Co do czujnika poszukam w najbliższym czasie coś w necie (może na forum focusa) czy nie mają jakiś charakterystyk lub czegos gotowego do pomiaru.
Też z początku o takim myślałem np. BMW E34, 39; VW Sharan czy Mercedesa ale odpadły ze względu na trudności z podpięciem rur do tanków. Zwróc uwagę że one nie mają podejścia od góry tylko z tyłu a to spowoduje nie małe problemy instalacyjne. Najlepszy dla mnie by był jakiś w litere L czyli od kompresora do góry a do przepustnicy poziomo ale ja takiego nie namierzyłem. Dla Ciebie jeśli tak chcesz zamontować oba podejścia do tanków powinny być poziome ale tu wydłuży sie długość rury do kompresora.
Musiałem dospawać troszke rury na dole (ssąca pompy) aby zmieścił się wentylator.
Zapinki bardzo prosto zamontować jakąś godzine mi to zajęło (szlifierka +wiertarka do maski) dziury w pasie przednim już są
.
Miske musiałem tak złożyć z musu w sklepach ściągali mi uszczelki do GTti a to były zwykłe (inny kształt tych nadlań tzn jedno nierównomierne a w GTti są identyczne te zakola).
Jaki by był koszt tej przeróbki (termo para + scalak +wyświetlacz +robocizna )bo ja z elektroniki to totalna noga jestem. Na to pytanie możesz odpowiedzieć mi na prv.