forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 17:21

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dodatkowe zegary ( do 1.3 16V )
PostNapisane: 23-01-2008, 11:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
Chcę założyć dodatkowe zegary do mojej 1.3 a mianowicie :
- temp oleju
- ciśnienie oleju
- na 3 narazie wybór nie padł - ładowanie, AFR albo podciśnienie

Moje pytanko : czy ktoś montował te zegary odnośnie oleju ? w zestawach niby są czujki w zestawach ale jak to wygląda z montażem? Czujnik ciśnienia obstawiam że pod seryjny można podpiąć, ale temp to już niewiem gdzie.

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-01-2008, 11:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
Kilka pytań:

1. gdzie chcesz je zamontować - w miejscu radia nieczytelne
2.jakiej firmy chcesz te wskaźniki ładować
3.co do 3 wskaznika AFR sobie odpuść bo prawdziwy kosztuje tyle co cała charada a tanie tuningowe na wąskopasmowej nie są dokładne i tylko ładnie mrugają, czy voltomierz czy podcisnienie odpowiem jak odpowiesz na 2 punkt.
4. co do montażu jak określisz producenta wskaźników powiem ci więcej

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-01-2008, 13:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
szociu napisał(a):
Kilka pytań:
1. gdzie chcesz je zamontować - w miejscu radia nieczytelne
2.jakiej firmy chcesz te wskaźniki ładować
3.co do 3 wskaznika AFR sobie odpuść bo prawdziwy kosztuje tyle co cała charada a tanie tuningowe na wąskopasmowej nie są dokładne i tylko ładnie mrugają, czy voltomierz czy podcisnienie odpowiem jak odpowiesz na 2 punkt.
4. co do montażu jak określisz producenta wskaźników powiem ci więcej


1. narazie kombinuje - wstępny plan to miedzy lewarkiem a radiem bliko podłogi, tzn coś na wzór audi 80 i jej dodatkowych zegarów na dole, jeśli tam nie będzie to prawdopodobnie zostanie slupek, widziałem gdzieś dostawione 3 obok deski rozdzielczej i nawet to wyglądało, może masz jakiś pomysł ?
2. nie mam zielonego pojęcia, napewno nie chce wydać kasy na profi sprzęt bo zegary będą droższe od auta :P wiec też proszę o rade co do tej kwesti :)

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-01-2008, 00:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
w konsoli jak w audi 80 bez sensu -odrywasz wzrok od drogi żeby spojrzeć, kurnik na 3 zegary jest na jednym z foto z renowacji mojej gtti, mam taki wskaźniki cały czas w zasięgu wzroku i idealnie sie wpasowuje we wnękę na głębokość, mnie udało się dostać taki opływowy VDO, na allegro można dostać plastikowe takie bardziej kwadratowe.

co do zegarów są 2 opcje budżetowe które mają sens, pierwsza która wizualnie piękna nie jest to kpl nowych wskaźników dedykowanych do łady, z czujnikami dojdzie może do 200pln.Piękne nie są ale wbrew pozorom dokładne i zdecydowanie lepsze od autogauge którego nie polecam...
najlepsza opcja w sensie wizualnie i kosztowo to dostać kpl z czujnikami VDO, np z audi albo VW etc. Są dokładne wyglądają lepiej od ładowskich, ale ciężko dostać kpl z czujnikami. Ciekawe są o tyle że np czujniki ciśnienia były 2 wyjściowe tj pod wskaźnik i pod kontrolkę także nie dajesz trójnika pod seryjny czujnik tylko wkręcasz taki i załatwia ci sprawę, kwestię gwintu załatwisz u każdego tokarza który dorobi ci tulejkę z odpowiednim gwintem. Co do temperatury oleju w obu przypadkach najlepiej zrzucić miskę wywiercić otwór wspawać nakrętkę z odpowiednim gwintem od tył miski i tam wkręcić czujnik (wiem że powinien być na wysokości jak ciśnienie bo w misce temp jest niższa o ok 10st ale nie bardzo jest jak go tam wkrecić), wkręcanie zamiast korka spowoduje że szybko sie pozbędziesz czujnika przy okazji pierwszej muldy albo hopki na dordze

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-01-2008, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
w tej chwili na allegro sa conajmniej 3 aukcje z zegarami od audi 80 sa to zegary VDO, uwazam ze jest to dobra opcja ze wzgledu na dostepnosc tych zegarow no ale jak powiedzial szociu oryginalne zamontowanie ich pozostawia wiele do zyczenia, chyba najlepszym rozwiazaniem byloby zamontowanie ich na slupku po lewej stronie na wysokosci oczu no ale trzeba pomyslec wtedy nad odpowiednia obudowa do nich...
ale mysle ze dla chcacego nic trudnego :lol:

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-01-2008, 22:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
na słupku sie nie sprawdza bo na dłuższa metę denerwują, bo ciągle coś mruga, zasłaniają cześć drogi dobra opcja to też na kolumnie kierownicy ale mieszczą się tylko 2

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL