forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 27-04-2024, 23:05

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24-07-2006, 17:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Nie chce nic mówić, ale StiQ zaczynasz już ksiażke pisać, do tego specjane dokładne zdjecia i rzetelne opisy.
Tak jak napisał Martini czekamy na kolejne zdjecia. 8)

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Zdjecia beda =>
PostNapisane: 25-07-2006, 07:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
Jak w tytule zdjecia beda czekam na cyfrowke, tato ja dosc czesto urzywa na budowie i jest mu all the time potrzebna !!! Pozatym w domu jest tak na sobote wieczor i niedziele tak to go niema!!!!

A co do zmian musze przyznac ze nawet z 4 osobami na stanie zaje..... bagaznikiem do granic mozliwosci szedl pod goreczki az milo teraz musze wybracs sie na jakas prosta i sprawdzic V-max'a i czas do 100km/h.

Mysle ze autko napewno jest elastyczniejsze szybciej sie zbiera i musze przyznac to czuc a do tego dochodzi na wysokich obrotach warczenie z tlumika i stozka.

Wczoraj (testowalem) go na 2-pasmowce (Wylotowka z Jasla w strone Krosna) z punciakiem nowym ale nie GrandePunto. I musze powiedziec ze z pod swialtel wyszlismy rowno ale zabawa sie zaczela gdy ciegnelismy na 2, 3 i 4 niewiem ale zdaje mi sie ze Charada ma najwiekszzego kopa na tych biegach Punciak wyrczal ale niestety z kazdym przelorzeniem zostawal az do mometu, kiedy zostalem zbesztany przez dziewczyne za szybka jazde :( !!!! Hehe ale mina goscia z Punciaka poprostu mnie rozbawila :shock: zdziwienie na twarzy to cos czego sie nie spodziewalem i on napewno tez nie. Wkoncu jak mowie odpuscilem a punciak odjechal !!!! Powiem tak ze nie dał rady sie zrownac!!! Niewiem jaki silnik ale napewno wiekszy niz 1.0 bo w Puntach montowane byly 1.2 i wiecej hehe wiec bylo calkiem niezle

Nawet jesli bylo to 1.2 to i tak 20latek z moze 1-2 latkiem hehe to jest to co tygryski lubia najbardziej.

Musze powiedziec ze to autko musialo miec niezlego kopa z TURBINA ach szkoda ze juz coraz mniej Jednorozcow na tym swiecie zwlaszcza z takim sercem 1.0 TURBO

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: J-23 Znowu NADAJE :P
PostNapisane: 17-08-2006, 08:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
...Transmission opened...

...Loading photos...

...Było tak...
Obrazek

...Teraz jest...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

...TRANSMISSION TERMINATED...

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17-08-2006, 16:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
No supcio supcio
Teraz ja sie zabieram za modernizacje swojej Charadki G100 .
Co do power rury to sa na alegro rozne dlugosci mozna je przeciez przyciac a po drugie takze sa specialne gumy laczace rurki o ktorych moza wygiete pod roznymi katami.

Tu jest adresik dluga power rura i ten sam gostem ma te gumy gietke.

A powiedz mi jeszcze jakie wymiary ma twoj stozek.
Czy to jest jakas roznica oprocz srednicy montazowej 77mm ??
Bo sa 155/120/77 mm
155/130/77 mm
?????

Dzieki za fotoski
Pozdrawiam

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17-08-2006, 22:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
StiQ jak zawsze pełna dokumentacjia robionych przez siebie prac i dobrze, bo Ci co bedą mieli robić nie powinni mieć wątpliwości jak wszystko założyć, chyba, że ktoś chce byc orginalny(to robi inaczej). Oby wiecej takich modernizacji. pozdro

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18-08-2006, 07:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
Clopaki co do power rury sprawa ma sie tak ze zamontowana bedzie w miejscu Voka (obudowy filtra) gdyz raz nie wyglada to ladnie (ale jest funkcjonalne).

Zimke przejezdze ztym co jest ale stozek sciagne na zimke a do obudowy wlorze jak bug pozwoli filtr kolowy K&N oczywiscie z wieksza przepuszczalnoscia.

A na przyszly juz rok zakladam miejmy juz nadzieje power rure o odpowiedniej srednicy przelicze to sobie bo mam gdzies cale obliczenia na ten wypadek do tego zalorze albo zawirowacz powietrza albo strumienice powietrza.

Srednica montazowa stozka mojego to 77mm to jest o wiele za duzo i powier rura bedzie gora 55-60mm nie wiewcej tak na boku sobie liczylem.
A co do wilkosci stozka czytalem gdzies na forum ze powinna byc dostosowana do okreslonej pojemnosci wiec stozek wybralem do 1,4 cc ze srednica montazowa 77mm.

Jak widac na zdjeciach wszystko jest zrobione ale ( wszystko potrzeba poprawic bo chce ladna rurke lsniaca w swietle slonca&ksierzyca :P)


Co do gumek to sszlak mnie trafia bo jak kupie to franca jest zawsze zaduza i scisniecie na zaciskach nic nie daje powistaja faldy a tak nie moze byc.

Jak juz bedzie powier rura z prawdziwego zdarzenia czyli od gaznika do stozka ladnie przeliczymy sobie to i napewno sie pochwale na tym lub inny forum :P

CO do tych malych modyfikacji moge stwierdzic ze autko jest glosne to nietylko dzieki tlumikowi ale rowniez stozkowi, bo niepowiem ze nie jest heh a i kopa tez ma niewiem ile % dostal wiecej mocy ale niemam ochoty placic za chamownie.
Ale zrobilem tym autkiem juz 14 kkm i musze powiedziec ze po zmianach jest napewno lepiej niz bylo.

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: WAZNE
PostNapisane: 18-08-2006, 07:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
MA KTOS MOZE ZDJECIA CHARADY G11 DEtomaso chodzi mi o kolorystyke oraz uklad lakieru na blachach

BO na stronce amby znalazlem charade DETomaso G11 i o takie cos mi chodzi by tak ja pomalowac by wygladala jak tamta niewiecie ile stoi SITODRUK na samochodzie ponoc on jest najlodporniejszy w urzytkowaniu. Szalony pomysl ale mysle ze bedzie ladnie wygladalo. Tylko czy bedzie mnie stac heheh bo podejzewam ze malowanie dwoma lakierami kosztuje wiecej ???

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18-08-2006, 09:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-08-2005, 23:05
Posty: 194
Lokalizacja: RUMIA
StiQ mam pytanko ten mału filterek niebieski który "wystaje" z silnika bo we tym niejscu powinien iść wężyk na filtr a u ciebie to tak fajnie wygląda. A oto moje pytanie gdzie kupiłeś takie cudeńko ile dałeś .Pozdr

_________________
Charadki chcą więcej się spotykać :))
gg6757184


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18-08-2006, 10:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
StiQ a czy przemyślałeś o jakiej temp twój stożek będzie zasysał powietrze ?? Przy jeździe na trasie będzie super, wystarczy że włączysz światłą i już masz około 5st więcej za reflektorem... Po mieście w korku on będzie zasysał wszystko gorące z chłodnicy, myśle że trzeba by było pomyśleć nad jakimś wlotem i odizolowaniem bo jak narazie to wszystko ładnie wygląda a osiągi tylko pogorszyło :) Ale i tak mi się podoba :)

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18-08-2006, 11:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
Co do "Malego fajnego filtra" to Jest FILTR NA ODME AOMA koszt jakies 30 PLN max 35 PLN nie wiecej.

Filtr w miejsce werzyka lepiej wyglada a po 2 docelowo bedzie power rura wiec musialo byc heheh niop ale to jescze potrwa hehe


Co do temperatury w ktorej pracuje stozek to jest napewno nizsza niz w starym orginalnym ukladzie jak zobaczysz na zdjecie pierwsze wlot powietrza byl zaraz za chlodnica!! Teraz znajduje sie za leflektorem:P

Tak jak mowisz potrzebna jest oslona by odgraniczac gorace powietrze z chlodnicy od stozka.

- Oslona myslalem o aluminiowej blasze chce to zamocowac i stworzyc swego rodzaju komore dla stozka miedzy akumulatorem-chlodnica.

- Co do wlotu to jest ale narazie lerzy na pulce gdyz czekam na termin kiedy bede mugl pojechac i zawiesc samochoda do roboty ( do lakiernika )

- Jescze jest sprawa dolnego wlotu powietrza rowniez otym mysle gdyz chce zalorzyc rure aluminiowa dosc szeroka by dostarczala zimne powietrze ze zderzaka i z pod samochodu.

Niop i co myslisz na ten temat !!!

Wypowiedz sie bede naprawde wdzieczny za kazda uwage !!!

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-09-2006, 11:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
Ello witam

Dla wszystkich zainteresowanych podaje sam moj numer telefonu. Moj poprzedni jest niestety nie aktualny utonol razem z telefonem w jeziorze heheh spox tak to bywa.

515 289 827

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-09-2006, 12:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
jednych bawi wyglad pod maską ..... a innych co innego ... podziwiam ze ci sie chce upiększać auto pod maską .... bo moje nawet z zewnątrz nie jest upiększone ..... ale wystarczy mi to ze objeżdza wszystko na okolo :)

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-09-2006, 12:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
Mazi powiem ci ze jazda ta G11 przynosi wiecej przyjemnosci niz jazda nie jednym autkiem, 54 koniki to nie jest to czego bym chcial ale to narazie wystarczy musi...

W niedlugiej przyszlosci...
Chce kupic Charadke 1.3 (90KM) od biedy 1.0 (54 KM) albo Suzuki 1.3 GTI (Wolnossacy 105KM), Wchodzi wgre rowniez Honda Civic 1,6 V-TEC 135KM.

Wtedy mozemy stanaac w szranki. Narazie 1.0 moje jest nie wystarczajace czuc niedosyt mocy ale to autko jest doskonale do doskonalenia jazdy.

Ty masz 1,3 i 1,6 MAZI kto by niechcial realia POLSKI sa takie a nie inne z kazdym groszem czlowiek sie liczy, ja jescze studiuje.

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-09-2006, 13:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
spoko , ja nic nie mówie ....

a co do modyfikacji , ja również bede modyfikował - chce uturbić swoją - 220KM , wg obliczeń bedzie wtedy ponizej 5 sekund do 100km/h , to sie jazda bedzie nazywala :)


http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 9432368019


filmik robiony przez Ambe , z moją pierwszą Charadą CB23 - 54KM :) w środku ;)

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15-09-2006, 16:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
No to widze, że powrociłeś StiQ na forum. Musze z Toba pogadac. A tak apropo upiekszania auta. To wart to robić bo moim zdaniem jakie ludzie widza auto tak mysla o jego kierowcy. Jesli ktos ma syf w aucie to inni mysla, że komus nie chce sie sprzatac i nie dba o to auto!!

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL