forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/

Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=5&t=5847
Strona 5 z 5

Autor:  niemniem [ 12-06-2012, 02:34 ]
Tytuł:  Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B

pińćset pięćdziesiąt z pustym bakiem ;)

Autor:  Miki [ 12-06-2012, 07:38 ]
Tytuł:  Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B

G100 ale FWD miała na 100% ale o kwitach dla 4x4 nie słyszałem.

Autor:  mpanik [ 12-06-2012, 09:37 ]
Tytuł:  Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B

G100 fwd miała homologację fakt, ale chyba tylko Gtti. W przepastnym necie, spotkałem się tylko z rajdową Gtti, w fabrycznych barwach.
Ale może...

Autor:  Miki [ 12-06-2012, 20:36 ]
Tytuł:  Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B

1.3 tez miała

Autor:  KubitMotorsport [ 19-07-2012, 22:44 ]
Tytuł:  Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B

Panowie podsyłam nowe filmiki z udziałem charady w zawodach :D
http://www.youtube.com/watch?v=j52NPBn3pAk
http://www.youtube.com/watch?v=CpWonlNv3K4
http://www.youtube.com/watch?v=vmn5mMhdg5o
wszystko na pierwszym miejscu :)

Autor:  bia2c [ 20-07-2012, 06:34 ]
Tytuł:  Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B

wielkie braaaaawo!
a co do ceny to ja "pińcet pindziesiąt pienć" bez baku :D ;

Autor:  niemniem [ 27-07-2012, 17:20 ]
Tytuł:  Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B

szukasz sponsora na to urwane lusterko? :lol: :D

Autor:  KubitMotorsport [ 15-11-2012, 01:44 ]
Tytuł:  Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B

odświeżam temat
kończy sie sezon startów, zostały mi jeszcze jedne zawody, wrzucam link z ostatnich z 11 listopada ( http://www.youtube.com/watch?v=ZoV_QSwrSy8 ) XII Rajd Niepodległości Musze Zaliczyć Do Bardzo Udanych:D
- Pierwsze Miejscie Klasa II
- Trzecie Miejsce Klasyfikacja Generalna na 51 załóg
objechały mnie tylko auta 3 a nawet 4 krotnie mocniejsze
Zabieram sie do zbudowania silnika do kolejnej klasy na przyszły sezon klasa III do pojemnosci 1600 ccm
Plan jest nastepujący:
Blok 1.5 z grand move
wał 1.6 applause
tłoki z korbami z GTti
głowica z 1.3
ostry wałek
gaźniki z kawaskaki zzr 1100
Za niedługo wiecej w temacie, postaram sie w miare czasu robic fotki i opisywac wszystko
co do karoseri to jesli fundusze pozwolą to błotniki drzwi klapa maska zostanie zrobiona z włókna węglowego i karoseria zostanie poszerzona elementami z zawieszenia z applausa :D

Autor:  mpanik [ 16-11-2012, 19:48 ]
Tytuł:  Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B

Gratulacje!!! Oglądam twoje przejazdy na Youtube i za każdym razem szczena ląduje na podłodze. Można powiedzieć, że "Kierownik ogarnia temat". Oby tak dalej.
Co do relacji z budowy silnika, to rób dużo fot i opisuj, opisuj, opisuj. :D Będzie jeden z ciekawszych tematów na forum.

Autor:  Lupus [ 18-11-2012, 17:20 ]
Tytuł:  Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B

KubitMotorsport napisał(a):
Zabieram sie do zbudowania silnika do kolejnej klasy na przyszły sezon klasa III do pojemnosci 1600 ccm
Plan jest nastepujący:
Blok 1.5 z grand move
wał 1.6 applause
tłoki z korbami z GTti
głowica z 1.3
ostry wałek
gaźniki z kawaskaki zzr 1100
Za niedługo wiecej w temacie, postaram sie w miare czasu robic fotki i opisywac wszystko
co do karoseri to jesli fundusze pozwolą to błotniki drzwi klapa maska zostanie zrobiona z włókna węglowego i karoseria zostanie poszerzona elementami z zawieszenia z applausa :D

Zapowiada się naprawdę grubo. Szczególnie interesuje mnie kwestia gaźników. Jak to będzie się sprawować i czy da się to zaadoptować na przysłowiową "ulicę".
A czy między głowicami 1.3, a 1.6 jest jakakolwiek różnica?
Australijska firma MRT Performance oferowała kiedyś ostre wałki do silników Hx Daihatsu gdzie za bazę do regrindu służył oryginalny wałek od HD.

Autor:  KubitMotorsport [ 18-11-2012, 19:57 ]
Tytuł:  Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B

-co do gaźników jestem bardziej jak pewny ze to bedzie chodzic z tego wzgledu, ze juz miałem je w maluchu (2 sztuki ) i wystroic je nie bedzie problemu
-jesli chodzi o głowice to nie wiem, nie miałem w rekach z 1.6
-mam gościa co mi pożyczy wałek do skopiowania

Autor:  Lupus [ 19-11-2012, 23:17 ]
Tytuł:  Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B

No ja wiem, że taki config będzie działać. Interesuje mnie czy da się tego używać "normalnie", na co dzień.
Może to niewłaściwe miejsce, ale zaczynam się interesować spalaniem mojego A101 i zastanawiam się o ile by wzrosło po przejściu z wielopunktowego wtrysku na cztery pojedyncze gaźniki. Bo dwa włoskie dwu gardzielowe kosztowały by więcej niż cały samochód :wink:
Zależy mi na prostocie i niezawodności. Trochę też na akustyce. Moc odchodzi dla mnie na dalszy plan.
No i ogólnie taka konstrukcja jest czaderska. 8)

Autor:  KubitMotorsport [ 22-11-2012, 02:50 ]
Tytuł:  Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B

Lupus napisał(a):
No ja wiem, że taki config będzie działać. Interesuje mnie czy da się tego używać "normalnie", na co dzień.
Może to niewłaściwe miejsce, ale zaczynam się interesować spalaniem mojego A101 i zastanawiam się o ile by wzrosło po przejściu z wielopunktowego wtrysku na cztery pojedyncze gaźniki. Bo dwa włoskie dwu gardzielowe kosztowały by więcej niż cały samochód :wink:
Zależy mi na prostocie i niezawodności. Trochę też na akustyce. Moc odchodzi dla mnie na dalszy plan.
No i ogólnie taka konstrukcja jest czaderska. 8)

jak najbardziej da sie tego używać normalnie... co do spalania to nie dowiesz sie jak nie założysz, na przykładzie malucha powiem ci tak na zawodach seryjny gaźnik malucha na 100 km ( 10 km odcinków i 90km dojazdów ) palił 25 litrów, po założeniu gaźnika z motoru 8 litrów a i moc wzrosła i niesamowicie reakcja na gaz ( gaźnik membranowy )

Strona 5 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/