forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 12-03-2025, 12:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: nie ustający problem z temperaturą
PostNapisane: 21-04-2009, 12:40 
Offline

Dołączył(a): 23-03-2007, 17:38
Posty: 10
Lokalizacja: swidnica
Witam Państwa!
Jestem właścicielem Daihatsu Charade G - 102 tj 1,3 16v wtrysk. Miałem problem z uszczelką pod głowicą zatem zrobilem remont całej głowicy tj: nowe , sprawdzono ja na szczelność, uszczelniacze, zawory, komplet uszczelek, planowanie, do tego termostat i 2 czujniki temperatury...... i lipton, to znaczy temperatura nie skacze juz do konca tylko do 3/4 skali załącza się wentylator i oscyluje w granicach 3/4 [ w trasie jest normalnie tz tuz przed polowa skali]. Bardzo prosze o pomoc, kończą mi się juz pomysły. pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie ustający problem z temperaturą
PostNapisane: 21-04-2009, 16:11 
Offline

Dołączył(a): 19-04-2009, 15:02
Posty: 72
Lokalizacja: Gdynia
Samochód: Daihatsu
Model: Charada
Rok: 1991
napisz może tak co już wykluczyłeś że napewno nie jest tego pczyczyną sprawdz każdą pierdołke np takie jak płyn w chłodnicy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: nie ustający problem z temperaturą
PostNapisane: 21-04-2009, 19:36 
Offline

Dołączył(a): 23-03-2007, 17:38
Posty: 10
Lokalizacja: swidnica
płyn jest oczywiscie... czujniki sprawne[nowe] uszczelka nowa termostat chyba nowy bo akurat to robil mi mechanik podczas remontu glowicy, jak wyłączam auto to temperatura mu gwaltownie skacze w gore, wlaczam i po chwili spada.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: nie ustający problem z temperaturą
PostNapisane: 08-06-2009, 13:39 
Offline

Dołączył(a): 10-08-2008, 11:22
Posty: 101
Lokalizacja: Wwa
Samochód: Daihatsu Charade
Model: GTti JedenZeroTe
Rok: 1992
Stary,, Nie ma sie co marwtic..
Wskazniki temperatury sa w Charadach naszych czyli 1.3 Efi wyskalowane tak ze w 3/4 skali jest ta odpowiednia temperatura.. Pozatym wszyscy mi mowia ze 3/4 temperatury jest najlepsza do jazdy.. 8)

U mnie to samo jest. Jak podlaczylem kiedys wentylator na krotko to bylo ponizej polowy..
Moim zdaniem jest zrobione tak zeby w miescie silnik byl dobrze dogrzany bo jest poddawany wiekszym wysilkom niz podczas dlugiej jazdy.. I odwrotnie podczas dlugiej jazdy.. :)

_________________
>>> POGRZANY <<<

Daihatsu Charade 1.0 G100
Daihatsu Charade 1.3 16V G102
Mazda rx7 SA 2.5 R6 :D
Fiat Uno 45s 1.0


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL