forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 09:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: alternator
PostNapisane: 24-03-2007, 11:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-10-2006, 17:30
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa
Ciag dalszy przygody z lampką baterii na desce rodzielczej. Na starym alternatore rozładoywał sie aku. tamten był zjechany.
Wymieniłem alternator na inny. Ten ładuje jest przed rozruchem 12V. Po rozruchy 14,5V , ale lampka nadal sie pali . W Warsztacie powiedzieli mi że to może być dioda. Co ta dioda robi? Podobno da sie z tym jeździć> Ale czerwień z deski rodzielczej wali w oczy :)

OD czasu z preoblemem z alternatorem i teraz po wymianie na inny, pali mi sie też wykrzyknik od płynu hamulcowego! Hamulce działja dobrze. Więc nie wiem co jest grane. Ani nie mam czujników na klockach. :?: Płyn jest pływak nie utonął, tak jakby kable nie stykały...

Czy można z tym jeździć?

Pozdr
Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-03-2007, 21:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
Tak bo wykrzyknik jakoś jest podłączony w instalacji z ładowaniem sprawdź podłączenie tej kostki do alternatora kiedyś też tak miałem

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-03-2007, 15:20 
Offline

Dołączył(a): 12-08-2005, 20:11
Posty: 4
Lokalizacja: Zamość
witam uważam że problem może byc w przekazniku lampki sygnalizacyjnej jezeli jest to alternator 6-cio diodowy ,wyposażone w nie były starsze modele łącznie z regulatorem mechanicznym


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-03-2007, 22:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-10-2006, 17:30
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa
Normalnie dziwna sprawa z tym alternatorem. Samochód śmiga jak nigdy. Kiedyś się dławił i wogóle. Miałem nawet nowy gaźnik wsadzić bo wyglądało na to że jest zjechany. Jednak to była widocznie sprawa elektryki. Tylko ta lampka sie pali. A w zasadzie dwie.
Podobno jest na to rada naklejka na deskę rozdzielczą żeby nie raziło w oczy :wink:
Własnie sie zastanawiam nad rocznikiem mojego auta. Podobno 94, a produkowali do 93. Czy jest możliwe że dali fabrycznie inne alternatory tylko do modelu 94?
Alternator ktory sie zepsuł był z "szajbą" na jeden pasek. A ten który kupiłem był z wielopaskową czy coś w tym stylu(od modelu charady g100 1,0 benzyna rocznik 93- czyli bliźniaczy do 94 :)).

Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-03-2007, 16:47 
Offline

Dołączył(a): 02-03-2007, 11:05
Posty: 76
Lokalizacja: Będzin
sprawdż czy masz regulację napięcia z obciążeniem i bez mnie walnęła dioda wzbudzenia napięcie rosło do 17v a lampka świeciła w starych alternatorach jak świeci to brak zasilania na regulator


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-03-2007, 17:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-10-2006, 17:30
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa
Przy włączonym ogrzewaniu tylnej szyby, światłach i dmuchawie zasilanie jest ok a lampka świeci 8)
pozdr

Lampka nadal Confused swieci a autko smiga!
Razz
Jaki macie pasek od alternatora? ja mam pojedyńczy charada 94 1,0 g100 cb23

Interesują mnie charadowcy 1,0 g100 cb23
Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-04-2007, 16:47 
Offline

Dołączył(a): 08-02-2007, 17:25
Posty: 32
Lokalizacja: Elblag
Witam
Mam pytanie odnośnie gniazda na alternatorze. Znalazłem z prostokątna wtyczką a mój stary miał okrągłą. Czy jest jakiś problem z przerobieniem tego. Z tego co widziałem z prostokątnej idą dwa przewody a z okrągłej trzy. Może ktoś ma schemat podłączenia tego alternatora.

Daihatsu Charade 1.0 benzyna 1992r.

Pozdrawiam

_________________
G100, 1.0 benzynka, kiedyś jeździła, po remoncie będzie latać :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-04-2007, 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
okragłą miały wtryskowe - wymien ze starego reg napiecia - bedzie pasowal do nowego - to ten elemnt z gniazdem - sprawodzone montowałem tak juz i działało

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-04-2007, 17:59 
Offline

Dołączył(a): 08-02-2007, 17:25
Posty: 32
Lokalizacja: Elblag
Musze sprostować informację. Otóż sama okrągła wtyczka jest na 3 przewody ale dochodzą do niej tylko 2 i na dwóch mi ten alternator chodził. Więc jeśli dostane alternator z prostokątnym gniazdem i wtyczką do tego to odetnę tą okrągłą i podłącze prostokątną. Powinno działać czy się mylę?

_________________
G100, 1.0 benzynka, kiedyś jeździła, po remoncie będzie latać :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-04-2007, 10:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-10-2006, 17:30
Posty: 26
Lokalizacja: Warszawa
Z tym alternatorem to trzeba uważać.
Ja jak juz napisałem wymieniłem taki co mi lampka sie pali ciągle. Jeżdżę juz tak sporo czasu. I zawsze się mnie każdy pyta co ta za czerwona lampka, a ja mówie że to tunning :wink: Ważne że dobrze ładuje
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-02-2008, 17:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-07-2007, 18:33
Posty: 328
Lokalizacja: Gdynia
To jak jest z tą wtyczką?
Mój obecny alternator juz pada, a że jest nieoryginalny (od poloneza) to nie wiem jaka tam fabrycznie wtyczka była. Mam G102 silnik 1,3 EFI rocznik 90.
Kupiłem alternator który ma wtyczkę prostokątną. Czy jest taka jak teoretycznie powinna być a jeżeli nie to czy stanowi to jakiś problem. Bo jak wyczytałem wyżej okragła mimo iż ma 3 wtyki, jak i prostokątna wtyczka ma podłączone dwa przewody.

_________________
Daihatsu Charade 1,3 16V EFI
Daewoo Lanos 1,5 16V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL