forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 28-04-2024, 20:41

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29-01-2007, 23:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
Jako że mojego tematu o tuningu GTti już nikt nie odwiedza ,to może tutaj sprubuje:
Czy wie ktos jakim sygnałem jest sterowany wtryskiwacz ssania w GTti?
musze coś wymyśleć na zwiekszenie dawki paliwa/składu mieszanki bez wstawiania piggyback'a (szkoda kapusty)
pozdro.

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29-01-2007, 23:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
jaki problem bierzesz oscyloskop i wpinasz sie kablami na zimnym silniku w sygnały i zobaczysz;) niesadze by ktos sie tym bawil dotychczas

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-01-2007, 00:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
ciag dalszy akcji z uszczelka 8)
dzis po zakupie porzadnego klucza i zrobienia przedluzki takiej polmetrowej potraktowaniu sruby odrdzewiaczem soudala (polecam) udało się i puscila 8) w środe sciagam glowice :twisted:
Obrazek
Obrazek
koło zamachowe tak jak pisałem zblokowałem śrubą - idealnie się srpawdziła
Obrazek

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-01-2007, 00:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
tak jak pisal amba zwykly oczkowy klucz bez zadnych wyginan metrowa rura dobrze zablokowane kolo zamachowe i musi isc nie ma mocnych odkrecajac mozesz jeszcze przez pret pukac mlotkiem w ta srube zeby dostala udaru odkreca sie do kabiny samochodudo pasazera


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-01-2007, 00:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
jak pisane powyzej juz załatwione :wink: klucz oczkowy był za słaby

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-01-2007, 00:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
to naprawde marchew teraz robia a coz zyciedobrze ze ci sie udalo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30-01-2007, 20:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Weź nic nie mów :) Klucze z marketu nawet za 30 zł to szmelc jakich mało ! Łapę sobie kiedyś tak rozwaliłem, że ciula leciała jak z wiadra. Wszystko przez super klucz oczkowy 14 który pękł zaraz za nasadką. Zainwestowałem w klucze Proxxon 219 zł - cały zestaw chyba 26 elementów z grzechotką i od tamtego czasu nie ma śrubki, która by nie puściła. Ta grzechotka daje nawet radę śrubom mocującym amorki do piasty - a tam naprawdę skubane japońce dociągnęli na maxa !

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-02-2007, 23:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
walcze dalej - głowica ściągnięta uszczelka na 1 i 2 cylindrze miała rozwalone kanały wodne po stronie wydechu -pierscienie metalowe w uszczelce sa cale :shock: 2 tłok czysciutki jak z fabryki - ewidentnie był myty parą podobnie pierwszy (ale mniej więc wywaliło uszczelkę koło niego pewnie później) 3 gar był ok tzn cały w nagarze 8) wyczyściłem zaworki i komory spalania i tu mały error na drugim cylindrze pomiedzy zaworami wydechowymi chyba mam pekniecie (wielkości może włosa) i tu pytanie - wie ktoś jak sa poprowadzone kanały wodne i czy to mikropekniecie im nie zgraża - mam druga glowice w domu, porownywalem i tamta czegos takiego niema :cry:
fotek niema bo aparatu zapomniałem :oops: uzupełnie

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-02-2007, 09:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
Hey to pęknięcie raczej nie jest groźnie - już w kilku różnych głowicach widziałem i było ok - taka mała kreseczka między zaworami

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Ostatnio edytowano 02-02-2007, 17:41 przez Amba, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-02-2007, 09:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
dzieki za uspokojenie 8) no to teraz bede składał wszystko do kupy :?

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-02-2007, 22:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
dziś zanim założyłem głowice zauważyłem dziwną rzecz, mianowicie w dwóch tłokach mam wyżłobienia po stronie wydechowej i dolotowej, na pierwszym tylko od strony dolotu - niemam pomysłu o co może z tym chodzić ?

jeszcze jedno, czy gtti ma rozrzad bezkolizyjny? - musze wiedziec na wszelki wypadek jak bede ustawial i cos spieprze zebym wiedział czy bedzie co ratować :lol:

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-02-2007, 23:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
szociu napisał(a):
dziś zanim założyłem głowice zauważyłem dziwną rzecz, mianowicie w dwóch tłokach mam wyżłobienia po stronie wydechowej i dolotowej, na pierwszym tylko od strony dolotu - niemam pomysłu o co może z tym chodzić ?

jeszcze jedno, czy gtti ma rozrzad bezkolizyjny? - musze wiedziec na wszelki wypadek jak bede ustawial i cos spieprze zebym wiedział czy bedzie co ratować :lol:


Masz dwa tłoki oryginalne ,a jeden podróba.

Rozrząd jak najbardziej kolizyjny!
Jak spieprzysz to bedziesz miał duze problemy ;]

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-02-2007, 23:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Zrób ze 2 obroty wałem po złożeniu i będziesz wiedział czy nastąpi kolizja czy nie :wink: Rozrząd w charadzie to bajka, tylko pamiętaj że wałek ssący jest o jeden ząbek poniżej znaku. Co do tłoków potwierdzam, w trzech silnikach które widziałem tłoki mają po 4 wyżłobienia. Schemat rozrządu masz na poprzedniej stronie

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-02-2007, 23:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-10-2004, 10:45
Posty: 96
Lokalizacja: Gdańsk
A moje tłoki maja po dwa wyżłobienia, od strony ssących, takie nacięcia jakby.

_________________
born to ride GTti...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 00:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
W 1.3 EFI z G200 czyli silnik HC-E też tak jest - widać to dokładnie na tych fotach : http://www.charade.pl/forum/viewtopic.php?t=1442&sid=4007bac7ef04423d9580e2426be6aa73
Zastanawiałem się i chyba jest wyjaśnienie - zawory po stronie dolotu pzy potężnej dawce powietrza są pewnie lekko wpychane w dół - czy aby nie po to zrobili te miejsca na zaworki w tłokach ? Może przy wysokich obrotach zawory mijają się naprawdę blisko z tłokami ?

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL