forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 14:27

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Olej w układzi chłodzenia
PostNapisane: 25-04-2005, 18:42 
Może ktoś spotkał się z takim problemem, pokazał się olej w układzie chłodzenia, wymieniłem uszczelkę pod głowicą i dalej jest to samo, może ktoś wie co jest grane ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-04-2005, 23:13 
Offline
Site Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20-07-2004, 13:52
Posty: 262
Lokalizacja: Milanówek
Samochód: Daihatsu Charade
Model: GTTI
Rok: 0
Witam

Miałem to samo niestety była pęknięta głowica :(
A i moj znajomy mial to samo u nieglo pekł blok. Wiec nie mam dla ciebie dobraych wiadomosci. Słyszałem ze mozna to ew spawac ale jak z wytrzymalosca tego nie gwarantuje. Ja wymienilem na inna urzywana i juz kilka lat i jest git.

pozdrawiam

_________________
Niech moc będzie z wami :)

http://www.asis.pl => Systemy Informatyczne, Tworzenie Stron www


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-04-2005, 09:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
pękanie głowic to objaw częsty.jedną zwaliłem było sito nie nadawała się do spawania.teraz mam od 2 lat spawaną i jakoś się trzyma.zmieniłem zasadę działania wentylatora.wyłączał się wraz z silnikiem,teraz po wyłączeniu wentylator chodzi aż silnik ostygnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-04-2005, 14:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
mhhhhhhh :shock: a czy sprawdziles czy ply dostaje ci sie do oleju :?: i czy stan oleju zminiejsza sie :?: no bo jesli padla ci wczesniej uszczelka to napewno czesc oleju gdy poszla do plynu nawet po jego spuszczeniu gdzies tam sie osadza wiec moze po wymianie uszczelki i zalaniu plyny poprostu resztka oleju zostala i teraz wymieszalal sie z plynem kiedys mialem taki przypadek w fordzie zmienilem uszczelke i bylo podobnie ale wymienilem plyn i wyplkalem uklad chlodzenia i bylo i jest do tej pory git.swoja droga tez przrobilem podobnie jak piter wentylator i wstawilem dodatkowy czujnik temperatury z regulacja ktora go uruchamia poprostu moge regulowac temperature przy ktorej wlacza sie wentylator daje efekty szczegolnie w miescie :P

pozdrawiam

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-04-2005, 14:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Panowie opiszcie może jak zrobić taki "tuning" wentylatora. Też bym tak chętnie zrobił ale niebardzo wiem jak :roll:

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-04-2005, 15:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
w orginale plus czujnika tem.jest puszczony po stacyjce i w momencie wyłaczenia wentylator nie działa.czujnik trzeba zasilić z akumlatora ,wtedy spadek temp.sam wyłączy went.po schłodzeniu silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-04-2005, 18:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Aaaa czyli prosta sprawa, myślałem że bardziej trzeba się zagłębiać w instalację. Dzięki bardzo

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-04-2005, 12:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
nom wiec tak jak pisze PITER sprawa jest prosta i wielkiego tuningu nie trzeba tu wprowadzac :D u siebie tylko zamiast oryginalnego czujnika wlacznia wentylatorka zastorowalem czujnik"termostat" z regulacja temperatury wlacznia wentylatora, czyli moge ustawic ze ma startowc np: przy 87 stopniach C termostat w autku otwiera sie przy 82 stopniach zakres regulacji mam od 30 do 100 stopni C takowy termostat nabylem w sklepie agd :roll: :wink:

przydatna rzecz szczegolnie teraz latem i szczegolnie w zkorkowanych ulicach miasta :wink:

pozdrawiam :P

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-04-2005, 11:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-11-2004, 18:05
Posty: 170
Lokalizacja: WARSZAWA
e!!! to super czujniczek,gdzie to kupić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-04-2005, 14:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
witam ponownie :D taki czujniczek co pisalem mozna dostac w sklepie z czesciami agd np:od bojlera od wody termostat z regolacja odpowiednio podlaczony czyli szeregowo daje taki wlasnie efekt podaj meila to podesle fotki lub schemacik podlaczenia

pozdr

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-04-2005, 14:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 15:19
Posty: 172
Lokalizacja: Gdańsk
Cze Sebek - jak możesz to i mi wyślij fotki : s.sienko@sezam.pl
No i zapodaj fotki tej blachy pod pokrywą zaworów (przy odmie).
THX

_________________
daihatsu charade G101 TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-04-2006, 12:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
Witam jesli mozna prosic to podeslijcie mi na maila shemat jak to zrobic
maciejd_84@hotmail.com

Zgory ThX

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Olej w układzi chłodzenia
PostNapisane: 26-04-2006, 18:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja się nie bawiłem w czujniczki regulowane tylko zamontowałem dodatkowy włącznik oczywiście zasilanie prosto z akumulatora i jak stoje w korkach to sobie odpale i się kreci non stop, na wszelki wypadek dorzuciłem kontrolkę na desce rozdzielczej. jak ktoś niema smykałki elektrycznej to niech się nie bawi w termostaty.tylko trzeba pamietać żeby za włączniczkiem był przekażnik bo wentylator zabiera duużo prądu. pozdro

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-05-2006, 08:48 
mialem podobny problem z tylko mi olej mieszał się z płynem chłodnicowym, dopiero wymiana płytki pod gaźnikiem pomogła, wiec Boguś nie wiem czy mialem taki problem jak ty ale mam nadzieje ze choć troche pomogłem :)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL