forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 29-03-2024, 01:40

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
PostNapisane: 12-06-2012, 02:34 
Offline

Dołączył(a): 04-10-2008, 02:45
Posty: 77
Lokalizacja: Białystok Metropoly
Samochód: Passat
Model: B4
Rok: 0
pińćset pięćdziesiąt z pustym bakiem ;)

_________________
Obrazekhttp://www.dai-tech.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
PostNapisane: 12-06-2012, 07:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
G100 ale FWD miała na 100% ale o kwitach dla 4x4 nie słyszałem.

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
PostNapisane: 12-06-2012, 09:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-07-2007, 18:33
Posty: 328
Lokalizacja: Gdynia
G100 fwd miała homologację fakt, ale chyba tylko Gtti. W przepastnym necie, spotkałem się tylko z rajdową Gtti, w fabrycznych barwach.
Ale może...

_________________
Daihatsu Charade 1,3 16V EFI
Daewoo Lanos 1,5 16V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
PostNapisane: 12-06-2012, 20:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-10-2008, 02:04
Posty: 1034
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Charade
Model: GTti
Rok: 87
1.3 tez miała

_________________
<facepalm>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
PostNapisane: 19-07-2012, 22:44 
Offline

Dołączył(a): 29-11-2011, 19:15
Posty: 36
Lokalizacja: Krosno
Samochód: Daihatsu Charade
Model: 1.3 16v 4wd
Rok: 1989
Panowie podsyłam nowe filmiki z udziałem charady w zawodach :D
http://www.youtube.com/watch?v=j52NPBn3pAk
http://www.youtube.com/watch?v=CpWonlNv3K4
http://www.youtube.com/watch?v=vmn5mMhdg5o
wszystko na pierwszym miejscu :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
PostNapisane: 20-07-2012, 06:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19-04-2009, 16:44
Posty: 836
Lokalizacja: biały-stok
Samochód: 3 x charade
Model: GTti
Rok: 90
wielkie braaaaawo!
a co do ceny to ja "pińcet pindziesiąt pienć" bez baku :D ;

_________________
Słucham MONOPOL jak jadę samochodem-Piter.
Jeśli nie możesz czegoś naprawić młotkiem,widocznie usterka tkwi w elektryce.
>> Nie rozmawiaj z idiotą ponieważ najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a pózniej pokona doświadczeniem <<


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
PostNapisane: 27-07-2012, 17:20 
Offline

Dołączył(a): 04-10-2008, 02:45
Posty: 77
Lokalizacja: Białystok Metropoly
Samochód: Passat
Model: B4
Rok: 0
szukasz sponsora na to urwane lusterko? :lol: :D

_________________
Obrazekhttp://www.dai-tech.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
PostNapisane: 15-11-2012, 01:44 
Offline

Dołączył(a): 29-11-2011, 19:15
Posty: 36
Lokalizacja: Krosno
Samochód: Daihatsu Charade
Model: 1.3 16v 4wd
Rok: 1989
odświeżam temat
kończy sie sezon startów, zostały mi jeszcze jedne zawody, wrzucam link z ostatnich z 11 listopada ( http://www.youtube.com/watch?v=ZoV_QSwrSy8 ) XII Rajd Niepodległości Musze Zaliczyć Do Bardzo Udanych:D
- Pierwsze Miejscie Klasa II
- Trzecie Miejsce Klasyfikacja Generalna na 51 załóg
objechały mnie tylko auta 3 a nawet 4 krotnie mocniejsze
Zabieram sie do zbudowania silnika do kolejnej klasy na przyszły sezon klasa III do pojemnosci 1600 ccm
Plan jest nastepujący:
Blok 1.5 z grand move
wał 1.6 applause
tłoki z korbami z GTti
głowica z 1.3
ostry wałek
gaźniki z kawaskaki zzr 1100
Za niedługo wiecej w temacie, postaram sie w miare czasu robic fotki i opisywac wszystko
co do karoseri to jesli fundusze pozwolą to błotniki drzwi klapa maska zostanie zrobiona z włókna węglowego i karoseria zostanie poszerzona elementami z zawieszenia z applausa :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
PostNapisane: 16-11-2012, 19:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-07-2007, 18:33
Posty: 328
Lokalizacja: Gdynia
Gratulacje!!! Oglądam twoje przejazdy na Youtube i za każdym razem szczena ląduje na podłodze. Można powiedzieć, że "Kierownik ogarnia temat". Oby tak dalej.
Co do relacji z budowy silnika, to rób dużo fot i opisuj, opisuj, opisuj. :D Będzie jeden z ciekawszych tematów na forum.

_________________
Daihatsu Charade 1,3 16V EFI
Daewoo Lanos 1,5 16V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
PostNapisane: 18-11-2012, 17:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-12-2008, 17:52
Posty: 536
Lokalizacja: Miastko
Samochód: Daihatsu
Model: A101 / G100
Rok: 1991
KubitMotorsport napisał(a):
Zabieram sie do zbudowania silnika do kolejnej klasy na przyszły sezon klasa III do pojemnosci 1600 ccm
Plan jest nastepujący:
Blok 1.5 z grand move
wał 1.6 applause
tłoki z korbami z GTti
głowica z 1.3
ostry wałek
gaźniki z kawaskaki zzr 1100
Za niedługo wiecej w temacie, postaram sie w miare czasu robic fotki i opisywac wszystko
co do karoseri to jesli fundusze pozwolą to błotniki drzwi klapa maska zostanie zrobiona z włókna węglowego i karoseria zostanie poszerzona elementami z zawieszenia z applausa :D

Zapowiada się naprawdę grubo. Szczególnie interesuje mnie kwestia gaźników. Jak to będzie się sprawować i czy da się to zaadoptować na przysłowiową "ulicę".
A czy między głowicami 1.3, a 1.6 jest jakakolwiek różnica?
Australijska firma MRT Performance oferowała kiedyś ostre wałki do silników Hx Daihatsu gdzie za bazę do regrindu służył oryginalny wałek od HD.

_________________
ObrazekObrazek
A101 '89 RIP
A101 '91 Szary [Self Aware]
G101 '89 RIP
G100 '92 Sold
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
PostNapisane: 18-11-2012, 19:57 
Offline

Dołączył(a): 29-11-2011, 19:15
Posty: 36
Lokalizacja: Krosno
Samochód: Daihatsu Charade
Model: 1.3 16v 4wd
Rok: 1989
-co do gaźników jestem bardziej jak pewny ze to bedzie chodzic z tego wzgledu, ze juz miałem je w maluchu (2 sztuki ) i wystroic je nie bedzie problemu
-jesli chodzi o głowice to nie wiem, nie miałem w rekach z 1.6
-mam gościa co mi pożyczy wałek do skopiowania


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
PostNapisane: 19-11-2012, 23:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-12-2008, 17:52
Posty: 536
Lokalizacja: Miastko
Samochód: Daihatsu
Model: A101 / G100
Rok: 1991
No ja wiem, że taki config będzie działać. Interesuje mnie czy da się tego używać "normalnie", na co dzień.
Może to niewłaściwe miejsce, ale zaczynam się interesować spalaniem mojego A101 i zastanawiam się o ile by wzrosło po przejściu z wielopunktowego wtrysku na cztery pojedyncze gaźniki. Bo dwa włoskie dwu gardzielowe kosztowały by więcej niż cały samochód :wink:
Zależy mi na prostocie i niezawodności. Trochę też na akustyce. Moc odchodzi dla mnie na dalszy plan.
No i ogólnie taka konstrukcja jest czaderska. 8)

_________________
ObrazekObrazek
A101 '89 RIP
A101 '91 Szary [Self Aware]
G101 '89 RIP
G100 '92 Sold
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Daihatsu Charade 1.3 16v Grupa B
PostNapisane: 22-11-2012, 02:50 
Offline

Dołączył(a): 29-11-2011, 19:15
Posty: 36
Lokalizacja: Krosno
Samochód: Daihatsu Charade
Model: 1.3 16v 4wd
Rok: 1989
Lupus napisał(a):
No ja wiem, że taki config będzie działać. Interesuje mnie czy da się tego używać "normalnie", na co dzień.
Może to niewłaściwe miejsce, ale zaczynam się interesować spalaniem mojego A101 i zastanawiam się o ile by wzrosło po przejściu z wielopunktowego wtrysku na cztery pojedyncze gaźniki. Bo dwa włoskie dwu gardzielowe kosztowały by więcej niż cały samochód :wink:
Zależy mi na prostocie i niezawodności. Trochę też na akustyce. Moc odchodzi dla mnie na dalszy plan.
No i ogólnie taka konstrukcja jest czaderska. 8)

jak najbardziej da sie tego używać normalnie... co do spalania to nie dowiesz sie jak nie założysz, na przykładzie malucha powiem ci tak na zawodach seryjny gaźnik malucha na 100 km ( 10 km odcinków i 90km dojazdów ) palił 25 litrów, po założeniu gaźnika z motoru 8 litrów a i moc wzrosła i niesamowicie reakcja na gaz ( gaźnik membranowy )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL