forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 07:05

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2007, 14:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
sądzę że jesteś w błędzie - CB60 to wersja JDM, CB61 na pozostałe kraje - wszystko to samo różnica jest w gaźniku i emisji spalin - tak więc dalej tłoki i doł masz zwykłe

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-02-2007, 15:23 
Offline

Dołączył(a): 06-02-2007, 20:57
Posty: 5
Lokalizacja: Olsztyn
Dla wszystkich zainteresowanych i znających ten temat:
Autko już złożone, przeszło pierwsze testy i wszystko wyszo pozytywnie.
Turbospręzarka ładuje już od ok 1200 obr, przyspieszenie jest rewelacyjne, wgniata w fotel
Model CB-61 ma seryjnie kute tłoki (CB-60 takich nie ma)
Zamontowana została turbina KKK K14 z ręczną regulacją doładowania, obecnie jest ustawione na 0,9 bara
Intercooler od subaru impreza WRX
Dolot powietrza i downpipe po obliczeniach specjalnie dopasowane do autka
Gaźnik ustawiony odpowiednio, więc nie ma problemów z brakiem paliwa
Po odchudzeniu koła zamachowego autko wkręca się do 9tyś obr (wg, danych jest to dopuszczalne i bezpieczne dla tego motoru po dokonaniu odpowiednich przeróbek), co widać na fotkach że przekręcił nam się obrotomierz
Prędkości osiągane na poszczególnych biegach to
1 - 50km/h
2- 90km/h
3- 120km/h

Zdjęcia nie wiem jak sie zamieszcza, więc moge komus przesłać aby je wkleił

temat proponuje przenieśc do działu "Tuning"

_________________
Ozi & Ozon Dajczadu Turbo Team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-02-2007, 16:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
nierozumiem sensu liczenia dolotu dla auta z turbo ponieważ nieistotne są zjawiska falowe :shock: co am miejsce w silnikach n/a

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-04-2007, 00:16 
Offline

Dołączył(a): 21-03-2007, 09:08
Posty: 20
Lokalizacja: Bukowno
Hmmm... Tak sobie czytam ten temat i sie zastanawiam czy to wszystko ma sens... Wydaje mi się, że gtti nie odjedzie to auto :D A jeśli chodzi o prędkości na poszczególnych biegach... To mój Fiat Uno 1,0 gaźnik 45KM wyciąga więcej :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-04-2007, 15:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Ozi napisał(a):
Dla wszystkich zainteresowanych i znających ten temat:
Autko już złożone, przeszło pierwsze testy i wszystko wyszo pozytywnie.
Turbospręzarka ładuje już od ok 1200 obr, przyspieszenie jest rewelacyjne, wgniata w fotel
Model CB-61 ma seryjnie kute tłoki (CB-60 takich nie ma)
Zamontowana została turbina KKK K14 z ręczną regulacją doładowania, obecnie jest ustawione na 0,9 bara
Intercooler od subaru impreza WRX
Dolot powietrza i downpipe po obliczeniach specjalnie dopasowane do autka
Gaźnik ustawiony odpowiednio, więc nie ma problemów z brakiem paliwa
Po odchudzeniu koła zamachowego autko wkręca się do 9tyś obr (wg, danych jest to dopuszczalne i bezpieczne dla tego motoru po dokonaniu odpowiednich przeróbek), co widać na fotkach że przekręcił nam się obrotomierz
Prędkości osiągane na poszczególnych biegach to
1 - 50km/h
2- 90km/h
3- 120km/h

Zdjęcia nie wiem jak sie zamieszcza, więc moge komus przesłać aby je wkleił

temat proponuje przenieśc do działu "Tuning"


Temat przeniesiony i jak chcesz miec zdjecia na forum to wyślij na dr_mateusz(małpa)o2.pl zamiast nawiasu ma być: @

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-08-2007, 20:03 
Offline

Dołączył(a): 06-02-2007, 19:46
Posty: 12
Lokalizacja: olsztyn
witam po przerwie, wysłałem do dr_mateusza zdjęcia do wklejenia, właśnie kończymy składać potwora


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-08-2007, 20:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
mnie zżera ciekawość bo zapowiada się gruubo i ciekawie :]

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-08-2007, 21:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
co jak co ale robia nam sie ciekawe charadki :) taaakie polskie potforkiiiii ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01-08-2007, 22:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Oto zdjęcia:
1.
Obrazek
2.
Obrazek
3.
Obrazek
4.
Obrazek
5.
Obrazek

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-08-2007, 07:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09-04-2006, 12:21
Posty: 661
Lokalizacja: Jasło
Wyglada GruBBo pokazcie silnik a moze masz jakies zdjecia z montarzu gratow itp :) czekamy na wiecej

A fura jest nie ziemska chcialbym zobaczyc jak objezdza GTti to bylo by cos bo to piekny gazniczek musi byc autko wypas :)

_________________
Poprzednio:
DAIHATSU Charade G12 1,0 CS
DAIHATSU Charade G201 GTI 1,6 16V
Aktualnie:
Honda Civic Sedan 2001

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-08-2007, 08:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-09-2004, 23:13
Posty: 310
Lokalizacja: Zielona Góra
Hej. Czy klatka jest zrobiona wg przepisów, tzn czy możesz startować np w RSMP?

_________________
Charade 1.3 16v EFI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-08-2007, 09:18 
Offline

Dołączył(a): 06-02-2007, 19:46
Posty: 12
Lokalizacja: olsztyn
tak, klatka jest zgodna z zał. J, będziemy tym latać w PPAiK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-08-2007, 09:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-09-2004, 23:13
Posty: 310
Lokalizacja: Zielona Góra
A powiedz mi jeszcze, czy klatkę można zrobić samemu czy trzeba mieć na to jakiś papier z warsztatu gdzie to wykonali, czy to kontroluje dopiero pzmot ?

_________________
Charade 1.3 16v EFI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-08-2007, 20:59 
Offline

Dołączył(a): 06-02-2007, 19:46
Posty: 12
Lokalizacja: olsztyn
klatke może zrobić osoba posiadająca papiery spawacza, wszystkie elementy klatki i sposób spawania muszą jednak być w 100% zgodne z załącznikiem. A w rsmp i ppzm nie polatamy, ponieważ ta wersja silnikowa nigdy nie miała homologacji, pozostaje ppaik i wyścigi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02-08-2007, 21:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
w tej budzie homologacji nie miała, w poprzedniej tak

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL