forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade http://forum.charade.pl/ |
|
Pare pytan http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=9&t=78 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pewe [ 15-11-2004, 01:02 ] |
Tytuł: | Pare pytan |
Mam pare pytan zamierzam w okolicach wakacji zakupic Charadke, ale tu sie pojawia problem:) Zastanawiam sie na dwoma skrajnymi silnikami 1.0 TD i gtti.Mam pare pytan: 1.czy w naszym pieknym kraju mlekiem i miodem plynacym mozna kupic taki samochod w dobrym stanie czy zostaje mi wycieczka za odre? 2.jak wyglada sprawa z wytrzymaloscia silnikow wersji gtti wiem ze diesle sa raczej nie do zajechania natomiast beznyna w rekach "polskiego rajdowcy" moze byc powaznie nadwyrezona:( 3.czy faktycznie spalanie jest az tak niskie jak podaja katalogi (6-7 litrow gtti i 4-5 TD) 4.i poki co ostanie pytanie jak sie sprawa ma z cenami oraz dostepnoscia czesci to tego bolidu Z gory dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam wszystkich klubowiczow ![]() |
Autor: | Amba [ 15-11-2004, 09:01 ] |
Tytuł: | |
Jako że mam jedną i drugą wiec sie wypowiem 1. Jak najbardziej można u nas trafić w niezłym stanieTd jak i gtti, jednak będa droższe prwadopodobnie od innych pozatym w niemczech akurat te dwa modele należą do najdroższych , a tam teżwbrew pozorom mogą być zajechane , ja obie kupiłem u nas , Td stan brzytwa 5 tys , półtoraroku temu , Gtti Stan nie najlepszy( ale większiść już zrobiona) niecałe 4 tys zł oba roczniki 89 2 Ogólnie do 200 Tys powinny oba dać radeaczkolwiek , Diesel jak najbardziej jest do zajechania aczkolwiek najwiekszy przbieg jaki widzialemdisla to 350 Tyś , sam mam Td koło 200 Tyś i śmiga znakomićie , praktycznie osiagi jakie podaje producent. Gtti za to nie wiedziałem jeszcze nigdy z większym niż 200 Tyś mówi się ze raczej nie przekracza tychprzebiegów - zobaczymy mam juz 176 Tys ![]() 3.Takie spalanie jak podałes autka osiągają bez problemów 4.Części eksploatacyjne są aczkolwiek do GTti sądroższe np amory ponad 500 szt , części silnika równiez , no i na szrotach ciężej cos dostać bo było ich mniej , Pozdr Amba |
Autor: | pewe [ 15-11-2004, 13:43 ] |
Tytuł: | |
Widze ze prawdziwy fanatyk charad ![]() Co do diesla chyba mam juz pelen obraz, ale mimo wszystko osiagi Gtti sa moja nocna zmora wiec bede szukal ![]() Skora znasz oba auta z autopsji to mozesz mi moze powiedziec na co trzeba zwracac szgeolna uwage przy zakupie, no i czy sie oplaca ewentualnuie kupic Gtti w gorszym stanie i odbudowac go we wlasnym zakresie czy raczej szukac juz wypieszczonego okazu? Obawiam sie o dostepnosc czesci bo szczerze mowiac zbyt duzo tych samochodow u nas nie jezdzi(nie wiem dlaczego) ale widze ze nie jest tak zle jak myslalem. |
Autor: | HITMAN [ 15-11-2004, 14:09 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Gtti za to nie wiedziałem jeszcze nigdy z większym niż 200 Tyś mówi się ze raczej nie przekracza tychprzebiegów - zobaczymy mam juz 176 Tys Ja widziałem, kolega Nevada z forum streetracing.pl kupił jakiś czas temu, pamiętam że miała coś koło 200tys., stan żyleta. Po prostu zależy kto i jak nią jeździł. Jak była katowana przez dresa to i po 140tys. nie nadaje się do jazdy. Cytuj: na co trzeba zwracac szgeolna uwage przy zakupie A to słowa znawcy: "Proszę zwrócić uwagę na -czy sąrówne obroty biegu jałowego (od 900-1000) na wycieki zsilnika ,ślady uszczelniania silikonem różnych elementów głowicy ,przy przyśpieszaniu ostrym ma się włączać zielonakontrolka turbiny i ma się usłyszeć delikatny jęk turbiny przyśpieszenia muszą być zdecydowane jakiekolwiek zamulenia brak przyspieszenia świadczy o uszkodzonej turbinie, , pasek rozrządu kiedy byłwymieniony najpóżniej co 65000km,hamulec ręczny tył to najsłabszy punkt tego wozu i obrotoścomierz , spr. luz przednich kól i rdzę na tylnich nadkolach błotników.Pozdrawiam i przypominam że charada gtti jeżdzi tylko na syntetyku i najlepiej mobil 1. " Cytuj: czy sie oplaca ewentualnuie kupic Gtti w gorszym stanie i odbudowac
Raczej szukać egzemplarzy z przebiegiem 100-150tys, mniejsza szansa że bebechy silnika będą do remontu, a z tym jest największy problem, zaraz właśnie jadę się dowiedzieć bo podobno w całej polsce nie ma panewek, pierścieni, zaworów do gtti, a wiem że wcześniej były ![]() |
Autor: | pewe [ 15-11-2004, 23:47 ] |
Tytuł: | |
Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz ![]() Charadka gtti zawladnela moja wyobraznia ![]() Czekam na wyniki poszukiwan czesci:) Jak wszystko wypali juz niebawem bedziecie mieli nowa gtti w swoich szeregach. Pora zbierac gotowke ![]() Oczywiscie jezeli ktos ma jeszcze jakies uwagi prosze o pisanie ![]() |
Autor: | HITMAN [ 16-11-2004, 01:34 ] |
Tytuł: | |
Panewek nie ma w Polsce....pozostaje sprowadzenie lub dorobienie. Pierścienie, zawory są. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |