Jezeli chodzi o Automacik to powiem tak:
- jeździ sie rewelacyjnie:)
- lewa noga przestaje pracować po okolo 15 km i zapominasz o niej;)
co do skrzyni i biegu wstecznego to da sie wrzucic (przyzwyczajenie ze skrzyni manualnej) ale to na pierwszych km, bo naprawde zapominasz o zmianie biegów.
Co do przełącznika po prawej to juz opisuje:
PWR - "POWER"
to co tygrysy lubią najbardzij - jak głęboko wciśniesz pedał gazu tak bedzie sie kręcić;) mozesz mu wcisąć gaz do końca i pójdzie do 6.5 tysiąca obr. jezeli do końca dasz i w trakcie poluzujesz tak Ci przełączy bieg np.: przełączy okolo 4 tyś
AUTO - normalna jazda
EASY - totalna ekonomia i bez "kapowania go" (chodzi mi o obroty)
dalej:
L - jeden bieg do 60 km/h i najczesciej używany w górach.
2 - dwa biegi 1 i 2
D - Drive - Jazda
R - Rear - Wsteczny;)
P - Parking - na tym biegu odpalasz i gasisz silnik
N - Neutralny bieg na którym mozesz holować samochód
OverDrive - 3ci bieg - najlepiej uzywać w mieście, nie przeskakuje Ci między 2,3 i 4 biegiem tylko przytrzymuje Ci 3 bieg. Można nim hamowac (hamowanie silnikiem do którego wszyscy są przyzwyczajeni)
Jezeli chodzi o obroty to ma takie same jak manual, a spalanie... zalezy jak jeździsz ale takie same jak manual czyli od 7 do 13 gazu. Mi manual pali od 8 gazu do 13 - 14 przy Vmax i klimie. Coś za coś ale sam chciałbym Automat więc Matur jezeli masz mozliwość brania Automatu to BIERZ I NIE ZASTANAWIAJ SIE !!!! GORĄCO POLECAM