forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/

Kupno takiej Charadki,za a nawet przeciw?
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=9&t=4350
Strona 1 z 1

Autor:  Matur [ 22-06-2009, 22:26 ]
Tytuł:  Kupno takiej Charadki,za a nawet przeciw?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c61 ... bf02e.html

Dzis sie spotkalem z znajomym ktorego kuzyn jezdzi taka jak wyzej 1.3 16v 1994r
+historia samochodu(praktycznie non stop w rodzinie)
A teraz posluze sie skala 0-10
Silnik 8.5
Wnetrze 8
Lakier 5
Blacha 7
Cena 3000zl(bez lpg) elektryczne luterka i szyby(3d)

Pytanie tylko jedno,o skrzynie biegow???Brac czy nie.
PS szkoda ze nie 1.0 TD
Dzieki,pozdarwiam

Autor:  brunok [ 23-06-2009, 11:07 ]
Tytuł:  Re: Kupno takiej Charadki,za a nawet przeciw?

powiem tak jak taką pojeżdzisz to każde inne z manualną skrzynią bedzie z felerem jak masz mozliwość to bierz a nie pożałujesz syn ma taką niedawno i nie może się nachwalić a tym bardziej w mieście tym bardziej że to trzecia charada w rodzinie jak by co to pisz

Autor:  Matur [ 23-06-2009, 23:08 ]
Tytuł:  Re: Kupno takiej Charadki,za a nawet przeciw?

brunok jak ci chce i umiesz opisz mi te oznaczenia na skrzyni oraz ten przelacznik po prawej ,oraz czy fizycznie jest mozliwosc "przez przypadek" wlcazyc wsteczny?Jak to to wlasnie dziala w automatach?dzieki
Aha i jakie dane techniczne?Tj:
Moc?
V-max(licznik)
Spalanie(min-max)

Autor:  StiQ [ 26-06-2009, 07:33 ]
Tytuł:  Re: Kupno takiej Charadki,za a nawet przeciw?

Niema możliwości w czasie jazdy w skrzyni auto załączyć biegu wstecznego a nawet jeśli by ci się udało to i tak nic się nie stanie!!!! Sprawdzone w 100% !!!! Na DISCAVERY robili taki eksperyment,

Autor:  brunok [ 28-06-2009, 17:14 ]
Tytuł:  Re: Kupno takiej Charadki,za a nawet przeciw?

Jezeli chodzi o Automacik to powiem tak:
- jeździ sie rewelacyjnie:)
- lewa noga przestaje pracować po okolo 15 km i zapominasz o niej;)

co do skrzyni i biegu wstecznego to da sie wrzucic (przyzwyczajenie ze skrzyni manualnej) ale to na pierwszych km, bo naprawde zapominasz o zmianie biegów.

Co do przełącznika po prawej to juz opisuje:

PWR - "POWER" :D to co tygrysy lubią najbardzij - jak głęboko wciśniesz pedał gazu tak bedzie sie kręcić;) mozesz mu wcisąć gaz do końca i pójdzie do 6.5 tysiąca obr. jezeli do końca dasz i w trakcie poluzujesz tak Ci przełączy bieg np.: przełączy okolo 4 tyś
AUTO - normalna jazda
EASY - totalna ekonomia i bez "kapowania go" (chodzi mi o obroty)

dalej:

L - jeden bieg do 60 km/h i najczesciej używany w górach.
2 - dwa biegi 1 i 2
D - Drive - Jazda
R - Rear - Wsteczny;)
P - Parking - na tym biegu odpalasz i gasisz silnik
N - Neutralny bieg na którym mozesz holować samochód

OverDrive - 3ci bieg - najlepiej uzywać w mieście, nie przeskakuje Ci między 2,3 i 4 biegiem tylko przytrzymuje Ci 3 bieg. Można nim hamowac (hamowanie silnikiem do którego wszyscy są przyzwyczajeni)

Jezeli chodzi o obroty to ma takie same jak manual, a spalanie... zalezy jak jeździsz ale takie same jak manual czyli od 7 do 13 gazu. Mi manual pali od 8 gazu do 13 - 14 przy Vmax i klimie. Coś za coś ale sam chciałbym Automat więc Matur jezeli masz mozliwość brania Automatu to BIERZ I NIE ZASTANAWIAJ SIE !!!! GORĄCO POLECAM

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/