forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 10-05-2024, 10:07

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01-06-2008, 22:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Racja :D Zresztą ten samochód jest jakiś pancerny :D

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-06-2008, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2007, 13:06
Posty: 651
Lokalizacja: Ostrzeszów
Samochód: Hyundai Sonata
Model: EF 2.5l V6 170KM
Rok: 2000
Panowie!
Potrzebna pomoc, mianowicie mam już zaklepane oryginalne zaciski od Charady wraz z tarczami (jak będą kiepskie, będę musiał kupić nowe).

Pomysł jest taki żeby zastąpić hamulce bębnowe, tarczami z zaciskami przednimi od innej charady ! :roll:
Tak aby mieć 4x tarcze :lol:

Tylko czy tak się da w wersji G200 ? Oto jest pytanie!

Czy pomiędzy zaciskami a mocowaniem zacisków jest jakaś przedłużka?
Coś mały rozstaw tych śrub aby przykręcić tam zaciski.
Ładnie by się prezentowały te tarcze i zaciski wraz z alusami!

Zamieszczam foto:
Obrazek Obrazek
Tylko co zrobić z ręcznym ?
P.S. zapodziałem gdzieś manuala więc nie mogę sprawdzić.

UPDATE


Applause ma z tyłu hamulce tarczowe które z tego co widzę mają mocowanie hamulca ręcznego.
Więc prawdopodobnie będą montowane zaciski od applause a nie od charady.
Wypowiedzcie się!

_________________
Daihatsu Charade 1,3l 84KM 16v & Hyundai Sonata EF 2,5l V6 170KM 24v
Obrazek
HYUNDAI OSTRZESZÓW TEAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-06-2008, 22:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
na początek potrzebujesz inne piasty takie do których można zamontować zacisk,
przednie zaciski do tyłu to nieporozumienie, choćby dlatego że niema ręcznego...

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-06-2008, 23:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2007, 13:06
Posty: 651
Lokalizacja: Ostrzeszów
Samochód: Hyundai Sonata
Model: EF 2.5l V6 170KM
Rok: 2000
Dzieki, tak to jest jak sie ma skleroze!
Zapomnialem o recznyl.

Piaste, rozumiem ze od applause musze zdobyc. TAK?
Pozdrawiam

_________________
Daihatsu Charade 1,3l 84KM 16v & Hyundai Sonata EF 2,5l V6 170KM 24v
Obrazek
HYUNDAI OSTRZESZÓW TEAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-06-2008, 07:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
Po pierwsze to musisz zdobyć tarcze, jak będziesz miał tarcze to i będziesz miał piastę bo piasta i tarcza to jedność. http://klub-charade.asis.pl/forum/viewtopic.php?t=3249 Pisałem o tym na forum....

Jedynie co może podlegać wymianie to łożyska i powinno wszystko grać.....

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-06-2008, 08:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Tarcze tył do Aplause i Charade GTI są w HIPOLu - nawet nie duże pieniądze :)

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-06-2008, 16:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-07-2007, 18:33
Posty: 328
Lokalizacja: Gdynia
A ja mam troszkę inne pytanie. Czy we wszystkich Applausach były tarcze wentylowane z przodu?
Ostatnio chciałem kupić zaciski z Applausa 1,6 rocznik 92, ale właściciel na moją prośbę sprawdził i ponoć nie były wentylowane, więc odstąpiłem od zakupu. Chyba, że koleś nie do końca wiedział co to są tarcze wentylowane :wink:

_________________
Daihatsu Charade 1,3 16V EFI
Daewoo Lanos 1,5 16V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-06-2008, 17:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
No to sam sobie odpowiedziałeś :) W katalogu HIPOL są tylko wentylowane, podobnie i w INTERCARSie i FOTA... więc albo miał zakombinowane te tarcze, albo doszukiwał się otworków a ich tam nie było :D

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-06-2008, 08:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25-08-2004, 22:39
Posty: 213
Lokalizacja: Piastów
drookash napisał(a):
... Zastanawiam się tylko jak ze serwem - czy jakikolwiek model daihatsu miał coś większego - myślę o Feroza / Rocky...


servo polecam z applausa, pasuje ale razem z pompą a jest dużo większe i baardzo poprawia skuteczność hamowania.
Po zmianie tarcz na wentylowane hamulce nie będą lepiej hamowały bo przecież średnica tarczy jest dokładnie taka sama tylko będą berdziej odporne na przegrzania bo mają dużo lepsze chłodzenie.
i koniecznie jakieś bardzo miękkie klocki, np ferodo ale trzeba dopasować od czegoś innego

_________________
Osa kom: 501413307
Osa Motors: Sękocin Stary ul.Starowiejska 3
civic eg9 vti 1.6 176KM n/a
yamaha fazer 1000 0-100kmh 2.8s, 0-200 9.3s :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-08-2008, 19:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23-05-2005, 08:24
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G102
Rok: 1989
Zgadzam sie z Andrzejem,

Ja mam wszystko w hamulcach po wymieniane cylinderki, reperaturki, wszystkie przewody goodridge itp. I dopiero klocki o zwiększonym tarciu i sportowy korektor hamulców zrobił naprawdę świetne hamulce ( Osa coś o tym wie :)). Niestety niema dobrych klocków katalogowych do daihatsu, trzeba przerobić od inego auta.

_________________
_________________________________
...::: Daihatsu Charade 1.3 16V :::...
zapraszam www.charadagtti.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-08-2008, 20:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
O jakich klockach mówisz? i o jakim korektorze? rozwiń myśl :D

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-08-2008, 20:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23-05-2005, 08:24
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G102
Rok: 1989
klocki są dopasowane do wymiaru charady od nisana sanny, a korektor mam regulowany po to żeby regulować płynie siłę hamowania tylnymi hamulcami które są seryjne.

Jak miałem seryjne klocki ferodo, upalają na torze, przy 4-5 próbie odhamowania sie z max prędkości hamulec mi puchł i jego skuteczność malała.

_________________
_________________________________
...::: Daihatsu Charade 1.3 16V :::...
zapraszam www.charadagtti.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-08-2008, 21:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
Drogie są takie korektory siły hamowania? gdzie to można dostać? Jakiej firmy klocki? Powiedz coś więcej, przetarłeś jakieś szlaki niech ludzie nie popełniają już raz zrobionych błędów :wink:

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-08-2008, 22:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23-05-2005, 08:24
Posty: 62
Lokalizacja: Warszawa
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G102
Rok: 1989
Teraz mam klocki EBC http://www.ebcbrakes.pl seria 3000 ( typ klocka podam po wizycie w garazu), są to rozsądne klocki za przystępną cenę. Korektor siły hamowania mam tego typu http://motorsport.istore.pl/pl,product, ... ignia.html ale zawsze można poszukać czegoś tańszego. Można sprawdzić jak samochód bedzie się zachowywał na seryjnym korektorze, być może będzie wszystko ok. Ja wole mieć jednak ręczną regulacje.

_________________
_________________________________
...::: Daihatsu Charade 1.3 16V :::...
zapraszam www.charadagtti.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-08-2008, 23:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Możesz krecik w skrócie opisać zasadę działania tego kolektora - co on dokładnie robi ?
Domyślam się, ale wolę się upewnić...
MarcinGTTI > zawsze można większe tarcze od czegoś japońskiego i lepsze klocki. Póżniej tylko fele 15" by to wszystko zmieścić w środku :)

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL