forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 02-10-2024, 04:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28-05-2007, 06:32 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
Fiodor napisał(a):
twoja powinna palic okolo 4 literkow

Według mnie spalanie jest w normie . Jeździłem już na trzech silnikach i w każdym po mieście wychodził około 5-5,5 l.

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-05-2007, 08:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
a pompe kiedys dawales do ustawienia bo jak filtr nie pomogl to moze naprawde byc zle ustawiona a jak nie pompa to juz jest zuzyty silkniczek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-05-2007, 08:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
Cytuj:
Ludzie kto Was uczył mechaniki -(nasuwa się pytanie po przeczytaniu postu) zasada nowy cylinder nowy tłok nowe pierścienie !!!!!!!!!
    tak ale po co wywalac tloki jezeli sa dobre powierzchnie pracujace nie mowie o gladzi cylindra bo gladz cylindra jest malo przydatnaa do tego jeszcze pomysl ze to by byla kasa wyrzucona w bloto jesli sa tloki dobre a ciebie to musial naprawde zajebisty mechanik uczycjak bys wkladal wszystko nowe co trzeba wkladac to rozumiem ale przedmiotów które nie wymagaja wymiany sie nie rusza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-05-2007, 08:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-07-2006, 11:22
Posty: 22
ojciec miał kiedyś g30 i tamta spalała mu max 4,5 a ta zalewałem znowu dzisiaj rano i mi wyszło 5,7 :D

_________________
http://www.amkosmos.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-05-2007, 12:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
no u mnie palila okolo 5 litrow na mieszanej dalem pompe i gora 4,5 pomiescie nie duza roznica a jednak moze przez to kopcic


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-05-2007, 18:11 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
Fiodor napisał(a):
no u mnie palila okolo 5 litrow na mieszanej dalem pompe i gora 4,5 pomiescie

Zależy jakie miasto i jaka jazda :D

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-05-2007, 22:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
powiedzmy olsztyn i od swiatel do swatel na max czyli na 3 biegu do okolo 65 bo to jest bez turbo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: witam
PostNapisane: 29-05-2007, 22:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2007, 16:46
Posty: 1036
Lokalizacja: katowice
Samochód: daihatsu
Model: gran move
Rok: 1997
Ja miałem G100 Diesel i palił mi 5 litrów ropy lub 6 litrów rzepaku...a ani grama więcej,a silnik "niby" był do remontu jak to stwierdzili "fachowcy"... :wink:

_________________
Tylko tchórze obwiniają innych za swoje porażki....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07-06-2007, 20:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-07-2006, 11:22
Posty: 22
I "dupeczka" jakby to mój szef powiedział zrobiłem 2000 km i sie silnik zrzygał nie wiem czemu ale pod wpywem ciśnienia wyskoczył mi korek wlewu oleju z takim impetem że aż zrobił dziure w podbitce maski i olej zawalił wszystko że nie wiem kiedy ja to wyczyszcze. Samochód nagle zasłabł i zgasł podczas jazdy jak stanąłem to woda bulgotała i był pełny zbiorniczek (chyba sie gotowała bo ciśnienia powietrza w wodzie nie moge narazie wykluczyć) autko stanęło i zadzwoniłem żeby mnie ktoś ściągnął jak wszystko ostygło to sprawdziłem olej jest na min nawet troche nad ale wiadomo bez korka troche rozpryskał wody nie ubyło ani nie przybyło(naszczęście). I odpaliłem go normalnie zapalił beż problemu wjechałem do garażu zamknąłem i teraz sobie piwko sącze i kombinuje co się mogło stać. Może wy macie jakieś propozycje. Jutro od rana biore sie za nią wyczyszcze - może coś zobacze może sie przytkała czymś rurka od odpowietrzenia i wywaliło korek ale dlaczego zgasł i ta woda ???

_________________
http://www.amkosmos.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07-06-2007, 20:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
zgasła bo się zagotowała i możliwe że sie przytarła, a wcinanie oleju to wina pierścieni ma 90% chyba ze gdzieś masz mega wyciek, przez uszczelniacze albo prowadnice tyle by nie uciekło. Silnik jak się kończy to się mocno grzeje bo jest zwiekszone tarcie bo niema cisnienia oleju

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07-06-2007, 22:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-07-2006, 11:22
Posty: 22
Spoko tylko że to jest 2000 km po remoncie jak wyżej a wcześniej nic mi sie nie zagrzał woda podchodziła w korkach ale wentylator schładzał i luzik a tym razem wskazówka od wody była w granicach połowy i skąd takie ciśnienie że korek mi wywaliło? Wcześniej faktycznie wziął jakby troche oleju ale tym razem wlałem żeby było tak między min i max i codziennie sprawdzałem i spoko było tylko spalanie pod 7/100.

_________________
http://www.amkosmos.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07-06-2007, 23:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
remont remontowi nieówny, zalezy jak było zrobione, na półówce skali korka nie powinno wywalić

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-06-2007, 23:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-07-2006, 11:22
Posty: 22
Dziwnie to wszystko wygląda wywaliło korek umyłem silnik odpaliłem i wali mi po oczach olejem z koła pasowego na wale. ściągam obudowy z paska rozrządu wszystko zalane w piżdziu wymyłem diagnoza : wyaliło też uszczelniacz przy kole rozrządu (już sie bałem że olej wali na wale). nawet bez ściągania pokrywy wbiłem go i dałem na silikon spoko trzyma ale zdjąłem jeszcze miske olejową (swoją drogą masakra na włożonym silniku) bo wiem że coś mi brakowało na pompie oleju a nie było takiej rurki która daje dodatkowe smarowanie a wygląda to tak:
Obrazek
A powinno tak:

Obrazek
więc z poprzedniego silnika to włożyłem i narazie spoko w misce nie było żadnych opiłków ani nic. I nadal mnie zastanawia czemu wywaliło korek a nie najpierw bagnet? I czy ta pompa przypadkiem od benzyny nie jest? Zrobiłem już dziś ponad 100 km i wszystko oki.

_________________
http://www.amkosmos.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-06-2007, 23:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
bo korek ma wieksza powierzchnie niz bagnet wiec latwiej go wyphnac ot tyle na chłopski rozum,

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-06-2007, 18:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-07-2006, 11:22
Posty: 22
w jakich cenach można kupić nową pompę wtryskową do dieselka bo w hipolu nie widze?

_________________
http://www.amkosmos.cba.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL