forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 18-05-2024, 03:14

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ Humor ] Komórki
PostNapisane: 14-06-2007, 09:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-07-2006, 15:11
Posty: 43
Lokalizacja: Gniezno
- Dzień Dobry, w czym mogę słuzyć?
- Chciałbym przedłużyć umowę
- Czy chodzi o ten numer, z którego Pan dzwoni?
- Tak
- Na kogo telefon jest zarejestrowany?
- Na babcie.
- Godność babci mogę prosić?
- Moja babcia nie ma godności

--------------------------------------------------------------------------------

1) -Proszę pana, właśnie skończył mi się okres, co ma mi Pan do zaoferowania?

2) -Proszę pani, chce oddać telefon do serwisu (SE K700), nie działa mi gałka ...

3) -Czy ma Pan karty za 20 zł?
-Oczywiście!
-A czy może mi Pan ją wsadzić?"

4) - Czy mógłbym o coś zapytać w sprawie Heyah ?
- Nie obsługujemy sieci Heyah
- To fajnie bo chodzi mi o to, że coś tam mam nie skonfigurowane w heyah i pan mi to skonfiguruje !!!

5) -Ile kosztuje ten Actimel? (chyba chodzi o Alcatel...)

6) -Nie działa mi coś tam w telefonie.
-Jaki ma Pan model telefonu?
-Ten za złotówkę

7) -Czy ma Pan baterie do TIC-TACA?
-Nie, musi Pani iść do Ery

8) -Czy ja dobrze trafiłam do Era-Plus GSM?

9) -Czy mógłby mi Pan skonfigurować telefon na mmsy?
-Ale Pan ma telefon w Erze, trzeba iść do Ery.
-Ale w Erze gościu powiedział, że się nie zna.

10) - Co macie z MIX PLUSA?
- MIX PLUS to usługa konkurencji, w naszej ofercie posiadamy Zetafon.
- OK... a ile kosztuje ten Zetafon u Was w MIX PLUSIE?

11) -Czy ma pan tusz do wyświetlaczy?
-A o jaki tusz panu chodzi?
-Noo, telefon mi upadł i wyciekł mi tusz z wyświetlacza, chciałem go uzupełnić.

12) Klient odbiera telefon z serwisu. W karcie gwarancyjnej wpis :
"K.GW anulowana - działanie cieczy" Tekst klienta: "No to jak miałem umyć telefon, żeby nie zawilgł. Myłem go pod kranem w bieżącej wodzie. Ale miałem robione testy i woda jest "miękka" więc nic nie powinno się zepsuć."

13) Z doświadczenia:
Dwa lata temu w promocji były telefony PHILIPSA, do którego w prezencie była dołączana suszarka do włosów tez zresztą PHILIPSA. Prezentując telefon mówię klientowi o suszarce i ten w końcu zdecydował się kupno. Ale po chwili pyta się mnie "a czy może mi Pani włączyć tą suszarkę w tym telefonie" --- myślałam że uduszę się powstrzymując się od śmiechu i jakież było zdziwienie klienta kiedy z zaplecza przyniosłam mu suszarkę do włosów w pudełku, przyjarał niemiłosierną cegłę. I tak nie widziałam go przez dwa lata, kiedy przyszedł podpisać aneks i przypomina mi się następującym tekstem "to ja - ten od suszarki w telefonie" i wszystko jasne.

14) - Dzień dobry salon Ery, w czym mogę pomóc?
- Dzień dobry.. proszę pani po ile stoi Euro?
- Proszę pana to jest salon Ery a nie kantor i nie mam takich informacji
- Ja wiem, ale tam obok pani jest kantor to mogłaby pani skoczyć i zobaczyć.

15) Takiego hitu to chyba nikt z was nie przeżył jak my w salonie. Wchodzi do nas elegancka panienka tak na oko z 27 lat. Kolega do niej standart "dzień dobry, w czym mogę pani pomóc" a ona na to, że szuka dzwonków i rozgląda się po gablotach. Kolega na to ale jakich dzwonków pani szuka, a ona na to, że takich do telefonu. Kumpel, który ją obsługiwał zrobił się purpurowy, bo musiał się powstrzymać od śmiechu) ale my na zapleczu płakaliśmy rzewnymi łzami.

16) Przychodzi do mnie klientka i usilnie próbuje mi wytłumaczyć, że ktoś ukradł jej zasięg z telefonu (!).

17) Klientka kupiła u mnie zestaw TT, po miesiącu wraca, bo nigdzie nie może zadzwonić i do niej również nikt się nie dodzwoni, ja na to standardowo, wyłączam telefon i włączam ponownie (ponowne zalogowanie do sieci) i proszę klientkę o podanie PINu, a ona na to "a co to jest"? Tłumaczę, że PIN,to jest kod, który podajemy przy włączaniu telefonu i na to pada stwierdzenie "ale ja go nigdy nie wyłączałam":-)

18) Mamy taką stałą klientkę na kupony TakTaka. Kobiecina ma na oko około 80 lat. Zemści jak szalona na wszystko i wszystkich. Ostatnio stwierdziła np. że jak chce gdzieś zadzwonić to przed rozmową włącza się jej mój kolega, który pracuje ze mną w punkcie i mówi jej, że się jej kończą pieniądze na koncie. Więc ona go opier...... i po paru sekundach może się już połączyć. Kiedyś dzwoniła o 2 w nocy żeby sprawdzić czy o tej porze kumpel też nie śpi :-) Poza tym raz przyszła i prosiła o naładowanie jej telefonu - miała przy sobie i telefon i ładowarkę. Podłączyliśmy jej telefon a ona gdzieś poszła. Finał był taki, że przez dwa miesiące wmawiała nam (i też bez q... się nie obywało) że jej oddaliśmy inną - nie jej ładowarkę. Problem polega na tym, że ona ma starą motkę T2288 i nawet gdybyśmy chcieli(nie wiem tylko po co) podmienić jej tą ładowarkę to nie mamy takich już w sprzedaży. Kiedyś przyszła po kupon (elektronicznego doładowania za chole.... nie chce) a ja kogoś obsługiwałem to wyjechała z tekstem "k.... co za tłum. Co ja mam zdechnąc w kolejce? Ludzie spieprz.... bo mi się do św. Piotra spieszy". A jak ją ludzie zignorowali to puściła kolejną pół minutową wiązankę. Nawet nie wiecie jak ciężko w takiej chwili zachować powagę

19) -"Dzień dobry, w czym mogę pomóc?"
-"Jak jest po angielsku "dostęp", bo ja w domu nie mam takiego dużego słownika?" -W tym miejscu mnie zatkało pracuje juz trochę, ale z tym się pierwszy raz spotkałam...
"Access proszę pana..."
"Aha to dziękuję, do widzenia.

20) -...i w ramach tego pakietu ma Pani do wykorzystania dodatkowych 5 godzin na połączenia z Plusem i na stacjonarne.
- A do Ery i na Nokię też?

21) Przychodzi klientka ok. 28lat i pyta po cichu jakby jakaś tajemnica:
-"Przepraszam, czy u was można kupić telefon?"
-Można
-"A czy ja mogę kupić taki telefon?"
-Może pani.
"Aha, to dziękuje, do widzenia"

22) Przyjechał gość z calą rodziną z miejscowości oddalonej o ok. 20km i mówi ze chce telefon itd.za 1zl no to ja mu proponuje funa, a ten tak: "*****, wiedziałem ze będzie trzeba cos podpisać" i poszedł sobie:)

23) -Ta motorola v3 ma duży DISPLEY ?
-Tak
-A ma BLUBUBA ?
-Tak ma bluetooh:)

24) Przychodzi pani z panem do salonu i mówi: -Dzień dobry, ja jestem z Orange, a kolega jest z czegoś innego

25) - Dzień dobry, w czym mogę pomóc?
- Proszę pana, bo ja dysponuje wysokim kominem...
- Tak... I w czym leży problem?
- Bo... Hmmm, może jesteście zainteresowani zamieszczeniem na nim swojej reklamy?
- To ja może podam Pani numer do naszej centrali...

26) - Chciałbym kupić ładowarkę samochodową.
- A do jakiego modelu?
- Seat Cordoba

27) Przychodzi kobieta do salonu i mówi do koleżanki obok: -Po co do mnie pani dzwoniła? My na siebie i juz nam się chce śmiać bo kiedyś wpadł klient i mówił: Po co wy do mnie dzwonicie, ja robie halo halo a tu nic... Koleżanka mówi babce że nie dzwoniła do niej, klientka na to: "Bo ktoś do mnie dzwonił i myślałam ze to pani, bo ja wracam z zastrzyku no to nic, jak cos to jeszcze przyjde"

28) Przychodzi kobieta ok. 55lat pyta o telefon bla bla bla proponuje FUN'a Tłumaczę jej 30 min bo nie może zrozumieć ze ma ładować konto co miesiąc za 20zl lub co 3miesiace za 50zl pyta mnie tak:
-A karty to gdzie ja kupie?
-W kiosku
-A w żabce?
-Raczej tak
-A na poczcie?
-Tak
-A w plusie?
Zwątpiłem i stwierdziłem ze jest z nią coś nie tak i nie przekonywałem jej zbytnio. Po drodze kazała jeszcze sobie puścić 26 dzwonków z Nokii 1600 i zapytała mnie dlaczego jej koleżanka z Wrocławia ma taki brzydki telefon. Po chwili mówi tak : "A dlaczego ja musze doładowywać co miesiąc karta z kiosku jak ja widzę ze ludzie podpinają telefony do gniazdka, do prądu"

29) Przed chwilą był klient strasznie zaaferowany i od drzwi krzyczał, że mu numer ukradli, bo jak rodzina i znajomi dzwonią to jakaś kobieta odbiera. A po prostu bateria padła i poczta mu się włącza :-D

30) Najciekawsze kody abonenckie: "duży pisior ", "nie pamiętam", "po co hasło ", "głupi konsultant ,"mamnaciebieochotę" ,"jestem nimfomanką"

31) -Halo, może mi Pan pomóc bo nie mogę wejść w moją sekretarkę?

32) Pracowałam kiedyś w APS-ie, który mieści się w centrum handlowym. Dzwoni telefon więc ja odbieram, ładnie wymieniam nazwę Autoryzowany Punkt Sprzedaży sieci Era, imię, nazwisko i w czym mogę pomóc.. A tu słyszę:
-Hallo! To (tu pada nazwa centrum handlowego) ??
-Tak, dodzwonił się Pan do APS w tym centrum..
-A macie zatyczki do gąsiora???
-A nie mamy... (sic! - duszę się ze śmiechu)
- Pani pójdzie w regały i sprawdzi, bo sąsiad kupił u Was...

33) Dzwoni klientka o 7 rano w niedziele: "Może mi pani podać nr na operacje plastyczną? Bo powiedzieli mi, że macie."

34) -A Segama z blutokiem pan masz?

35) Klientka pokazuje telefon i mówi, że pokazało się: "Włóż kartę SIMensa, a ja przecież nie mam żadnego siemensa tylko sony ericssona"

36) Dzwoni gościu na oko tak koło 30 i mówi tak:
-Proszę Pani dostałem wczoraj od mamusi nowy telefonik, no wie Pani taki z aparatem, i wie Pani mam taki mały problem
-Tak?
- Chciałbym zacząć robić te zdjęcia, kupiłem kliszę ale gdzie mam ją włożyć, bo pod baterią nie ma miejsca??

37) -Macie futerały na telefon?
-Tak, może być na pasek?
-Nie, ja chce na telefon

38) -Ile zapłacę za obniżenie planu taryfowego???
Konsultant (myśląc, że wcisnął mute, waląc głową w biurko):
-Nie wiem, k...a nie wiem...
- Niech się pan nie martwi, zadzwonię w takim razie później..

_________________
Daihatsu SIRION 1.0 98
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL