forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-06-2024, 21:51

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sprężyny przód - od czego pasują ?
PostNapisane: 09-02-2006, 16:35 
Pozaglądałem sobie troszkę pod autko. Ogólnie OK, żadnych większych rdzewień, ale zauważyłem, że jedna sprężyna z przodu od strony kierowcy ma odpęknięte około 4 cm przy górnym mocowaniu. Może nie dokładnie odpęknięte, ale na rozwarstwioną końcówkę. Jak rozdzielony włos :)
Samochód stoi prosto, nic bym pewnie nie wiedział, jak bym tam nie zaglądał.
Zastanawiam się czy przy okazji wymiany tarcz nie wymienić sprężnynek z przodu.

Pytanie - od czego pasują ?
Bo ceny oryginałów są zabójcze !


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2006, 16:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dziwne... zalogowałem się a jestem jako "Gość" :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2006, 22:27 
Offline

Dołączył(a): 03-02-2006, 20:59
Posty: 105
Lokalizacja: Łódź
co to znaczy zabójcze?

_________________
w końcu TD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-02-2006, 23:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Wiesz co Krup kiedyś napisał:
Cytuj:
wiesz co sprężyn to ja nie mam ale przy małych przerókach zakładałem na przód spręzyny od cienkiego sporting i całkiem ładnie sie to trzyma

Nie wiem ile w tym prawdy jest, ale bardzo możliwe, że można je założyć po małych przeróbkach!! Najlepiej jest ściągnąć stare sprężyny i czegoś na szrocie poszukać!! :lol:

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-02-2006, 12:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
duzo tego rozwarstwionego ma ?? jesli nie duzo .. to wez obetnij jeden zwoj w obydwu sprezynach na przodzie i final ... zabezpecz czyms antykorozyjnie i jezdzij dalej a jezeli duzo ... to obetnij 2 zwoje i final - 2 zwoje juz sporo ci obnizy auto

_________________
http://mieleckie.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-02-2006, 13:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07-10-2005, 14:48
Posty: 1097
Lokalizacja: Krosno
Nom taka techniką jak Mazi mówi to bedzie najszybciej, a autko bedzie lepiej obniżone wyglądało!! :lol:

_________________
JEST RENAULT MEGANE 1.6 75KM.

BYŁ MITSUBISHI COLT C51 1.3 gaźnik, sonda lambda i ecu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-02-2006, 20:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-03-2005, 15:27
Posty: 44
Lokalizacja: Lodz
wierzcie albo nie ale ja na tym jeżdże juz dwa lata i nie mam problemow... no i jest sztywniejszy niz na normalnych 8)

_________________
calkiem czerwona :)) teraz juz dwie szaradki:)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL