forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade http://forum.charade.pl/ |
|
Kupno takiej Charadki,za a nawet przeciw? http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=9&t=4350 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Matur [ 22-06-2009, 22:26 ] |
Tytuł: | Kupno takiej Charadki,za a nawet przeciw? |
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c61 ... bf02e.html Dzis sie spotkalem z znajomym ktorego kuzyn jezdzi taka jak wyzej 1.3 16v 1994r +historia samochodu(praktycznie non stop w rodzinie) A teraz posluze sie skala 0-10 Silnik 8.5 Wnetrze 8 Lakier 5 Blacha 7 Cena 3000zl(bez lpg) elektryczne luterka i szyby(3d) Pytanie tylko jedno,o skrzynie biegow???Brac czy nie. PS szkoda ze nie 1.0 TD Dzieki,pozdarwiam |
Autor: | brunok [ 23-06-2009, 11:07 ] |
Tytuł: | Re: Kupno takiej Charadki,za a nawet przeciw? |
powiem tak jak taką pojeżdzisz to każde inne z manualną skrzynią bedzie z felerem jak masz mozliwość to bierz a nie pożałujesz syn ma taką niedawno i nie może się nachwalić a tym bardziej w mieście tym bardziej że to trzecia charada w rodzinie jak by co to pisz |
Autor: | Matur [ 23-06-2009, 23:08 ] |
Tytuł: | Re: Kupno takiej Charadki,za a nawet przeciw? |
brunok jak ci chce i umiesz opisz mi te oznaczenia na skrzyni oraz ten przelacznik po prawej ,oraz czy fizycznie jest mozliwosc "przez przypadek" wlcazyc wsteczny?Jak to to wlasnie dziala w automatach?dzieki Aha i jakie dane techniczne?Tj: Moc? V-max(licznik) Spalanie(min-max) |
Autor: | StiQ [ 26-06-2009, 07:33 ] |
Tytuł: | Re: Kupno takiej Charadki,za a nawet przeciw? |
Niema możliwości w czasie jazdy w skrzyni auto załączyć biegu wstecznego a nawet jeśli by ci się udało to i tak nic się nie stanie!!!! Sprawdzone w 100% !!!! Na DISCAVERY robili taki eksperyment, |
Autor: | brunok [ 28-06-2009, 17:14 ] |
Tytuł: | Re: Kupno takiej Charadki,za a nawet przeciw? |
Jezeli chodzi o Automacik to powiem tak: - jeździ sie rewelacyjnie:) - lewa noga przestaje pracować po okolo 15 km i zapominasz o niej;) co do skrzyni i biegu wstecznego to da sie wrzucic (przyzwyczajenie ze skrzyni manualnej) ale to na pierwszych km, bo naprawde zapominasz o zmianie biegów. Co do przełącznika po prawej to juz opisuje: PWR - "POWER" to co tygrysy lubią najbardzij - jak głęboko wciśniesz pedał gazu tak bedzie sie kręcić;) mozesz mu wcisąć gaz do końca i pójdzie do 6.5 tysiąca obr. jezeli do końca dasz i w trakcie poluzujesz tak Ci przełączy bieg np.: przełączy okolo 4 tyś AUTO - normalna jazda EASY - totalna ekonomia i bez "kapowania go" (chodzi mi o obroty) dalej: L - jeden bieg do 60 km/h i najczesciej używany w górach. 2 - dwa biegi 1 i 2 D - Drive - Jazda R - Rear - Wsteczny;) P - Parking - na tym biegu odpalasz i gasisz silnik N - Neutralny bieg na którym mozesz holować samochód OverDrive - 3ci bieg - najlepiej uzywać w mieście, nie przeskakuje Ci między 2,3 i 4 biegiem tylko przytrzymuje Ci 3 bieg. Można nim hamowac (hamowanie silnikiem do którego wszyscy są przyzwyczajeni) Jezeli chodzi o obroty to ma takie same jak manual, a spalanie... zalezy jak jeździsz ale takie same jak manual czyli od 7 do 13 gazu. Mi manual pali od 8 gazu do 13 - 14 przy Vmax i klimie. Coś za coś ale sam chciałbym Automat więc Matur jezeli masz mozliwość brania Automatu to BIERZ I NIE ZASTANAWIAJ SIE !!!! GORĄCO POLECAM |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |