forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade http://forum.charade.pl/ |
|
- http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=5&t=4766 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | KiLLerXX [ 13-01-2010, 14:39 ] |
Tytuł: | - |
- |
Autor: | KAMILcom [ 13-01-2010, 15:35 ] |
Tytuł: | Re: Szersze tloki |
w czym problem ? tłok nad wymiarowy jest szerszy o jakieś 0.25mm jeżeli będziesz miał robiony pierwszy szlif. moc na pewno nie będzie większa, bo 0.25mm to tyle co nic. Co to ma wspólnego z tuningiem ? |
Autor: | Świder [ 13-01-2010, 16:03 ] |
Tytuł: | Re: Szersze tloki |
+1 Ogólnie po remoncie powinieneś odczuć "wzrost mocy" Jak były jakieś przedmuchy, nieszczelności, kompresja słaba/nierównomierna to teraz po remoncie moc powinna być bliska katalogowej. |
Autor: | KiLLerXX [ 13-01-2010, 16:26 ] |
Tytuł: | Re: Szersze tloki |
- |
Autor: | Świder [ 13-01-2010, 16:44 ] |
Tytuł: | Re: Szersze tloki |
Ogólnie sa 2 szkoły: klasycznie docierasz przez ~1500km, czyli powoli wchodzi na coraz to wyzsze obroty, tylko bez zamułki silnika - bo to gorsze niż wysokie rpm. Druga metoda coraz bardziej popularna to "na ostro" w telegraficznym skrócie docieranie polega na zagrzaniu silnika do odpowiedniej temp zaraz po jego uruchomieniu i ostra jazda do odcinki Szczegóły jednej jak i drugiej metody znajdziesz na googlach, ja osobiscie bym sie skłaniał do ostrego docierania, jak czytałem wypowiedzi ludzi, którzy to robili to byli pozytywnie zaskoczeni, tylko z drugiej strony konstrukcja silnika juz troche leciwa i też to może miec jakis wpływ Musisz sam zdecydowac, no risk no fun |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |