forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 13:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sportowy układ wydechowy
PostNapisane: 25-02-2008, 14:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2007, 13:06
Posty: 651
Lokalizacja: Ostrzeszów
Samochód: Hyundai Sonata
Model: EF 2.5l V6 170KM
Rok: 2000
Witam!
Mam do was pytanie, powiedzcie mi ile może kosztować fachowo wykonany Sportowy Wydech do mojej Charady G200?
Tak się nad tym zastanawiałem, zależało by mi też na podwójnym wydechu!
No i czy możecie polecić jakichś fachowców?

Pisząc Sportowy nie mam namyśli podziurawionego tłumika lub też jego brak.
Pozdrawiam

_________________
Daihatsu Charade 1,3l 84KM 16v & Hyundai Sonata EF 2,5l V6 170KM 24v
Obrazek
HYUNDAI OSTRZESZÓW TEAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-02-2008, 14:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
NIE ! Ruszysz średnicę rury i jej długość - stracisz na mocy. Wiele razy na forum poruszany był temat wydechów. Zmiana na przeloty / usuwanie katalizatorów / rozdwajanie końca wydechu - wszystko ma negatywny wpływ na zjawiska falowe w N/A silnikach.
Co innego w turbo - tam zawsze im luźniej tym lepiej ;)
Przed latem będę miał układ robiony z KO - brat mi obiecał :) Tłumik pierwszy seria, drugi mini76z średnica całego układu max 40mm - nie więcej ! Zobaczę jak z tym bedzie się jeździć :)

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-02-2008, 15:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2007, 13:06
Posty: 651
Lokalizacja: Ostrzeszów
Samochód: Hyundai Sonata
Model: EF 2.5l V6 170KM
Rok: 2000
@drookash
No dobra, ale przecież są firmy które podczas wymiany wydechu na sportowy obliczają to wszystko i wiedzą jaki układ zamontować aby był wydajniejszy od standardowego dla danego auta.

A ty zakładając ten tłumik to nie pogorszysz sobie właściwości układu zmieniając ze standardowego?

W poprzedniej miałem tłumik REMUSA i jakoś nie zauważyłem żeby gorzej się zbierała, niż ta co teraz ją mam. A nawet powiem że lepiej się zbierała.

P.S ja tamtego tłumika nie montowałem wiec nie wiem czy coś jeszcze tam pogrzebano.

_________________
Daihatsu Charade 1,3l 84KM 16v & Hyundai Sonata EF 2,5l V6 170KM 24v
Obrazek
HYUNDAI OSTRZESZÓW TEAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-02-2008, 15:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie pogorszę ;) Warunek - muszę zamontować turbo, wystroić kompa na SMT6 albo ECUMaster i wsadzić 3000 zł w to wszystko ;)
Zmieniam, bo ten co mam jest od litrówki - jakby lekko przytykał :/

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-02-2008, 09:39 
Offline

Dołączył(a): 16-08-2005, 20:41
Posty: 11
Lokalizacja: malopolska
drookash napisał(a):
NIE ! Ruszysz średnicę rury i jej długość - stracisz na mocy. Wiele razy na forum poruszany był temat wydechów. Zmiana na przeloty / usuwanie katalizatorów / rozdwajanie końca wydechu - wszystko ma negatywny wpływ na zjawiska falowe w N/A silnikach.
Co innego w turbo - tam zawsze im luźniej tym lepiej ;)
Przed latem będę miał układ robiony z KO - brat mi obiecał :) Tłumik pierwszy seria, drugi mini76z średnica całego układu max 40mm - nie więcej ! Zobaczę jak z tym bedzie się jeździć :)


mam taki w SSGTi ladnie brzmi ani nie gulfowo ani kalibrowo :lol: :wink:

z tym srednica rury to nie do konca prawda :P nie wiem jak w DC ale w Swifcie GTi odetkanie seryjnego na 2 cale daje bardzo dobre rezultaty. Jestem w fazie skladania rury z kwasowki i przelotowego srodkowego z allegro speed michael czy jakos tak :roll:

_________________
Suzuki Swift GTi owner ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-02-2008, 20:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-07-2007, 18:33
Posty: 328
Lokalizacja: Gdynia
Ale Swift GTi ma chyba turbo. A Drookash napisał, że w turbo im "luźniej" tym lepiej.

_________________
Daihatsu Charade 1,3 16V EFI
Daewoo Lanos 1,5 16V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-02-2008, 20:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
mpanik napisał(a):
Ale Swift GTi ma chyba turbo. A Drookash napisał, że w turbo im "luźniej" tym lepiej.


Google Twoim przyjacielem jest http://www.swiftklub.pl/index.php?optio ... &Itemid=62 . Poczytaj!! Swift gti to benzyna DOHC bez turbo.

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL