forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade http://forum.charade.pl/ |
|
A chciałem tylko wymienić uszczelke i pierścienie-1.3 G102 http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=5&t=2643 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | HTZ [ 17-11-2007, 13:10 ] |
Tytuł: | Przy okazji remontu |
Niedzwno skończyłem składać mój silnik, i myślałem nad przeszlifowaniem wałka na sportowy, tzw. GT czyli od 5-20% + mocy. Ale w moim CB23 nie ma to sensu, i tak będzie słaby. Może znajdziesz gdzieś fachowca tańszego niż Świątek,gdzieś na szlifierni , o ile nie trzeba robic nowego wałka ceny nie są drastyczne, a efekty odczuwalne. Nie wiem czy nie trzeba przestrajać komputera i wymieniać sprężyn zaworowych, ale myślę że przy niewielkiej korekcji wzniosu krzywki nie trzeba. |
Autor: | Evo [ 17-11-2007, 14:06 ] |
Tytuł: | Re: Przy okazji remontu |
Narazie ten silnik doprowadze do fabryki.. niemam czasu, w pracy bym załatwił sobie napawanie laserowe na krzywki ale wole nie kombinować chwilowo bo niech wałek się rzuci itd itd.. Mam dość spory problem z uszczelniaczami na wtryski,na 99% pękniety tłok jest od walnietej uszczelki na tym wtrysku. Latał sobie z max luzem a pozostałe 3 bajka, uboga mieszanka co daje wyższa temp pracy i po tłoku. Nie wiadomo kiedy się ukruszył ale napewno nie 50km temu Nigdzie nie maja takich uszczelniaczy. POMOCY ! |
Autor: | szociu [ 17-11-2007, 18:18 ] |
Tytuł: | |
które uszczelniacze, te a koncowce wtrysku, te od tył czy oringi ? (pisze na bazie wtrysków gtti ale chyba są podobne) |
Autor: | drookash [ 18-11-2007, 22:41 ] |
Tytuł: | |
Odpowiem za Evo - chodzi o te od strony kolektora, takie kołnierze. Oringi od strony listwy są ok. Ja również szukałem po kilku sklepach i nie ma Może Szociu znajdziesz coś od mazdy 323F 1.6/1.8 - widziałem, że są podobne. |
Autor: | szociu [ 19-11-2007, 02:20 ] |
Tytuł: | |
z evo są podobne również ale na przód nie podchodzą, za to te tylne i oringi są identyczne |
Autor: | Evo [ 20-11-2007, 19:12 ] |
Tytuł: | |
No niema nigdzie.... W JC byłem, gościu przyniósł z magazynu sterte uszczelniaczy które mieli do japońców i żaden nie pasuje. Co powiecie na teflonowe ?? Ja wiem za sztywne ale gumek tak nie wytocze A teflon się wmiare dopasuje i uszczelnią. Napewno lepsze to niż latający uszczelniacz jak żyd po pustym sklepie. |
Autor: | Evo [ 24-12-2007, 11:20 ] |
Tytuł: | |
Zrobiłem sobie prezent na świeta i poskładałem moją 1.3 Dzięki wielkie osobą które pomogły że silniczek znów ożył i przyczyniły się do tego remontu. Wiadomo nie obyło się bez problemów, do teraz zastanawiam się jak ustawić rozrząd, według manuala za cholere nie pasuje ! Obecniem mam obiawy ksztuszenia po mocniejszym dodaniu gazu jak auto sie rozgrzeje, ale powyżej 2,5k rpm jest już wszystko jak należy. Na dzień dzisiejszy wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnienia na nowe i jadac do pracy nie było żadnego problemu z tym gazem, zobaczymy w drodze powrotnej. Reszte zdjęć ze składania umieszcze po Św. No i na koniec Zdrowych Spokojnych Świat !!! |
Autor: | minogv [ 16-02-2008, 18:37 ] |
Tytuł: | |
Hej. Mam pytanie ile Cię wyniósł remont dokładnie chodzi mi o tłoki i pierścienie i czy robiłeś szlif. Bo u mnie po raz kolejny uszczelkę pod głowicą wywaliło i chyba szykuje się generalka. Szukałem w Hipolu - tam tłok kosztuje 51zł, ale już na http://moto.sklep.pl/ kosztują 115zł więc jak to jest? Pozdrawiam |
Autor: | Evo [ 19-02-2008, 00:14 ] |
Tytuł: | |
minogv napisał(a): Hej. Mam pytanie ile Cię wyniósł remont dokładnie chodzi mi o tłoki i pierścienie i czy robiłeś szlif. Bo u mnie po raz kolejny uszczelkę pod głowicą wywaliło i chyba szykuje się generalka. Szukałem w Hipolu - tam tłok kosztuje 51zł, ale już na http://moto.sklep.pl/ kosztują 115zł więc jak to jest? Pozdrawiam
Jak pisałem w moim pierwszym poście nie robiłem szlifu bo tuleje były można powiedzieć nie naruszone a tłoki kupiłem z Hipola i były to oryginalne made in japan i kosztowały chyba 2 zł mniej niż piszesz, pierścionki CTI były za 92 zł też z Hipola bo wsumie wszystko u nich kupiłem bo gdzie indziej jest drożej. Tłoki są ze sworzniami które trzeba dać do przełożenia - koszt łącznie z prostowaniem korbowodów - około 150 zł. Ja się z moim remontem nie zamknąłem w 1k zł ale uważam że warto było. Silniczek OK więc już nowe bijące świecącym czerwonym kolorem sprężynki czekaja, a w przyszłym miesiącu amorki i kilka gumek i dalej w drogę A w następnym jak już nie będzie soli na drogach zabieram się za blachy. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |