forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 27-04-2024, 17:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08-02-2007, 19:02 
Offline

Dołączył(a): 06-02-2007, 20:57
Posty: 5
Lokalizacja: Olsztyn
Do tematu powrócimy za jakiś czas.......po założeniu profesjonalnie wyliczonego systemu doładowania 8)

_________________
Ozi & Ozon Dajczadu Turbo Team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-02-2007, 19:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
no niby ... ale to i tak nie bedzie jeździło tak jak GTti

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-02-2007, 19:04 
Offline

Dołączył(a): 06-02-2007, 19:46
Posty: 12
Lokalizacja: olsztyn
nie mogłem spać w nocy............. i wymyśliłem, że jak się bawić to już na całego!

I ETAP

1. nabyłem turbinkę KKK K14 (200zł - stan bdb)
2. jutro idę dorobić flansze i downpipe
3. kupuje stożek, złączki silikonowe, i rurki z kwasówki.
4. połącze to z turbinką i intercoolerem.
5. zdejmuje głowice i robie jej kapitalke
6. do wszystkiego daje uszczelki miedziane i mocniejsze śruby do głowicy.
7. odma dostanie własny mini-stożek
8. zmieniam świece na lepsze i będę lał tylko v-power racing
9. ustawiam większe ciśnienie doładowania i jadę na regulacje gaźnika.
10. jak nie wybuchnie to będzie ETAP II

Panowie jak o czymś zapomniałem to proszę o poradę, OZON


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-02-2007, 19:16 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
Chyba jednak wybuchnie :)

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-02-2007, 20:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Po czym wnosisz Krzychu? Gaźnik to zajebista sprawa, dajesz większa dysze i już masz zwiększoną dawke, jak dobrzy fachowcy to ci wyregulują pod tą turbine. Byle by nie przeholować z boostem :wink:

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-02-2007, 20:14 
Offline

Dołączył(a): 06-02-2007, 19:46
Posty: 12
Lokalizacja: olsztyn
hitman jak myślisz jakie można dać bezpieczne ciśnienie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-02-2007, 23:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
z tego co wiem to zwykla cb 60 nie jest zakuta wiec z boostem nie poszalejesz :wink:

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-02-2007, 23:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
dokładnie szociu nie jest zakuta , jest to "prawie" najzwyklejsza Cb23 :)

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Moje pierwsze "dajczadu" i ........... problem
PostNapisane: 08-02-2007, 23:44 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
ozon napisał(a):
mam problem z turbo, raczej nie działa


Po tym to wnoszę Hitman . Myślę że autorowi braknie zapału bądź kasy bo pojęcia za wiele chyba nie ma ( bez urazy oczywiście ) . Doprowadzenie zajeżdzonej fury do stanu używalności niestety nie jest proste co wiem z doświadczenia .

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 00:00 
Offline

Dołączył(a): 06-02-2007, 20:57
Posty: 5
Lokalizacja: Olsztyn
Bez urazy dla wszystkich forumowiczów.....pojęcie to on ma....a napewno ja mam....efekt zobaczycie za jakiś czas. Silnik to CB61 i najprawdopodobniej ma zakuty dół , a jeśli nie to będzie miał. Restaurowanie ciekawych modeli z takiego i gorszego stanu to moje hobby i "zawód wykonywany", plan jest taki aby na 1/4 mili mógł się ozon ścigać z moim WRX po pełnym tuningu motoru. Także prosiłbym nieznających się na temacie forumowiczów o nie udzielanie się, aby nie wprowadzić nieświadomie w błąd.
http://www.munkmotion.com/Archive/charade/IMG_0261.jpg
8)

_________________
Ozi & Ozon Dajczadu Turbo Team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 00:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
ozon napisał(a):
hitman jak myślisz jakie można dać bezpieczne ciśnienie?


Mysle ze 20-25% więcej od fabrycznego doładowania to będzie bezpieczna granica. Tylko doprowadź najpierw silnik do stanu seryjnego

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 00:07 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
Ozi napisał(a):
prosiłbym nieznających się na temacie forumowiczów o nie udzielanie się, aby nie wprowadzić nieświadomie w błąd.

WOW już się wyciszam .

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 07:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
Witam fajne autko - a ile planujesz wycisnąć z niego mocy 80-90km ? Seyjnie masz 68 więc co nieco rezerw zostało
Jaki przebieg jest autka tak wogóle?

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 09:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
Cytuj:
Silnik to CB61 i najprawdopodobniej ma zakuty dół


wystarczy sprawdzić panewki seryjny wał ma wąskie, jakby miała z gtti są dużo szersze

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 13:31 
Offline

Dołączył(a): 06-02-2007, 20:57
Posty: 5
Lokalizacja: Olsztyn
dzięki za informacje, dam znać jak rozbierzemy, na dzień dzisiejszy dowiedziałem się że zwykły cd60 nie ma kutych tłoków, ale cb61 już najprawdopodobniej takie ma. 8) [/i][/url]

_________________
Ozi & Ozon Dajczadu Turbo Team


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL