadmuchu się wytarły.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-05-2006, 22:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 23:18
Posty: 101
wielkie dzięki za pomoc - napewno to wkrótce sprawdze i dam znać co było :) - przynajmniej teraz wiem gdzie szukać. I mam jeszcze pytanko odnośnie tych szczotek - gdzie one się znajdują i czy w razie czego trudno je dokupić?? :))

_________________
G100 1.0D 5-drzwiowy

Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-05-2006, 09:25 
szczotki są w silniczku. musisz rozkreciz silniczek zeby sie do nich dostac.
1. odkrecasz schowek
2. odkrecasz belkę na ktorej sie trzyma schowek.
3. wtedy masz jak na dloni w prawym rogu caly, zabudowany, silnik od nawiewu.
4. odkrecasz 3 śróbki , ale wczesniej sciagasz wężyk(plastikowy mały wężyk, zagęty w kształcie litery "L" jest on pozwijany jak harmonijka)
5. wyciagasz cały silniczek razem z "meczną" turbina (plastikowe)
6. odpinasz przewód zasilający silniczek.
7. i trzymasz w rece silniczek razem z turbiną (na dole silniczka jest taki czerny dekielek do ktorego byl przyczepiony tn "harmonijkowy przewod", tączęscia sie nie zajmujesz, interesuje się góra a dokladniej śróbka na samej górze turbiny, odkrecasz ją.
8. dwoma śrubokrętami podważasz turbine (dosc ciężko schodzi) ale dasz rade :)
9. pozniej sa 2 śróbki trzeba odkrecic i teraz zostaje najgorsze, wyciągnięcie silniczka ze srodka :( wszystko jest moco namagnesowane wiec bedziesz mial problemy :(
10. jak bedziesz mial w rece sam silniczek to po bokach sa takie małe kosteczki metalowe w s tych kosteczkach ruszająsię szczotki :D
11. szkotka to jest kawałek grafitu z przewodem miedzianym.

12. koszt ok 7zł tylko ze nie dokupisz odgrinałów, najlepiej wez ze soba pozostałości starych szczotek i koleś w sklemie motoryzacyjnym ci dobierze. Mi podeszły od alternatowa, ale nie pamietam od jakiego auta.
- w razie gdyby były za duże lub za długie, zawsze mozesz je zeszlifowac delikatnym papierem ściernym (ja tak zrobilem :) ). POWODZENIA


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-05-2006, 21:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 23:18
Posty: 101
dzięki za info, ale już doszedłem - jak na razie działa ale nie wróżę temu dużej przyszłośi. Był rozgięty uchwyt od linki która zmienia przepływ powietrza (ile się nasłałem nad tym jak to rozbierałem to ludzkie pojęcie przechodzi :) ) ale się powiodło - zagiąłem zaczep i próbowałem to skręcić ale ruch palcami był minimalny, później wziąłem grot od wkrętarki i kluczyk "6" i kręciłem po 1/4 obrotu - wydaje mi się że mam w tym całym przekaźniku zwalony gwint i niedługo się rozegnie i będzie ta sama bajka, ale pancerz umocowany a jak się znowu zacznie ruszać to go zamocuję w innym punkcie na sztywno - jak narazie jest ok i dzięki za wskazówki

ps. do tych szczotek też za jakiś czas się dobiorę jak zacznie słabiej dmuchać :)

_________________
G100 1.0D 5-drzwiowy

Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: PROBLEMY Z NADMUCHEM
PostNapisane: 24-10-2006, 16:58 
Offline

Dołączył(a): 09-12-2005, 05:57
Posty: 5
cześć,mam ten sam problem THIN powiedz jak się dobrałeś do tego uchwytu do regulacji nawiewu:),zgóry wielkie dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL