forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 28-04-2024, 01:58

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21-05-2007, 11:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2007, 13:06
Posty: 651
Lokalizacja: Ostrzeszów
Samochód: Hyundai Sonata
Model: EF 2.5l V6 170KM
Rok: 2000
Czy ktoś się może orientuje czy bedą kłopoty z przełożeniem silnika od G200 GTI do G200 1,3l?
Wydaje mi się że wystarczy podmienić komputer i wszystko powinno być ok.
Mam nadzieje ze sie nie myle.
Co o tym myślicie ?
Pozdrawiam

_________________
Daihatsu Charade 1,3l 84KM 16v & Hyundai Sonata EF 2,5l V6 170KM 24v
Obrazek
HYUNDAI OSTRZESZÓW TEAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-05-2007, 13:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
podepniesz i bedziesz modlił się żeby wszystko grało ?? niema nawet dobrze rozpisanych wyjśc z tego kompa, podejrzewam że nawet mapy paliwa i zapłonu nikt z tego u nas nie czytał. Takie gdybanie jest bez sensu IMHO

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-05-2007, 14:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2007, 13:06
Posty: 651
Lokalizacja: Ostrzeszów
Samochód: Hyundai Sonata
Model: EF 2.5l V6 170KM
Rok: 2000
Ok!
Ale jeśli np. bym wymienił wiązkę kablowa na tą z GTI i kompa oraz silnik to nie widzę przyczyny dla czego by nie miało to działać!.
Tak się składa ze mogę mieś silnik + osprzęt od GTI.
Trzeba próbować !
Pozdrawiam

_________________
Daihatsu Charade 1,3l 84KM 16v & Hyundai Sonata EF 2,5l V6 170KM 24v
Obrazek
HYUNDAI OSTRZESZÓW TEAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-05-2007, 14:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
próbuj ,najwyżej bedzie fuckup

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: witam
PostNapisane: 21-05-2007, 14:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2007, 16:46
Posty: 1036
Lokalizacja: katowice
Samochód: daihatsu
Model: gran move
Rok: 1997
Więc jak Jerzy,sprzedajesz do dodajesz mocy :?:
Wydaje mi się że twojej bryce nic nie brakuje...ale jeśli masz możliwość przekładki to czemu nie. "wilk w owczej skórze"-to może być ciekawe :twisted:

_________________
Tylko tchórze obwiniają innych za swoje porażki....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: witam
PostNapisane: 21-05-2007, 14:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2007, 13:06
Posty: 651
Lokalizacja: Ostrzeszów
Samochód: Hyundai Sonata
Model: EF 2.5l V6 170KM
Rok: 2000
seba601s napisał(a):
Więc jak Jerzy,sprzedajesz do dodajesz mocy :?:
Wydaje mi się że twojej bryce nic nie brakuje...ale jeśli masz możliwość przekładki to czemu nie. "wilk w owczej skórze"-to może być ciekawe :twisted:


Autko cały czas jest na sprzedaż i nie tknę go z żadnymi przeróbkami dopóki nie będę miał 100% pewności ze zostaje!
A co do przekładki to tylko tak się zastanawiałem bo w tam tej GTI jest kiepskie nadwozie mocno skorodowane.
A ten silnik od G200 zostawił bym jako zapasowy.

Ale się rozmarzyłem :roll:

_________________
Daihatsu Charade 1,3l 84KM 16v & Hyundai Sonata EF 2,5l V6 170KM 24v
Obrazek
HYUNDAI OSTRZESZÓW TEAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-05-2007, 16:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Jeżeli zmienisz kompa i wiązkę to powinno zadziałać. Komp w DeTomaso ma inne wyjścia niż charade czy aplause i jedynym sposobem jest podłączenie wiązki. Zdajesz sobie sprawę, że oprócz typowej wiązki silnik<->komp jest jeszcze kilka, które są podłączone ? W G200 podłączone jest - nagrzewnica, ogrzewanie tylnej szyby, światła, przekaźnik działania rozrusznika i pompy paliwa, oraz wiele innych, które są wiązką kabli jak w samolocie :D Nie będzie łatwe wsadzenie silnika DeTomaso w G200, natomiast typowe GTI ma z tego co widzę po manualach identyko kabelki jak wersja G200 z ABS.
Co do silnika z GTI - jest możliwość odkupienia tego sprzętu za jakieś sensowne pieniądze ??? Może jak nie ty to kto inny :)

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-05-2007, 16:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
sensowne pieniądze hehe :) kto jak kto ale ty powinienes wiedziec ze takiego silnika nie kupisz za 600pln ;)po 2gie silnik w dobrym stanie trzeba dac minimum 2000pln .... wiec jesli ten jego silni kjest w bdb stanie to jak by zawolal 2500zl to to bedzie dobra cena .. powiedział bym nawet że okazja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-05-2007, 16:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
majac pełen oznaczenie można spróbowac ściągnąc z japonii, z gtti 2000-2500 pzrebiegi rzędu 70k km ale silniki sa bez wiazek komp etc i tu widzialbym problem

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-05-2007, 16:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2007, 13:06
Posty: 651
Lokalizacja: Ostrzeszów
Samochód: Hyundai Sonata
Model: EF 2.5l V6 170KM
Rok: 2000
Co do silnika GTI to mówiłem o wersji nie De tomaso.
Chodziło mi o zwykle GTI bez ABS`ów.
Wiem ze silnik ma koło 130tyś km na liczniku, czy to prawda, trudno powiedzieć, mało to kręcą liczniki.

Kurcze napaliłem się na ten silnik.
Jeśli nie zostawię go sobie to dam znać na forum.

_________________
Daihatsu Charade 1,3l 84KM 16v & Hyundai Sonata EF 2,5l V6 170KM 24v
Obrazek
HYUNDAI OSTRZESZÓW TEAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-05-2007, 16:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-05-2007, 13:06
Posty: 651
Lokalizacja: Ostrzeszów
Samochód: Hyundai Sonata
Model: EF 2.5l V6 170KM
Rok: 2000
drookash napisał(a):
Zdajesz sobie sprawę, że oprócz typowej wiązki silnik<->komp jest jeszcze kilka, które są podłączone ?


I to bardzo dobrze zdaje sobie z tego sprawe!!!
Dwa lata pracowałem przy produkcji wiązek kablowych do Opla!
Pozdrawiam

_________________
Daihatsu Charade 1,3l 84KM 16v & Hyundai Sonata EF 2,5l V6 170KM 24v
Obrazek
HYUNDAI OSTRZESZÓW TEAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-05-2007, 17:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
ja robillem 2 lata dla Volvo ;) hyhy , mozna próbować i sprowadzać wiadome .... ale czy ja wiem ... mnie czasem tez zastanawia .. moze by sprzedac charadke ;) za tą cene co kupilem moją ... mogl bym mieć twoją 1.3 G200 i jeszcze by mnie bylo stac na LPG instalacje do niej ;D :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-05-2007, 17:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
to osa sprzedal ja tak tanio :shock: :?

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21-05-2007, 19:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
No Mazi się wygadałeś!!

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: 1.6 16V GTi....
PostNapisane: 21-05-2007, 22:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2007, 16:46
Posty: 1036
Lokalizacja: katowice
Samochód: daihatsu
Model: gran move
Rok: 1997
No taka kasa za silnik :shock: ...no coż to ja bym wolał zainwestować w mój 1.6 i z takim budżetem na pewno osiągnąłbym 126KM,albo i więcej.
Czytałem te komentarze na temat strumienic i zdania są podzielone,podobnie jak przy magnetyzerach. Ja nie mam zamiaru ingerować w głowice bo aż tak wielkiej mocy nie potrzebuje...no chyba że zacznę uprawiać street racing,ale charadka może się okazać za słaba...Mi raczej chodzi o lepsze oddychanie silnika i mniejsze przez to nawet zużycie paliwa.
Ale na razie zainstaluje chyba tylko światła do jazdy dziennej bo pobór mocy to ok.20 Watt a nie jak to jest w przypadku włączonych świateł mijania jakieś 130 Watt...to już jakiś początek oszczędzania i mniejszego poboru mocy przez żarówki... :)

_________________
Tylko tchórze obwiniają innych za swoje porażki....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL