forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade
http://forum.charade.pl/

G11 Cb-22 ---> G11 Cb-70 GTti
http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=5&t=2627
Strona 1 z 1

Autor:  StiQ [ 10-11-2007, 14:48 ]
Tytuł:  G11 Cb-22 ---> G11 Cb-70 GTti

Z czystej ciekawoscie pytam???

Tak jak w temacie, chcialbym zasiegnać informacji kto na tym forum bylby wstanie podjac sie SWAPa silnika GTti z calym potrzebnym osprzetem i wszystkimi modyfikacjami do G11

Teoretycznie wszystkie czesci dawcy sa, potrzebne informacje Kto? Ile? Jak dlugo?

Oczywiscie auto musialo by byc na chodzie i przejsc badania techiczne....

Dodam ze to mozliwe a jesli nie wierzycie prosze foty do wgladu :)


Obrazek

Obrazek

Autor:  szociu [ 10-11-2007, 15:47 ]
Tytuł: 

taki swap będzie drogi bo w stosunku do g100 pasuje ci tylko silnik i skrzynia na poduszki,reszta do przełożenia łącznie z wiązką, założenie elektrycznej pompy paliwa podciągnięcie przewodów paliwowych do komory, wyspawanie wydechu to rzeźba, poza tym auto imho nie będzie skręcać i hamować musiałbys zmienić zawieszenie a tu już nie zaadaptujesz z gtti P&p, z hamulcami powinno być prościej ale musiałbyś przełożyć serwo z gtti. Cała buda powinna być obspawana + rozpórki żeby się to nie rozleciało....

Autor:  StiQ [ 10-11-2007, 21:31 ]
Tytuł: 

Chyba instalacja paliwowa istnieje w G11, jak by ktos nie wiedzial to pompka mechaniczna musi ciagnac paliwo do silnika, tak samo jest instalacja wrotna do baku :)

A co do innych rzeczy hm dlaczego nie mailby skrecac??? Przeciez to nie jest 2l czy 3 litrowka ktora wazy bog wie ile wiecej od silnika cb22, podejzewam ze waga jak juz rozni sie max o 30 kg i ta roznica chyba nie spowoduje jakiegos zachwiania toru jazdy nawet jesli wezmieny zakrety, qa co do rozporek to chyba nic tridnego zeby je zrobic zmierzyc odstep miedzy kielichami i zrobic nawet regolowana nie wiedze zwiazku,

Jedynym zajeciem bylo by zalorzenie pompki w baku, przelozenie serwa,

Niewiem moze sie mysle ale chyba to nie jest az tak trudne pozatym ze trzeba sie znac!!! i miec manualne zdolnosci

Autor:  szociu [ 10-11-2007, 23:47 ]
Tytuł: 

Cytuj:
instalacja paliwowa istnieje w G11, jak by ktos nie wiedzial to pompka mechaniczna musi ciagnac paliwo do silnika
no co ty nie wiedziałem :wink: albo dziurawisz stary bak i wkładasz pompkę elektryczną i kombinujesz z podpięciem tego do starej instalacji albo dajesz zewnetrzna pompę boscha i masz mniej rzeźby

Cytuj:
laczego nie mailby skrecac??? Przeciez to nie jest 2l czy 3 litrowka ktora wazy bog wie ile


dalej nierozumiesz, nie chodzi o różnice w masie tylko w tym ze zawieszenie w twojej jest dostosowane do tych 52 kucy a nie 100, choćbyś nie wiem jakie negatywy zrobil na zawieszeniu to i tak nie będzie sie auto klieic do drogi bo jest węższy rozstaw niz w g100, dodatkowo w gtti masz stabilizatory P+T, zawieszenie ma zupełnie ustawienia twardości w stosunku do gtti, co do rozpórek może i da się to zrobić dolna i górną ale tez musi ktoś to zrobić z głową żeby nie zaszkodzić.

Sam chyba auta na części pierwsze nie rozbierałeś może dlatego wydaje ci się to takie P&P

Autor:  StiQ [ 10-11-2007, 23:59 ]
Tytuł: 

Nie niestety nie rozbieralem a uto tak naaprawde nie bylo przewidziane tylko na te 54 kucyki gdyz w tym aucie byl juz silnik CB-60 ktory mial juz turbine i kucy tez mial wiecej zdajsie 70 albo 78 wiem ze to dalej nie 102 koniki co w gtti....

A druga sprawa widzialem juz G100 z silnikiem z Toyoty Starlet 1,3 Turbo o mocy 150km nie muszemowic ze to silnik serujny po lekkich modach bez wysilku ma 200hp. Ale ja nie o tym tylko o tym teroetycznie auto powinno nie skrecac, Tak samo powinno byc z Yaris 1,5 Turbo wiem on ten silknik ma seryjnie - ale wiem ze goscie mieli yarisa 1,0 i wlorzyli do niego silnik od Corollki i dopiero wtedyi mial problemy ze skrecaniem,ale silnik byl wtedy owiele ciezszy i o wiele mocniejszy!!!!

Co do pompki to tak jak mowisz mozna zapodac elektryczna zewnetrzna mniej roboty, nie trzeba ciac baku, przepustowosc instalacji pewnie nie bedzies stabycnowic problemu....

Autor:  szociu [ 11-11-2007, 00:05 ]
Tytuł: 

jedyny problem przy zewnętrznej to bak musi byc idealnie czysty bo nie masz filtra który łapie przed pompą :wink:

dalej nierouzmiesz o czym pisałem z zawieszeniem, co ma charade do yarisa ??

silnik z gtti podkrecisz na 150km ale żeby się to drogi trzymało ok pasowało by wtedy zmienić gumy zawieszenia na coś twardszego żeby poprawić "czucie", w zalezności od przeznaczenia grubsze stabilizatory P+T, rozwiercić otwory w amorach lub dać specjalne śruby żeby zrobić negatywy czyli zainwestować sporo kasy, sporą różnicę w prowadzeniu dała by też szpera...

Autor:  StiQ [ 11-11-2007, 00:12 ]
Tytuł: 

Tesame problemy wystopia gdy do g11 wpakuje 1,0 efi moc ta sama tylko auta rozne np polosie napedowe sa szersze niz w mojej czy w takim razie moge zastoswac swoje pytam teroetycznie ????

Autor:  szociu [ 11-11-2007, 00:35 ]
Tytuł: 

moc i masa zostaje ta sama, elementy przenoszenia napędu są do niej dostosowane zawieszenie też więc raczej bez problemu, półośki zostawiasz jak masz po co ci szesze

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/