forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 28-03-2024, 21:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ratunek dla obrotki!!!Ale nie dla kazdej!!!
PostNapisane: 14-03-2010, 17:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-01-2009, 14:49
Posty: 120
Lokalizacja: B-B/Kraków
Samochód: G100
Model: GTti
Rok: 1989
Na cewce jak dobrze pamiętam są 3 wyjscia, jedno główne do którego idzie kabel WN i dwa mniejsze po bokach, ja wpiąłem się kablem do tego bocznego wyjścia bliżej zderzaka (chociaż cewka może być odwrócona, więc na to nie ma pewności) i kabel pociągnąłem bezpośrednio przez ścianę grodziową aż do zegarów i tam bezpośrednio przykręciłem do tyłu gdzie przykręca się obrotomierz (na 3 śrubki) oczywiście do wejscia sygnałowego. Zdjęć nie porobię ponieważ charadka garażuje się już chyba 3ci miesiąc i "widzę" się z nią raz na 2 tygodnie, albo i na miesiąc ;)

PS. Pisalem Ci na gg w sprawie turbo wirników.

_________________
GTti i troche do zrobienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ratunek dla obrotki!!!Ale nie dla kazdej!!!
PostNapisane: 27-06-2010, 13:13 
Offline

Dołączył(a): 12-04-2008, 20:34
Posty: 7
Lokalizacja: Łabiszyn
Witam
A kto z was panowie wie skat z jakiego źródła jest wzięte zasilanie obrotka.
Ja mam skrzynie biegów automatyczną w aucie i KOMPUTEREK do którego jest podłączone zasilanie obrotka ale skąd ono idzie do kompa nie wiem.
Mówiąc krótko zrobiłem już wszystko co opisujecie i nic nie przyniosło rezultatu.
Ale zastanawia mnie zasilanie obrotka bo na tym przewodzie sygnałowym jest 9V i podczas dodawania gazu wzrasta do 10V i nic więcej.
co dalej można jeszcze zrobić może ktoś z was wie??
:roll: :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ratunek dla obrotki!!!Ale nie dla kazdej!!!
PostNapisane: 20-07-2010, 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-11-2009, 11:37
Posty: 110
Lokalizacja: Kościerzyna
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0 GTti
Rok: 1993
Witam. Próbowałem prze lutować płytkę, bezpośrednio ciągnąłem kabel z cewki oraz czyściłem styki na cewce i nic. Przełożyłem nawet obrotke od gtti i tak samo jest jak było, tzn. jak wyłączam silnik to wskazówka skacze do 2tys obrotów oraz jak prze gazuje go praktycznie, że do odciny to wskazówka lekko zadrży. Wie może ktoś co może być tego winą, że nie działa mi obrotomierz?? proszę o pomoc. Z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Ratunek dla obrotki!!!Ale nie dla kazdej!!!
PostNapisane: 20-07-2010, 21:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
Na moje oko wynika z tego, że:

Albo masz pecha do kupowania walniętych obrotków (witaj w klubie)
Albo masz walnięta wiązkę/styki na płytce tablicy rozdzielczej.

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ratunek dla obrotki!!!Ale nie dla kazdej!!!
PostNapisane: 14-08-2010, 13:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-11-2009, 11:37
Posty: 110
Lokalizacja: Kościerzyna
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0 GTti
Rok: 1993
viewtopic.php?f=4&t=5143

Wysyłam do tego wątku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL