Blantos napisał(a):
Dzięki za pomoc. Myslałem ze mi ktos pomoze a tu na odwrót jeszcze ostro krytykujesz mnie (Miki). Wiem ze jestem dzieciakiem i bardzo sie z tego ciesze, ale staram sie zrobic z tym autem bo rodzice chcą je sprzedac

. Z turbiną "dosc" przesadziłem, ale juz od paru łądnych miesięcy szukam oryginalnej IHI do tego modelu i nie moge znajsc. Za niedługo pewnie dam auto do mechanika i zrobi mi z zawieszeniem. No niestety (z perspektyw Mikego) auto trafiło w w moje ręce, staram sie zrobic jak najlepiej. Jeszcze przed tym jak go dostałem to było w opłakanym stanie, gdzies poszukam zdjęcie i wstawie je. To tyle.
A co do nawiewu to zrobiłem na szybe i pozostałe nawiewy. No i własnie jest taki problem ze troche smierdzi, myslałem ze to filtr z nawieu, ale go nie ma. No cóz, najlepiej sie nie dotykac tego auta

Nic dziwnego, że Miki napisał pare słów komentarza na ten temat, sam miałem to zrobić, ale nie miałem weny.
Kupiłeś gtti w stanie beznadziejnym (zresztą jak większość posiadaczy) i spodziewałeś sie że będzie bez awaryjne ? Wiadomo forum jest po to żeby pytać, ale bez przesady. Ten filtr mogłeś sprawdzić w manulau czy istnieje, a pasek rozrządu aka pasek klinowy to śmiechu warte... O jeździe z rozpizganą geometrią nie wspomnę, bo akurat Ciebie mi żal nie będzie, bo będziesz sam sobie winien, że świadomie sobie zrobiłeś krzywdę. Gorzej jak znowu będziesz kilował po mieście i tą krzywde zrobisz komuś innemu ...
Nie mam pojęcia jak masz zamiar zdrutować to zawieszenie, żeby ten samochód jechał prosto mimo dwóch dzwonów, ale może do póki tego nie zrobisz to zostaw ten samochód w garażu zanim zaczniesz żałować.
Aha życze powodzenia w kupowaniu zdrowej używanej turbiny

zrób ją raz a porządnie i oddaj do regeneracji, albo sprzedaj faktycznie ten samochód na części zanim całkiem przestanie jeździć.
PS. Czy dobrze pamiętam, że jak przyszedłeś na forum to chciałeś kupować MBC ?
