forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/

StiQ => Charade G12 CB-22 =>> CHARADE G201 GTI 16V
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=5&t=781
Strona 16 z 17

Autor:  KiLLerXX [ 26-01-2009, 19:32 ]
Tytuł: 

Valvoline hmmm............. qrde mi auto nie pali duzo oleju ,ale valvoline to mi spalil strasznie duzo ,nie wiem czemu

Autor:  StiQ [ 27-01-2009, 08:33 ]
Tytuł: 

Zawsze troszke spali ale po przejechaniu prawie 6000 km na bagnecie nie zauważyłem spadku, Max life czyści i uelastycznia uszczelnienia silnika tak mówią, tak wiec trzymam ich za słowo, i kolejny raz zaleje Max Life'em.

Zobaczymy czy po zlaniu starego i zalaniu nowego oleju i założeniu nowego filtra...będzie słyszalna różnica,

Autor:  StiQ [ 06-02-2009, 08:38 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy to tuning ale to bardziej informacja dotycząca właścicieli Charade GTI.

A dokładnie wszystkich tych którzy będą prędzej czy później szukać Tarczo-Piast do naszych pociech GTi'ków....

Nom wiec jaki jest z nimi problem, hm dotychczas miałem już 3 kpl. takich tarczo-Piast w reku no i co dziwne cały czas coś nie gra....Jest oczywiście na to wyjście doskonałe tzn kupić orginały w serwisie Daihatsu np: W Łodzi....!

Zadzwoniłem i Miły Pan zapewnia mnie, że posiadają wszystkie części do tego autka, jak nie u siebie to sprowadzą nie ma problemu.
Otrzymałem informację, że takie tarczo-piasty mogą mieć na połowę\koniec lutego pytam o cenę...tu zaskoczenie --- 942zl za szt. --- kpl to 1884 plus koszty przesyłki lub montażu w serwisie, troszkę drogo więc zapytam o zamiennik, gość powiedział że nie występuje...?
Uppdate: TARCZE BLACK DIAMOND ---> 1400zł za kpl :)
W każdym razie ostatnia tarczo-piasta jaką miałem pasowało prawie, jest problem gdyż siada za głęboko na trzpieniu tzn 2mm i zacisk dolega do tarczy w takim płożeniu, dziś mam dostać jeszcze jeden kpl. tarcz mam nadzieje, że ten będzie pasował...

Autor:  Evo [ 06-02-2009, 23:28 ]
Tytuł: 

Cena zabija :evil: Z tego co pamietam to do GTti była za około 500 zł sztuka ale tu to lekka przesada.

Autor:  StiQ [ 25-07-2009, 22:26 ]
Tytuł:  Re: StiQ => Charade G12 CB-22 =>> CHARADE G201 GTI 16V

Tarcze zakupiłem około 200 zl za sztukę plus klocki oraz łożyska 36zl za sztukę, do tego przeprowadziłem remont zacisków tzn wymiana wszystkich elementów gumowych, uszczelnień oraz podkładek miedzianych. Całość imprezy tj (przód i tył) kosztowała około 1100zł. Tarcze zdążyły się już dotrzeć, koszt imprezy spory ale za to układ hamulcowy zrobiony.


Ostatnio postanowiłem wymienić chłodnicę w mojej GTI, wybór jak się okazało całkiem trafny chłodnica idealnie spasowana i sporych rozmiarów.

Chwilkę zajęło zdemontowanie starej i zamontowanie nowej chłodnicy, ale już jestem po tym zabiegu. Do chłodnicy kupiłem również nowy korek, zalałem układ świeżym DYNAGEL'em 2000. Wyczyściłem wentylator i zaizolowałem wtyczkę, gdyż izolacja na kablu była już przetarta.
Zakup Chłodnicy oraz płynu to koszt 390zl.

Jak na razie to wszystko !!!!

Autor:  seba601s [ 26-07-2009, 11:46 ]
Tytuł:  Re: StiQ => Charade G12 CB-22 =>> CHARADE G201 GTI 16V

daj foto dla porównania.... :wink:

Autor:  StiQ [ 03-11-2009, 11:03 ]
Tytuł:  Re: StiQ => Charade G12 CB-22 =>> CHARADE G201 GTI 16V

Stuknęła 150 kkm na liczniku, a przy tym oprócz tego stuknął przegub, tak wiec nie ociągając się oddałem Charade do warsztatu.
Wymieniłem przeguby oraz osłony z obu stron, przy okazji wymieniłem wahacz lewy gdyż już powoli dawał delikatne puknięcia (diagnoza wybity sworzeń na wahaczu). Po wymianie pukanie ustąpiło.
Wyślę wahacz do regeneracji, będzie w zapasie.

Pytanko do posiadaczy G20X, czy ktoś spotkał się ze stukanie lewarka zmiany biegów podczas jazdy (zwłaszcza stuka i drga przy wyższych obrotach), co tam należy wymienić by stuki i drgania ucichły. Nie muszę chyba mówić ze nie są miłe dla ucha)

Autor:  JerzyG [ 03-11-2009, 17:21 ]
Tytuł:  Re: StiQ => Charade G12 CB-22 =>> CHARADE G201 GTI 16V

Przyłączam się do pytania, wszak w mojej G203 nic nie stuka ale drążek jest luźny jak, nie będę dokańczał :lol:
Pozdrawiam

Autor:  seba601s [ 03-11-2009, 21:29 ]
Tytuł:  Re: StiQ => Charade G12 CB-22 =>> CHARADE G201 GTI 16V

U mnie słychać drgania na wolnych obrotach....lub przy ruszaniu...ale to wina poduszki pod skrzynią raczej,a to że lewarek lata to chyba inna bajka....

Autor:  rojber [ 03-11-2009, 23:51 ]
Tytuł:  Re: StiQ => Charade G12 CB-22 =>> CHARADE G201 GTI 16V

ja wymieniałem tulejki od drążka zmiany biegów, koszt nie duży a drążek robi się sztywny i nie lata luźno... gdzieś na forum dokładnie pisałem co i za ile się robi...

Autor:  StiQ [ 04-11-2009, 08:18 ]
Tytuł:  Re: StiQ => Charade G12 CB-22 =>> CHARADE G201 GTI 16V

Ok dzięki za info poszukam na forum i się zastosuje, bo drążek luźny i lata zwłaszcza na 2 - 4 i 5 biegu po prostu drgania powodują terkotanie. Po mieście nie jest to uciążliwe ale na trasie doprowadza do szału.

Obrazek

Czerwonym kółeczkiem zaznaczyłem część o którą najprawdopodobniej mi chodzi.

Autor:  StiQ [ 04-11-2009, 09:57 ]
Tytuł:  Re: StiQ => Charade G12 CB-22 =>> CHARADE G201 GTI 16V

Dajcie znać czy o to chodzi !!!!!!

Autor:  rojber [ 07-11-2009, 16:46 ]
Tytuł:  Re: StiQ => Charade G12 CB-22 =>> CHARADE G201 GTI 16V

StiQ napisał(a):
Dajcie znać czy o to chodzi !!!!!!


Tak, dokładnie o to... Różnica tylko taka, że z tego manuala wychodzi, że tam jest śrubą to skręcone a tak na prawdę u mnie to był duży fabryczny nit. Musiałem go rozciąć i po wymianie zastąpić śrubą z nakrętką...

Autor:  StiQ [ 09-11-2009, 15:40 ]
Tytuł:  Re: StiQ => Charade G12 CB-22 =>> CHARADE G201 GTI 16V

Wziąłem się za to na poważanie:

Podaje numery części:

O-Ring - 96 711 19 014 000
Tulejka - 90 043 86 105 000

W Polskim Serwisie Daihatsu (Łódz)
Kpl. 2xO-Ring + 2xTulejka = 80,00 pln

W niemieckim Serwisie Daihatsu (Wiesbaden)
Kpl. 2xO-Ring + 2xTulejka = 13,24 Euro ~ 55,00 pln

AGMAR
Kpl. 2xO-Ring + 2xTulejka = 46,00 pln (Z przesyłką)

Serwis proponował zakup od razu 3kpl, gdyż 3 takie kpl. są na wyposażeniu G20X

Autor:  StiQ [ 19-11-2009, 08:30 ]
Tytuł:  Re: StiQ => Charade G12 CB-22 =>> CHARADE G201 GTI 16V

Części zamówione przyszły, oczywiście wszystko z logiem Daihatsu i z numerem części.

Samochód wstawiłem do serwisu i po 5 godzinach odebrałem, wymienili przy okazji poduszkę/odbojnik (chyba tak to mogę nazwać), oraz wyregulowali wysokość lewarka.

Teraz lewarek zmiany biegów chodzi sztywnie, drgania i przy tym dochodzące stuki całkowicie zostały wyeliminowane, biegi wchodzą pewnie i intuicyjnie. Wsteczny to już nie loteria, wchodzi za każdym razem.

Strona 16 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/