forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 13:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ładowanie
PostNapisane: 02-01-2005, 13:08 
Offline

Dołączył(a): 19-12-2004, 20:45
Posty: 56
Lokalizacja: Gdynia
Przy włączonym silniku napiecie na akumulatorze bylo ok 12V, myslalem ze brak ladowania, musialem z rana podladowywac akumulator, w pracy w czwartek odpalalem przez kable od kumpla. Mysle sobie ladowanie padlo. podjechalem do elektryka tez sprawdzil napiecie i mowi ze padlo.
mysle sobie zobacze czy jakies kable sie nie poluzowaly czy cus. odpalam dzis i mam 13,8V na aku. Jaka moze byc przyczyna ze raz laduje a raz nie? regulator nie jest stary (blyszczy czystoscia na tle silnika), silnik diesel 1.0 bez turbo, wymienialem pasek klinowy na alternatorze, jest dobrze naciagniety.
moze cos poradzicie
pozdrawiam

_________________
1.0D '91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-01-2005, 14:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Posprawdzaj złączki (konektory), mogły zaśniedzieć i czasem stykają czasem nie, a najlepiej wymienić na nowe i polutować do kabli bo tam też lubią nie stykać.
Jakiś czas temu też miałem z tym problem, jade sobie w trasie i nagle zaczyna cos przerywać, coraz bardziej, radio zaczęło przeciągać, obrotomierz przestał działać, zatrzymuje sie żeby sprawdzić co jest i okazało sie że kabelek się "ułamał" przy złączce na alternatorze, po prostu od drgań i ze starości.
Także stawiam u ciebie też na brak styku w którymś punkcie.

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-01-2005, 09:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
Sprawdź połączenia przy regulatorze napięcia(na grodzi czołowej) – kiedyś też tak miałem – i pojechałem do elektryka i zapłaciłem 30 zł … za wyczyszczenie końcówek :( ale to było dawno i sam nie grzebałem się z tym jeszcze.

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL