Ja ma już skrzynie od applausa w mojej 1,3.
Półosie nie pasują.
Wewnętrzne przeguby w applausie są takie jak w GTTI ale i tak półosie inne. Zewnętrzne przeguby są takie same jedynie trzeba dodać podkładki.
Ja będę przerabiał oryginalne półosie od applausa, skracał i zamontuje przeguby applausa.
Podsumowując:
półoś od 1,3 jest cieńsza ośka, wewnętrzny przegub jest mniejszy (wedle katalogu inny lewy i prawy), zewnętrzny przegub od strony piasty taki sam (trzeba dołożyć podkładkę- jest ona stosowana w niektórych zamiennikach półosi od 1,3, albo jest dodatkowy kołnierz albo dokładana podkładka) od strony ośki mniejszy. Półosie w całości krótsze. (występuje długa prawa i krótka lewa półoś)
półoś od 1,6 jest grubsza (taka jak w GTTI- dwie półosie równe), przegub wewnętrzny grubszy (taki jak w GTTI), przegub zewnętrzny od strony piasty taki sam (bez dodatkowego kołnierza - dodać podkładkę) od strony ośki większy.
Wedle mnie najprościej skrócić półoś od applausa, dodać podkładkę. Przeguby i półoś są grubsze przez co wytrzymalsze.
Amba - ja bym tak nie jeździł, półoś (przegub) uznaje się za uszkodzony jak ma luzy, prawidłowo chodzi jak jest ciasno spasowany, inaczej się grzeje i obija, a siły są tam bardzo duże, szybko się rozpadnie łożyskowanie i może uszkodzić się od wewnątrz przegób.
Cieszą mnie Twoje wyniki z jazdy, bo właśnie takich oczekiwałem, a moc będę miał z podtlenku więc jej nie zabraknie.
Pozdrawiam
P.S. Dziękuje bardzo Sting13 za pomoc i udostępnienie półosi do porównania i pogrzebaniu się w smarach dla zdobycia wiedzy
