forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 28-03-2024, 18:50

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: -
PostNapisane: 13-01-2010, 14:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2008, 15:24
Posty: 470
Lokalizacja: Poznań
Samochód: Charade
Model: g10, g100
Rok: 1983
-

_________________
_________________
Daihatsu Charade G10
Daihatsu Charade G100
BMW e36 318 touring

Obrazek


Ostatnio edytowano 17-01-2010, 15:16 przez KiLLerXX, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szersze tloki
PostNapisane: 13-01-2010, 15:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2009, 00:25
Posty: 310
w czym problem ?
tłok nad wymiarowy jest szerszy o jakieś 0.25mm jeżeli będziesz miał robiony pierwszy szlif.
moc na pewno nie będzie większa, bo 0.25mm to tyle co nic.
Co to ma wspólnego z tuningiem ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Szersze tloki
PostNapisane: 13-01-2010, 16:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-01-2009, 14:49
Posty: 120
Lokalizacja: B-B/Kraków
Samochód: G100
Model: GTti
Rok: 1989
+1

Ogólnie po remoncie powinieneś odczuć "wzrost mocy" ;) Jak były jakieś przedmuchy, nieszczelności, kompresja słaba/nierównomierna to teraz po remoncie moc powinna być bliska katalogowej.

_________________
GTti i troche do zrobienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szersze tloki
PostNapisane: 13-01-2010, 16:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2008, 15:24
Posty: 470
Lokalizacja: Poznań
Samochód: Charade
Model: g10, g100
Rok: 1983
-

_________________
_________________
Daihatsu Charade G10
Daihatsu Charade G100
BMW e36 318 touring

Obrazek


Ostatnio edytowano 17-01-2010, 15:16 przez KiLLerXX, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Szersze tloki
PostNapisane: 13-01-2010, 16:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11-01-2009, 14:49
Posty: 120
Lokalizacja: B-B/Kraków
Samochód: G100
Model: GTti
Rok: 1989
Ogólnie sa 2 szkoły: klasycznie docierasz przez ~1500km, czyli powoli wchodzi na coraz to wyzsze obroty, tylko bez zamułki silnika - bo to gorsze niż wysokie rpm.
Druga metoda coraz bardziej popularna to "na ostro" :mrgreen: w telegraficznym skrócie docieranie polega na zagrzaniu silnika do odpowiedniej temp zaraz po jego uruchomieniu i ostra jazda do odcinki :mrgreen:

Szczegóły jednej jak i drugiej metody znajdziesz na googlach, ja osobiscie bym sie skłaniał do ostrego docierania, jak czytałem wypowiedzi ludzi, którzy to robili to byli pozytywnie zaskoczeni, tylko z drugiej strony konstrukcja silnika juz troche leciwa i też to może miec jakis wpływ ;)

Musisz sam zdecydowac, no risk no fun :)

_________________
GTti i troche do zrobienia ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL