forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade http://forum.charade.pl/ |
|
Osiagi http://forum.charade.pl/viewtopic.php?f=5&t=1409 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | KoscieJ [ 24-11-2006, 00:53 ] |
Tytuł: | Osiagi |
Jak sie wlasciwie powinno jezdzic charada (przy jakich predkosciach - nie mam obrotomierza) zmieniac biegi?? Zeby moc byla najwieksza i osiagi??Ale zeby nie zakatowac silnika?? Generalnie jak jezdzic,zeby nie zamulac, a jak zeby najmniej palic, a jak do streetracingu?? Auto to Charade 3D, silnik CB23. Pozdrawiam!! |
Autor: | Wafel83 [ 25-11-2006, 12:46 ] |
Tytuł: | |
hej ja mam dieselka z 86r 3D z obrotką a moje osiągi to: 1 bieg - do max 3000 obr. ok 10 km/h 2 bieg - do max 3000 obr. ok 20-25 km/h 3 bieg - do max 3000 obr. ok 40 km/h 4 bieg - do max 3000 obr. ok 60 km/h 5 bieg - do 3500 obr. i max prędkość jaka udało mi sie wycisnąć na prostej 95 km/h podaje górne granice predkości jakie da sie wycisnaac na biegach w moim aucie a średno bieg zmieniam gdy obrotomierz osiągnie 2500 obr. Może dało by się coś wycisnąć więcej?? ale kto wie jak to zrobić. moze zaworki nowy filtr paliwa itp. heheh wyrzucic wszystko ze środka i jak najmiejsza masa |
Autor: | Bart_GTti [ 25-11-2006, 18:25 ] |
Tytuł: | |
"5 bieg - do 3500 obr. i max prędkość jaka udało mi sie wycisnąć na prostej 95 km/h" to te Diesle tak zamulają? ehh Ile pali ci ropki przy takiej ekonomii? Ja na 2 biegu nieraz daje rade do 100km/h ;] a zostają jeszcze 3biegi ;] Ello |
Autor: | pejot79 [ 25-11-2006, 21:09 ] |
Tytuł: | |
Tez mam jeszcze diesla i leci 120km/h. Fakt że trzeba zagłuszać silnik radiem bo przy 100 nie można wytrzymać ale coś za coś. Mi palił zawsze w cyklu miesznym 300km trasa 70km miasto 3.7 l/100km. Wafel83 ma chyba albo mocno "sfatygowany" silnik albo jakąś home made geare box o bardzo krótkich przełożeniach. |
Autor: | drookash [ 26-11-2006, 20:44 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ja na 2 biegu nieraz daje rade do 100km/h ;]
a zostają jeszcze 3biegi ;] Różnie to jest z moją 1.3 Zauwazyłem, że jak na jedynce wcisnę gaz na maxa gwałtownie, to wskazówka obrotomierza z rozpędu przekracza 7,5tyś i prawie przy 8 odcina, natomiast na 2 dochodzi wolniej i odcina przed 7,5 tyś, trójka to już odcięcia zaraz po 7 tyś. Mimo wszystko na 3 przy odcięciu jest na zegarku 140km/h, ma 2 minimalnie przed 100 a na jedynce 40km/h. Denerwuje mnie konieczność zmiany biegu minimalnie przed 100 Przy małej konfrontacji z marcin_gtti doszedłem uświadomiłem sobie jednak, że GTTi zapindala przy mojej G200 jak pszczółka przy bąku |
Autor: | Bart_GTti [ 26-11-2006, 23:02 ] |
Tytuł: | |
drookash napisał(a): Cytuj: Przy małej konfrontacji z marcin_gtti doszedłem No to konfrontacje musieliscie mieć konkretną! |
Autor: | drookash [ 27-11-2006, 19:58 ] |
Tytuł: | |
Tia...się tak powiedziało napisało Teraz muszę się koniecznie ustawić z evolution na sparing z jego nowym nabytkiem Zastanawia mnie dlaczego ma obrotkę do 9 tyś... ? |
Autor: | HITMAN [ 27-11-2006, 22:39 ] |
Tytuł: | |
Bo G100 tak miały, to są jeszcze prawdziwe japońce A im nowsze tym bardziej koreańskie |
Autor: | Evo [ 28-11-2006, 00:04 ] |
Tytuł: | |
HITMAN napisał(a): Bo G100 tak miały, to są jeszcze prawdziwe japońce A im nowsze tym bardziej koreańskie
100% JAPAN RESPECTA panowie A co do ścigania Drookash to ja sie nie ścigam moim ale stane do sparingu jak już ją dopieszcze |
Autor: | drookash [ 28-11-2006, 20:46 ] |
Tytuł: | |
HITMAN napisał(a): Bo G100 tak miały, to są jeszcze prawdziwe japońce A im nowsze tym bardziej koreańskie
Żartujesz ??? Jedyne co mam koreańskie (a właściwie polskie z Krosna - Delphi) to amorki od TICO !. Dlaczego sądzisz, że Charadkę popaprały ludziki z Korei ? Przecież do końca produkcji Charade była ona 100% japońska. |
Autor: | drookash [ 28-11-2006, 20:53 ] |
Tytuł: | |
Evolution 1100 napisał(a): A co do ścigania Drookash to ja sie nie ścigam moim ale stane do sparingu jak już ją dopieszcze
Eee...no co ty ??? Takiego diabła masz pod maską a żałujesz mu oktanów ? Charada musi czasami przepalić - zamuli się od jeżdżenia jak kapelusznik. Przyznaj się tu teraz publicznie...ilu już na światłach skillowałeś ? Co do obrotki - to od ilu zaczyna się "optymalne" :D czerwone pole ? 7 tys czy 8 tys ? Może jakoś pomóc w tej wymianie paseczka i napinacza ? |
Autor: | Evo [ 28-11-2006, 21:58 ] |
Tytuł: | |
drookash napisał(a): Eee...no co ty ??? Takiego diabła masz pod maską a żałujesz mu oktanów ? Charada musi czasami przepalić - zamuli się od jeżdżenia jak kapelusznik. Przyznaj się tu teraz publicznie...ilu już na światłach skillowałeś ? Co do obrotki - to od ilu zaczyna się "optymalne" :D czerwone pole ? 7 tys czy 8 tys ? Może jakoś pomóc w tej wymianie paseczka i napinacza ?
A myślisz że jakbym jeździł jak kapelusznik tankował bym V-Powera ?? a co do red line na obrotku to niewiem ale chyba od 7k czerwone zerkne i zobacze bo nie pamietam. Co do publicznego przyznania się to nie zrobie tego ale powiem : widok miny cwaniaka który dogonił cie na następnych światłach na których stoisz od chwili - BEZCENNE |
Autor: | drookash [ 28-11-2006, 22:55 ] |
Tytuł: | |
Zalałeś Charadę V-powerem ??? Ja unikam nawet 98 - leję 95, a jak robi się poniżej -5 to zaczynam lać 98 i lekko zapłon wyprzedzam - mniejsza szansa na spalanie stukowe Zapindala jak ta lala aż uszczelkę wyp....ala !! W zeszłym roku zimą po ujeżdżaniu po Fordońskiej na trójce (tak do 120km/h) dojechałem do OBI i zaczął bąblować. W tym roku będę ostrożniejszy bo szkoda kasy na kolejną gumkę z TOKEI Przy okazji - na jakich paliwach jeździcie waszymi 1.3Efi i na jakich stacjach tankujecie ??? |
Autor: | Evo [ 29-11-2006, 11:16 ] |
Tytuł: | |
tak V-Power to było bardziej dla odmulenia silnika itp niż do zasówania co ja tam mogę po kliku dniach powiedzieć o samochodzie ?? nic - wiec dlatego gaz nie ląduje na chłodnicy |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |