forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 13:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: powiekszona przepustnica
PostNapisane: 09-02-2007, 09:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
wieć tak - seryjna przepustnica ma 35 przelot i za motylkiem zaraz wyżłobienia - konstrukcja taka sobie, sądze że przy zwiększaniu boostu ten przelot bardziej blokuje niż pomaga więc wpadłem na pomysł rozwiertu przepustnicy, znalazłem nawet kolesia który to robił ale w UK, poniżej foty:
standard:
Obrazek
Obrazek
rozwiercona na 40 mm
Obrazek
Obrazek
różnica spora, z tego co twierdził koleś auto zupełnie innaczej się zachowuje po naciśnięciu na gaz, tzn jest bardziej nerwowe reaguje dużo szybciej (wydech ma przelotowy), on przerabiał przepustnice w maxbore w stanach koszt 125$, sądzę żę samo rozwiercenie to zrobię bez problemu problem jest ze spasowanie nowego motyla -ma ktoś pomysł jak go spoasować??

Jest jeszcze druga opcja - supra turbo z 91 ma bardzo podobną przepustnicę ale o większej średnicy - spróbuję spasować i napisze czy się da

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 16:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
jezeli to jest na przelot to zrobienie tego na 40H7 to pikuś, dorobienie krazka w srodek tez pikuś szlifujesz walek na 40 a pozniej odcinasz krazek na drucie pod odpowiednim katem nic prostrzego :lol:

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 16:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
z tego co czytałem na hondatechu nie jest to takie proste, chodzi o idealna szczelnośc po złożeniu :cry: oni tam kombinowali z wycinaniem laserowym

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 16:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
mozna to wszystko ladnie spasowac odpowiednia tolerancja walek otwor

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 17:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Oczywiście, dobry tokarz spasuje bez problemu

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 18:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
HITMAN napisał(a):
Oczywiście, dobry tokarz spasuje bez problemu


Hitman wlasnie oto chodzi ze tokarz tego nie zrobi bo ścianki krążka z motylka nie są prostopadłe do jego osi tylko pod kątem... wszystko do zrobienia... a jeźeli będa jakieś prześwity to zawsze można to troszkę stuszować i osełką liznąć... nie takie rzeczy się robi :) A marcin myśle że wycinka na drucie nie będzie problemem da się załatwic tylko kto przeliczy elipse i kąt pod fi 40H7 ??

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 19:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
a po co elipsa? zmierzy sie kat ze starej przepustnicy dorobi walek na 40 i utnie plasterki pod katem elipsa sama wyjdzie :lol:

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-02-2007, 13:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
Można zwiekszyć doładowanie ,można powiększyć przepustnice ,można wżucic większe turbo ,można wzucić wiekszy FMIC ,ale i tak pozostaje \ problem:
-oryginalny cut off -który przy ok.0,9bara odcina zapłon
-wtrysk paliwa (AFR) (niestety dobrać większe wtryski -ciezka sprawa)

Szociu poszukasz na tych zagramanicznych stronach/forach jak zwiekszyc dawke paliwa - bez nakładu finansowego *k .pln?

Pozdroo.

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-02-2007, 14:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
zemna ja z dzieckiem -mówisz masz :lol: http://members.aol.com/Pocketrocket993/Turbo.html na dole strony patent z dodatkowym wtryskiwaczem,

w pierwszej kolejności musiałbyś oszukac map sensor żeby nie robiło odcięcia -tez prosta sprawa http://members.aol.com/Pocketrocket993/raisingboost.html

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-02-2007, 14:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
z wtryskami niema problemu - na daihard masz wymienione z jakich aut możesz przełożyć

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-02-2007, 16:54 
Offline

Dołączył(a): 04-06-2006, 05:45
Posty: 279
Lokalizacja: Sosnowiec
Samochód: CHARADE 1.0TD
Model: G101
Rok: 1991
Przepustnica ma owal więc toczenie z wałka nie wypali. Można wycinać z blachy i dopasować lub podebrać z dowolnego gażnika byle średnica pasowała. Można też coś wybrać jeszcze przed rozwiercaniem. Trzeba brac suwmiarkę i na szrot.

_________________
1,0TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-02-2007, 18:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
Cytuj:
Przepustnica ma owal więc toczenie z wałka nie wypali. Można wycinać z blachy i dopasować lub podebrać z dowolnego gażnika byle średnica pasowała. Można też coś wybrać jeszcze przed rozwiercaniem. Trzeba brac suwmiarkę i na szrot.


No a wałek uciety pod katem nieda "owalu" ?

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-02-2007, 15:39 
Offline

Dołączył(a): 04-06-2006, 05:45
Posty: 279
Lokalizacja: Sosnowiec
Samochód: CHARADE 1.0TD
Model: G101
Rok: 1991
Owszem da ale to raczej niewykonalne na tokarce. Pozostaje coś podebrać.

_________________
1,0TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-02-2007, 18:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
a kto powiedzial ze na tokarce? na tokarce sie wytoczy walek a na obrabiarce elektroerozyjnej tzw "drucie" sie wytnie elipse i wszystko dokladnosc 0,001 wystarczy?

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-02-2007, 18:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-10-2005, 15:08
Posty: 153
Lokalizacja: Bełchatów
Napisałeś dokładność 0,001 , pytanie czego?. Dokładność 1mm to do dupy a nie ma takiej obrabiarki co zrobi z dokładnością do mikrona.

_________________
Darade GTtI (narazie upgrade do 1xx KM) - było
Sand Lover Discovery


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL