forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade http://forum.charade.pl/ |
|
Tuning pod KJS 190EEVOII http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=5&t=5422 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | KiLLerXX [ 16-03-2011, 20:06 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
sting13 napisał(a): Jesli ktos ma padniety silnik w charadzie i jest to 1.6 czy tez 1.3 to faktycznie moze miec problemy z SC ale wystarczy miec dobry motor i seicento zostaje z tyłu. Takie jest moje zdanie. Dokładnie święte słowa. Moja g10 tylko 1L (po remoncie troszke ponad 1L), bez problemu zostawiam w tyle lekko modzone seicento. Sekret?? Silnik igiełka po remoncie generalnym. |
Autor: | seba601s [ 17-03-2011, 21:30 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
Moim zdaniem projekt i temat umrze po ok.6 miechach i włożeniu ok.6tyś lub wiecej w samochód. Nie chce mi sie wdawać w dyskusje na temat silnika 1.3,zawieszenia i hamulców,bo to nie ma sensu ja sie już z tego wyleczyłem. W ostatnią orkiestre świątecznej pomocy pojechałem Fordem MK4 1.3 w małej imprezie sprawnościowej i osiągałem czasy podobne do samochodów typu toyota 1.6 130KM,seitki,cc,swift i inne...i co mam bzdury pisac że ford jest super i nadaje sie do kjs??!! To tylko dzieki temu że na całym odcinku był lód i śnieg...!!! A Ford miałem wrażenie że sie rozpadnie pod każdym wzgledem...Chciałem jechać Gran move ale szkoda było mi go na dziurach... Ps. Na początek jak dla mnie polecam coś popularnego i taniego...nie trza od razu mieć 100 kucy. Trza ćwiczyć ,a mowa że nie jedzie sie dla wyniku to owszem ale na początku,ale potem głód wyniku sam przyjdzie... Szerokości..... |
Autor: | 190EEVOII [ 18-03-2011, 12:11 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
http://www.youtube.com/watch?v=dxItYTwyFN4 Wrażenia nie do opisania,tyle tylko dodam |
Autor: | seba601s [ 18-03-2011, 22:50 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
ładne wertepy...zawias niezle dostał po dupie... |
Autor: | krecik [ 05-05-2011, 20:11 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
Powiem to tak: samochód pod kjs jest fajny bo ma parę fajnych rozwiazań, których trudno szukać w innych autach. Świetnie się prowadzi idzie za kierownicą itp. Niestety brak części to poważny problem przy "sportowej jeździe" Np. Klocek hamulcowy ja używam wyczynowego od nisana ( niestety każdy klocek musze przycinać i nawiercać pod szplkę w zacisku), efekt hamulce ja brzytwa, przy seryjnych najtańszych tarczach. Ale klocek wychodzi 3x4 razy zwykłe klocki i dość szybko się kończą. Amotryzatory można rozebrać wlać gęstszy olej, zatkać parę otworów w tłoczyskach i będą twardsze, no ale nie będzie to nigdy bilstein czy inny dobry amortyzator. Wadą jest mocowanie wahacza w modelu G100, ja mam prouletany i dość często wymieniam je, aby "kolo nie pracowało". Wszystko co mam w swojej charadzie musiałem dorabiać, bo niema niczego na rynku wtórnym. Jak podchodzić zdrowo rozsądkowo to budować CC lub SC można sporo gratów wyrwać używanych w dobrych $$$$ ale charada to charada PS. nie rozwijam tu tematu silnika czy skrzyni, niestety to co napisałem wyżej to takie minimum, a kjs to dziś wyścig zbrojeń ( szpery, wałki, kłówki, max kasy utopionej w autach), ale często też jest tak ze tam gdzie jest mocna kasa niema wyniku. Jeździć trenować bo rozjeżdżenia nie da żadne 100koni z litra |
Autor: | Dża [ 07-10-2011, 23:17 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
Większa średnica jest guut Mam zamiar w swoim aucie zamontować atrapę katalizatora z wbudowaną strumienicą i przelot na tłumiku. Zawsze to od dławienia silnika. A za zużyty katalizator jeszcze zapłacą! W Charadzie raczej strumienica nic nie da. Chyba, ze się mylę? |
Autor: | Miki [ 08-10-2011, 14:04 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
struminica nic nie daje - to taki urban legend jak magnetyzery... Dlaczego? Strumienica działa tylko przy określonym ciśnieniu gazów które przez nia przelatują. Jak wiemy w zależności od prędkości obrotowej silnik generuje mniej lub więcej gazow wylotowych -nigdy tyle samo. Owszem ZAMIAST katalizatora będzie lepiej ale ten sam efekt uzyska sie wstawiając w jego miejsce zwykłą rurę... Strumienice stosuje sie np w silnikach lotniczych gdzie prędkość obrotowa jest stała a "ciąg" reguluje sie wychyleniem łopatek śmigła |
Autor: | 190EEVOII [ 11-10-2011, 11:04 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
Też jestem z takiego założenia,ale muszę zamontować pseudo kata bo mam wbitego w dowód.Póki co aby mieć rzeczywiste wymiary skróciłem wydech o ...właśnie kata ,aktualnie kończy mi się zaraz przy kolektorzy wydechowym.Powiem tak:na obroty wkręca się jak bestia,strzela mu jak z "fes" przerobionej rajdówki,czuć zwiększenie mocy ale...głośny jak samolot nie chcę stracić dowodu więc muszę z tym szybko podziałać ;p swoją drogą fajnie się tak jeździ,ludzie aż odskakują idąc po chodnikach. |
Autor: | Lupus [ 11-10-2011, 18:26 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
To jak tak mam jak mi czasem końcowy tłumik w G100 odpadnie Miny przechodniów - bezcenne |
Autor: | 190EEVOII [ 22-10-2011, 17:49 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
http://www.youtube.com/user/190Elover?feature=mhee teraz można jeździć |
Autor: | ssjqbas [ 22-10-2011, 20:09 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
ale tego niebieskiego dymu trochę dużo masz z tyłu... ale całość pozytywnie |
Autor: | JerzyG [ 28-01-2012, 20:23 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
Aś zasłonę dymną puścił A dolot robiłeś ? Byłeś na hamowni sprawdzić ile koników przybyło/ubyło ? Dla mnie też to auto nie nadaje się pod KJS chociażby ze względu na słabiutkie blachy. Pozdrawiam JerzyG. |
Autor: | ssjqbas [ 29-01-2012, 12:14 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
co ma słaba blacha wspólnego |
Autor: | Lupus [ 29-01-2012, 16:54 ] |
Tytuł: | Re: Tuning pod KJS 190EEVOII |
Pewnie chodzi o to, że Charadę łatwo "połamać" Cienka blacha = mała masa = dobre osiągi / mała sztywność nadwozia Gruba blacha = duża masa = gorsze osiągi / duża sztywność nadwozia JerzyG, musiałbyś się przejechać Applausem po krętym torze gokartowym to zmieniłbys zdanie o Charadzie. Appi to się w kabłąk wygina na zakrętach jakby chciał axela z tulupem wykręcić |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |