Cytuj:
Gtti za to nie wiedziałem jeszcze nigdy z większym niż 200 Tyś mówi się ze raczej nie przekracza tychprzebiegów - zobaczymy mam juz 176 Tys
Ja widziałem, kolega Nevada z forum streetracing.pl kupił jakiś czas temu, pamiętam że miała coś koło 200tys., stan żyleta. Po prostu zależy kto i jak nią jeździł. Jak była katowana przez dresa to i po 140tys. nie nadaje się do jazdy.
Cytuj:
na co trzeba zwracac szgeolna uwage przy zakupie
A to słowa znawcy: "Proszę zwrócić uwagę na -czy sąrówne obroty biegu jałowego (od 900-1000) na wycieki zsilnika ,ślady uszczelniania silikonem różnych elementów głowicy ,przy przyśpieszaniu ostrym ma się włączać zielonakontrolka turbiny i ma się usłyszeć delikatny jęk turbiny przyśpieszenia muszą być zdecydowane jakiekolwiek zamulenia brak przyspieszenia świadczy o uszkodzonej turbinie, , pasek rozrządu kiedy byłwymieniony najpóżniej co 65000km,hamulec ręczny tył to najsłabszy punkt tego wozu i obrotoścomierz , spr. luz przednich kól i rdzę na tylnich nadkolach błotników.Pozdrawiam i przypominam że charada gtti jeżdzi tylko na syntetyku i najlepiej mobil 1.
"
Cytuj:
czy sie oplaca ewentualnuie kupic Gtti w gorszym stanie i odbudowac
Raczej szukać egzemplarzy z przebiegiem 100-150tys, mniejsza szansa że bebechy silnika będą do remontu, a z tym jest największy problem, zaraz właśnie jadę się dowiedzieć bo podobno w całej polsce nie ma panewek, pierścieni, zaworów do gtti, a wiem że wcześniej były
Reszta jest bez problemu (łącznie z turbiną bo jest znanej firmy).