forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 10:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: cewka
PostNapisane: 20-03-2008, 14:33 
Offline

Dołączył(a): 29-01-2008, 11:16
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
takie pytanko:

sa dwa rodziaje cewki do charady 2 pinowa i trzy pinowa

do czego jest ten crzeci pin??

_________________
charade cb-23 g100 1992


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-04-2008, 13:02 
Offline

Dołączył(a): 29-01-2008, 11:16
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
widzie ze nie uzyskam odpowiedzi

_________________
charade cb-23 g100 1992


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-04-2008, 23:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Może do wyzwalania ? Może 3-pinowa do wersji z kompem a 2-pinowa do gaźnika ?

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-04-2008, 08:33 
Offline

Dołączył(a): 29-01-2008, 11:16
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
ja w gaznikowym mialem trzy piny

_________________
charade cb-23 g100 1992


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-04-2008, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
mlodyb napisał(a):
ja w gaznikowym mialem trzy piny

Nie wiem czy miałeś oryginalną ale kiedyś dzwoniłem do sklepu i powiedzieli mi, że w żadnej japońskiej hurtowni w jakiej biorą części nie jest dostępna cewka zapłonowa. Mówili nawet, że dzwonili w inne źródła i nie mieli.
Wiec może w Twojej ktoś podpasował z innego auta, albo założył od innego modelu.

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-04-2008, 15:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Tak naprawdę w większości japońskich aut z tamtego okresu osprzęt silnika to DENSO a czasami Mitsubishi. Cewkę można łatwo podpasować z innego auta znając parametry.

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-04-2008, 16:01 
Offline

Dołączył(a): 05-02-2007, 12:24
Posty: 133
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Samochód: Charade
Model: Były G100 i G112
Rok: 1988
Na mojej pisze Mitsuboshi nie Mitsubishi, hehe podróba?
Na reszcie Nippon Denso i Mitsuboshi.
Pewnie nie musi być oryginalna, byle miała podobne parametry.

_________________
Było Charade G 100 CB23 1.0 B 1988r. oraz
Charade G 112 4WD 1,3 16V EFI 1988r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-04-2008, 17:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
HTZ napisał(a):
Na mojej pisze Mitsuboshi nie Mitsubishi, hehe podróba?
Na reszcie Nippon Denso i Mitsuboshi.
Pewnie nie musi być oryginalna, byle miała podobne parametry.


Dobrze jest napisane drookash się pomylił. Firma mitsuboshi robi też np. paski i napinacze rozrządu.
Muszą być takie same parametry, firma nie jest ważna.

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-04-2008, 22:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dobrze piszesz dr_mateusz - chodziło mi o mitsuboshi :)
Myślałem o zlocie Mitsubishi 4.06.2008 w Bydgoszczy - jadę do nich z pachołkami jako support imprezy :P i jakoś mi się tak napisało. Pojedzie Evo i znów im dupska złoi swoją G012 między pachołkami :D

Najlepiej jechać na szrot i pozaglądać pod maskę różnym japończykom - jeżeli cewka wygląda podobnie to pewnie ma baaardzo podobne parametry - miernik - omomierz i pomiar...

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-04-2008, 11:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
u mnie w cb 90 [1.0 wtrysk z kompem] jest cewka 2-pinowa (stary typ okrągła cewka) ale jest też moduł zapłonowy.

do modułu zapłonowego idą 4 kable natomiast do cewki z modułu wychodzą tylko 2 kable masowy i plusowy

ostatnio padła mi cewka więc podpasowałem cewkę od golfa II wszystko śmiga jak powinno(cewka też okrągła i z dwoma pinami boscha )

cewki 3 pinowe z tego co rozszyfrowałem ze schematu jeden pin jest na pewno masowy
drugi pin podaje sygnał na styki przerywacza natomiast trzeci pin dostaje prąd ze stacyjki poniżej zamieszczam schemat może komuś się przyda

Obrazek

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL