Evo napisał(a):
Sapcio132 napisał(a):
Czy ma ktoś jakiś pomysł od czego zacząć naprawę ? Z góry dziękuję za odpowiedz ...
Jeśli nie wiesz od czego zacząć to lepiej się nie zabieraj za cb23
- przerywacz ( szczelina, platynki )
- zapłon
- kable wys napiecia
- świece ( przerwa i zużycie )
- weżyki od podciśnienia
Miłego zaczyniania, to są podstawy które powinieneś zrobić zanim zaczniesz pytać o takie rzeczy.
No i użyj opcji SZUKAJ !! ten temat był poruszany kilku bądz kilkunastokrotnie
Dziękuję za zainteresowanie, więc tak : świece wymieniałem ok. 2 tygodni temu, więc je wykluczam, przerwy dobre. Wężyki od podciśnienia wymienione ( też myślalem, że z nimi coś nie tak, bo guma sparciała, i bardzo lekko zchodziły ) kupiłem 2 metry, powymieniałem wszystkie, dodatkowo łączenia przesmarowałem dla uszczelnienia specjalną pastą do tego typu połączeń. Rozbierałem aparat zapłonowy, wizualnie wszystko w dobrym stanie, przerwę ustawiłem. Zostały kable zapłonowe, choc na mój rozum z prądem u mnie jest wszystko ok, bo problem występuje tylko w pewnym, dośc wąskim zakresie niskich obrotów, powyżej tych obrotów silnik chodzi jak marzenie ...