forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 28-04-2024, 12:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11-01-2007, 23:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31-10-2005, 15:08
Posty: 153
Lokalizacja: Bełchatów
Co do czujnika poszukam w najbliższym czasie coś w necie (może na forum focusa) czy nie mają jakiś charakterystyk lub czegos gotowego do pomiaru.
Też z początku o takim myślałem np. BMW E34, 39; VW Sharan czy Mercedesa ale odpadły ze względu na trudności z podpięciem rur do tanków. Zwróc uwagę że one nie mają podejścia od góry tylko z tyłu a to spowoduje nie małe problemy instalacyjne. Najlepszy dla mnie by był jakiś w litere L czyli od kompresora do góry a do przepustnicy poziomo ale ja takiego nie namierzyłem. Dla Ciebie jeśli tak chcesz zamontować oba podejścia do tanków powinny być poziome ale tu wydłuży sie długość rury do kompresora.
Musiałem dospawać troszke rury na dole (ssąca pompy) aby zmieścił się wentylator.
Zapinki bardzo prosto zamontować jakąś godzine mi to zajęło (szlifierka +wiertarka do maski) dziury w pasie przednim już są :lol: .
Miske musiałem tak złożyć z musu w sklepach ściągali mi uszczelki do GTti a to były zwykłe (inny kształt tych nadlań tzn jedno nierównomierne a w GTti są identyczne te zakola).
Jaki by był koszt tej przeróbki (termo para + scalak +wyświetlacz +robocizna )bo ja z elektroniki to totalna noga jestem. Na to pytanie możesz odpowiedzieć mi na prv.

_________________
Darade GTtI (narazie upgrade do 1xx KM) - było
Sand Lover Discovery


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 16:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
walcze dalej z gtti i dziś przegrałem..tzn cały tydzień zabierałem się żeby dziś odkręcić głowicę i wymienić uszczelkę, bo wszystko miałem już przygotowane, problem pojawił się przy kole pasowy na wale, jest tam śruba na nasadke 17, pomimo odrdzewiacza i potraktowania na koniec palnikiem nie poddala się - efekt rozwalona grzechotka i kupa nerwów :roll: w jakim kierunku się ją odkręcać bo może cos robiłem nie tak :?: każdy pomysł w kierunku jak ja odkrecic mile widziany
zapieczone śruby na turbinie zwycięzyłem bez strat 8)

Obrazek
Obrazek

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 18:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-01-2006, 00:11
Posty: 72
od czego jest ten zderzaczek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 18:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
od charady:P moj tylko z dokladka a pejota to wersja specjalna robiona prze jednego z tunerów łącznie z całym poszerzeniem auta

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 19:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Śrubka ma zwykły gwint na 100%. Tez miałem z nią problemy ale jakoś poszła pneumatem...

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 19:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
szociu napisał(a):
walcze dalej z gtti i dziś przegrałem..tzn cały tydzień zabierałem się żeby dziś odkręcić głowicę i wymienić uszczelkę, bo wszystko miałem już przygotowane, problem pojawił się przy kole pasowy na wale, jest tam śruba na nasadke 17, pomimo odrdzewiacza i potraktowania na koniec palnikiem nie poddala się - efekt rozwalona grzechotka i kupa nerwów :roll: w jakim kierunku się ją odkręcać bo może cos robiłem nie tak :?: każdy pomysł w kierunku jak ja odkrecic mile widziany
zapieczone śruby na turbinie zwycięzyłem bez strat 8)

Obrazek
Obrazek


Po co odkrecasz koło pasowe?

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 19:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
zeby sciagna pasek i glowice bo zamierzam wymienic uszczelke

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 19:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
nie musisz odkrecac koła pasowego ,chyba że chcesz odrazu wymienic pasek rozrządu.

Poprostu popuszczasz napinacz paska rozrządu i zsuwasz pasek z kół zębatych wałków rozrządu ;]

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 19:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
za duze ryzyko ze moze mi pasek przeskoczyc na dolnym kołku w miedzyczasie jak bedzie glowica sciagnieta, wolałbym to rozebrac -jak niedam rady śrubie to wtedu zrobie to twoim sposobem

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 19:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22-09-2006, 21:03
Posty: 139
Lokalizacja: Gdańsk
może sobie przeskakiwać nawet o 15 zębów, bo tak czy siak i tak bedziesz musiał ustawić rozrząd :D

przestań... po co komplikować sobie życie? :o

_________________
BOOST IS BEST, SCREW THE REST!
2xGTti


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 19:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
na samym kole pasowym jest znacznik bo ja go nie zauwazyłem?

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 19:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
hyhy , dobrze Bart mówi , a ta śruba na dole jest na kleju obsadzana .... taki patent japonczyków ;p

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 19:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Na dolnym też jest znaczek tylko o ile pamiętam żeby go dojrzeć trzeba zdjąć koło pasowe :P Ale jak ustawisz wałki na znakach przed zdjęciem paska to nic ci sie nie przekręci po rozpięciu rozrządu

Obrazek

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 22:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
Dobrze dokręciłem :) Musisz je sciagnąć bo nakole zamachowym cos nie tak z ta kropka do rozrządu - a śrubka nie jest na klej tylko dowalona dosyć mocno - zablokuj koło zamachowe śrubokretem po wyjeciu rozrusznika i dużą dzwignią.... musi pójśc - grzechotka z góry była skazana na przegraną

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-01-2007, 23:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
koło zamachowe nie blokowałem śrubokrętem tylko znalazłem śrube porzadna ktora wkreciłem ta że blokuje koło zamachowe ta że za choleręw żadną strone nie puści :lol: w poniedziałek jade do castoramy to pokupie sprzet i w srode sprobuję to zmęczyć

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL