forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 27-04-2024, 23:23

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Informacje o Daihatsu Charade GTti
PostNapisane: 01-09-2006, 13:58 
Offline

Dołączył(a): 22-07-2006, 21:56
Posty: 4
Lokalizacja: Kraków
Witam

Potrzebuje wszelakich danych na temat tego auta (w temacie). Chodzi mi o parametry silnik i jego osprzętu itp. Najchętniej jakiś manual jeśli jest możliwość to w języku polskim lub angielskim :)

Potrzebuję także informacji od użytkowników tego autka. Jak wygląda trwałość jednostki napędowej ? Czy przysparza ona jakieś szczególne kłopoty? Interesuje mnie także trwałość układu przeniesienia napędu, zawieszenia i hamulców (jaka jest ich skuteczność, wystarczająca?)

Pozdrawiam i dziękuje z góry za jakiekolwiek informacje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-09-2006, 14:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Witam.
Na tej http://www.amba1.republika.pl/8.html stronie znajdziesz informacjie potrzebne. Jednostka napędowa nie przysparza wiekszych problemów, jeśli była w miare użytkowana. Hamulce wystarczająco mocne, a trwałość zawieszenia to zależy. Zawieszenie jest twarde i ciepri na polskich drogach. A jesli chodzi o silniczek to przebiegi dochodzą do ponad 200 tyś km. I jeszcze jedno cieżko dostać autko w dobrym stanie z tym silniczkiem!!
O wiecej informacji pytaj coś napiszemy!!

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-09-2006, 15:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
co do silnika moja ma 197 i zyje i trzyma osiagi fabryczne 8) zawieszenie twarde szybko się wybija, seryjny wydech to porażka, zwłaszcza ta bańka za turbo, odetkanie dużo daje, poza niewieloma wadami samochód jest super niepozorny a kopa ma jak mało które - wiele osób było zdziwonych jak taka kupa złomu spod świateł ich mija...

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-09-2006, 23:51 
Offline

Dołączył(a): 22-07-2006, 21:56
Posty: 4
Lokalizacja: Kraków
Dzięki za odpowiedzi :)

A jak wygląda sprawa dostępu do części zamiennych. W jakich kosztach zmieszczę się z remontem silnika i regenracją turbiny?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-09-2006, 06:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
jak to Osa mówił - nie istnieje cos takiego jak regeneracja turbiny , i przyznać mu racje muszę.... bo zastanawiając sie że oni coś niby robić muszą z nimi ..... bo wyglądają jak nowe no nie ??

zdanie Osy zacytuje - " no właśnie , one tylko wyglądają ..."

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-09-2006, 08:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
regeneracja polega na wymianie uszczelnień i łożysk - stąd jeśli turbina jest zajechana nic jej nie pomoże...

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-09-2006, 13:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-09-2004, 23:13
Posty: 310
Lokalizacja: Zielona Góra
Helo :) co to znaczy zajechana? tzn połamane łopatki turbiny, porysowane coś w środku, przegrzany materiał ......

_________________
Charade 1.3 16v EFI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-09-2006, 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Regeneracjia polega na tym co mówili przedmówcy czyli upiekszeniu wyglądu zewnetrznego i wymienieniu uszczelnień i łożysk nic wiecej. Ale tak po "regeneracji" wygląda jak nowa tylko z zewnątrz!!

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-09-2006, 14:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
wieza napisał(a):
Helo :) co to znaczy zajechana? tzn połamane łopatki turbiny, porysowane coś w środku, przegrzany materiał ......


Zajechana, dużo można pod turbine podpiąc, tak jak mówisz, łopatki i może nie przegrzanie a złe studzenie, bardzo mało potrzeba jak masz wirniczek rozgrzany prawie do czerwoności i ją wyłaczysz aby powstało bicie na ośce a wtedy nic nie pomoże, następna jazda i zatarte jeżeli będzie sie jeszcze kręciło, nie zapomnijcie że to się nie kręci tak jak silnik do powiedzmy 8000tys/min, tam jest wiecej i każde niewyważenie, bicie eliminuje turbo z użytku,niestety nie żartów.

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-09-2006, 14:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
dlatego uważam tak..
Obrazek

a co do zajechania to o ile turbiny popularne czyli garreta T3 i T4 można praktycznie całkowicie zregenerować (poprostu wymieniają to co jest zjechane) to w przypadku gtti i turbin IHI wygląda to tak jak pisałem, przynajmniej tak wygląda to u mnie na miejscu w turbo tecu bo zapobiegawczo pytałem żeby wiedziec czy są jakieś szanse..

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-09-2006, 18:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
Cytuj:
nie zapomnijcie że to się nie kręci tak jak silnik do powiedzmy 8000tys/min, tam jest wiecej

no te 240tys obr/min :lol:

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-09-2006, 20:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-03-2006, 11:22
Posty: 840
Lokalizacja: Bydgoszcz
marcin gtti napisał(a):
no te 240tys obr/min :lol:


Dzięki za sprostowanie, mam nadzieje że użytkownicy turbo zdadzą sobie sprawe że nie można tego katować :!:

_________________
G102 1.3 16V black edition 5D Obrazek
Emerytowóz 1.6 White COUPE Obrazek LPG
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-09-2006, 13:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02-02-2006, 23:10
Posty: 97
Lokalizacja: Mojęcice k.Wołowa
ej no bez przesady SZOCIU:P twoja charadka nigdy nie miala osiągaw fabrycznych no chyba ze silnik zmieniles:P:P:P:P nie powiem dawala rady ale nie az tak:D

_________________
Live to ride - Ride to live
Honda Jc20 Gold Alcast ver. Open
Kawasaki Zx6r...rozbita:< ale na wiosne Zx9r... bedzie sie dzialo...
Co ty wiesz o zapierdalaniu...??? Ty stara dupa jestes:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-09-2006, 14:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
po zrobieniu elektryki wymianie kabli zapłonowych, uszczelnieniu tego wydmuchu na turbo i uszczelnieniu samego silnika, zalania olejem o podwyższonej lepkości dostała większego kopa - chyba że to moje subiektywne odczucie... niemniej jednak na zlot po A4 żeby dogonić martini jechała cały czas 180 i jakoś jej to nie sprawiało problemu, wiecej sie balem ze wzgledu na opony :roll:

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-09-2006, 21:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26-03-2006, 15:53
Posty: 547
Lokalizacja: Śląsk
Samochód: Daihatsu
Model: Charade G203 SXL
Rok: 1994
Dokladnie Charada Szocia naparza niemilosiernie autko ma zrywa i totalnie zakrecone przyspieszenie

Wydaje mi sie ze autko chodzi jak nalezy ale jestem co do GTti laikiem nie mniej jednak widzialem co ta bryka wyczynia

Pozdrawiam :D

_________________
Zdrowa muzo, bitów pelna, bas z Toba blogoslawiona ty miêdzy gatunkami i blogoslawiony owoc zywota twojego, DJ. Techniawo, Matko Rave'u, graj nade nami gluchymi, teraz i w godzinê chill-outu naszego. MAYDAY


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL