forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/

StiQ => Charade G12 CB-22 =>> CHARADE G201 GTI 16V
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=5&t=781
Strona 15 z 17

Autor:  Evo [ 19-08-2008, 16:49 ]
Tytuł: 

I nie zawitałeś po drodzę w Bydgoszczy :(

Autor:  StiQ [ 20-08-2008, 07:20 ]
Tytuł: 

Nie zawitałem bo nie byłem sam to znaczy jechałem na 2 auta, tak to czasem bywa,

Autor:  drookash [ 20-08-2008, 07:34 ]
Tytuł: 

Tymbardziej się wstydź :) My w Bydzi zawsze chętnie przyjmujemy gości ;)

Autor:  StiQ [ 20-08-2008, 07:38 ]
Tytuł: 

Oj to teraz mi głupio......Panie i Panowie wybaczcie ten błąd......

Autor:  StiQ [ 25-09-2008, 08:21 ]
Tytuł: 

....Zafundowałem mojej Japoneczce pobyt w SPA :) odnowa biologiczna i te sprawy....

A dokładnie chodzi o poprawki lakiernicze by nie trapiła ją taka sama przypadłość jak moją poprzednia Charade. W każdym razie GTi została zakonserwowana, zabezpieczone drzwi i progi, profile zamknięte, do tego w miejscach newralgicznych w których pojawiła się ruda została usunięta i zgrabnie polakierowana....

A tu kilka zdjęć już po....robocie....


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  JerzyG [ 29-09-2008, 20:56 ]
Tytuł: 

Auto bardzo ładnie się prezentuje!
Masz bardzo ładny egzemplarz.

Mnie aby drażni ta dziura w okolicy tłumnika, nie można jej jakoś poprawić, lub podnieść i przesunąć na prawo tłumika ?
Pozdrawiam

Autor:  StiQ [ 30-09-2008, 07:55 ]
Tytuł: 

Hm JeżyG, co mogę powiedzieć na ten temat,
1. To nie ja wycinałem miejsce na tłumik (Robota ta to partanina widać jak krzywo wyciete)
2. To nie ja montowałem tłumik (żeby go przesunąć na środek muszę przeciąć spawkę i założyć szybko złączkę.)

A ja bym nie montował tego tłumika, tylko normalną OEM wersje, jak ktoś jest chętny to mogę sprzedać ten tłumik..., bo ja chce założyć sobie zwykły tłumiczek pod mój model.

Co więcej Charade potrzebuje jeszcze dopieszczenia, to znaczy muszę zakupić parę rzeczy by wszystko prezentowało się tak jak powinno.

1. Osłona - Plastik który mamy w bagażniku (osłania on zaczep zamka bagażnika) - Może koś z was posiada takowy, w dobrym stanie i za niewielkie pieniądze.
2. Przyciski a najlepiej sterowanie wraz z przyciskami od elektrycznych szyb (strona kierowcy Panel gł.) U mnie to działa ale jeden przycisk jest ukruszony i czasem szwankuje. Ale na 95% przypadków działa wszystko O.K. Ale chce mieć w razie czego.
3. Daszek przeciwsłoneczny od strony kierowcy. Albo dam do przeszycia.

Jeśli macie jedno z powyższych przedmiotów proszę o kontakt:

StiQ - gg: 6222498
Tel: 515 289 827


Pozdrawiam i czekam na info................

Autor:  StiQ [ 22-01-2009, 11:55 ]
Tytuł: 

Mam pytanko:

Używa ktoś z was Oleju ELF COMPETITION STI 10W40

Jeśli tak proszę o wypowiedz w tej sprawie....

Zbliża mi się czas na wymianę dodam że olej zmieniam co 6000km + Filtr (oczywiste)

Obecny olej to VALVOLINE MAX LIFE 10W40 - przez 6000km nie ubyło go, ale wydaje mi się ze silnik głośniej na nim pracuje??? Na Oleju Midland Avanza 10W40 głośniejszej pracy jakoś nie zauważyłem!

Jak u was wygląda sprawa obrotów po odpaleniu w temperaturach -10, 0, +10 stopni
To znaczy jakie obroty ma silnik wówczas,

Moja Charade G201 przy:
-10 (-15) 2000-2200 obr/min wraz z rozgrzewaniem ciągle wskazówka spadała do 800-850 obr/min
0 1500-1800 obr/min i tak jak wyżej
+10 nie pamiętam ale jak na polku będzie taka temperatura to uaktualnię

Autor:  JerzyG [ 22-01-2009, 16:07 ]
Tytuł: 

+/- takie same obroty mam,
jeżdżę na tym oleju i nie widzę żadnych problemów
Pozdrawiam

Autor:  dr_mateusz [ 22-01-2009, 17:00 ]
Tytuł: 

Olej Elfa polecam, mamy go w meganie w domu. Ja mam z Krosna lane z beczki od znajomego taty wiec jest oki, przy 10tys, jest czysty, tak jak po zalaniu prawie.

Autor:  Osa [ 23-01-2009, 00:32 ]
Tytuł: 

nie wolno robić eksperymentów z olejami
to nie masło do kanapek, że codziennie można jeść inne
zalać silnik dobrym olejem i tego się trzymać
jeśli olej po przejechaniu 3tyskm jest nadal czysty to znaczy, że jest to bardzo zły olej i nie oczyszcza wnętrza silnika
podczas pracy benzynowego silnika do skrzyni korbowej przez pierścionki przedostają się spaliny z sadzami i muszą być one rozpuszczone i usunięte przez olej
jeśli olej jest czysty po przejechaniu kilku tys km to znaczy, że wszystkie te sadze gromadzą ci się wewnątrz silnika i odkładają w postaci nagaru, który w pewnym momencie zacznie odpadać i może doprowadzić do awarii silnika
zalej silnik dobrym olejem np mobil 1 5w50
każdy silnik ma prawo brać trochę oleju
jeśli po zmianie oleju na dobry zacznie on wyciekać uszczelniaczami to tylko oznacza, że wcześniej jeździł na słabym oleju i silnik się oczyszcza
trzeba poprostu uszczelniacze wymienić, normalna sprawa przy wieku powyżej 10lat:):)
takie moje 4gr
pozdr
Osa

Autor:  dr_mateusz [ 23-01-2009, 01:02 ]
Tytuł: 

Osa owszem ma racje, nie mogę zanegować. Ale chyba olej nie ma być czarny. Owszem zmienia kolor nie jest tak żółty tylko ciemniejszy. A przy wymianie brązowy. A co do jego spalania to przy wymianach co 10tys jeździmy bez dolewania.

Autor:  StiQ [ 23-01-2009, 08:31 ]
Tytuł: 

Zmieniałem Midland'a na Valvoline bo poczytałem, że oczyszcza silnik oraz przywraca elastyczność uszczelką, olej ma kolor hm ciemno brązowy, ma przejechane 5500km,

Osa to co polecasz pełny syntetyk np. Ten Mobil1 5W50 ??? Czy nadal lać Valvoline, tylko że 5W40 MaxLife ???

Co radzicie???

Autor:  Osa [ 23-01-2009, 22:09 ]
Tytuł: 

valvoline jest ok trzymaj się niego i nie daj sobie kitu wcisnąć przez jakiegoś specjalistę :)

Autor:  Evo [ 25-01-2009, 23:10 ]
Tytuł: 

Osa napisał(a):
valvoline jest ok trzymaj się niego i nie daj sobie kitu wcisnąć przez jakiegoś specjalistę :)


A co powiesz o AGIP 5W50 ? Jeźdze na takim i jest wszystko ok :)

Strona 15 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/