forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 27-04-2024, 11:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wymiana uszczelki pod głowicą
PostNapisane: 01-08-2011, 10:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2011, 16:11
Posty: 31
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Samochód: Daihatsu
Model: Darade 16v
Rok: 1993
Cześć,długo czekałem na tą chwilę by móc ją wymienić,nadszedł ten moment.Doradźcie :wink:
Jak wiadomo nie zawsze można liczyć na mechaników,tak jest z moim przypadkiem,delikatnie mówiąc wydymał mnie.Nieważne,1500 nie dam za wymianę.A więc postanowiłem spróbować własnych sił,bo przecież jestem po technikum samochodowym i coś tam tej teorii się nauczyłem.
Od czego zacząłem ?
1.odkręciłem wszystko co moim zdaniem było konieczne (podczęści,rurki,przewody itp.)
2.Odsunąłem kolektor wydechowy
3.Odsunąłem kolektor dolotowy
4.Odkręciłem koło pasowe,rozrządu i to co tam był konieczne.
5.Odkręciłem szpilki głowicy
6.Wyjąłem głowice

Cennik:
1.uszczelki:
-pod głowice ok 90zł
-pod klawiaturę-Nie wymieniam
-pod wydech-nie wymieniam
-pod dolot-nie wymieniam
2.usługa szlifowania:
- 75 zł Papla szlif Bielsko-Biała

Silnik 1.3 16v 84KM
Zamierzam ją tylko splanować,zawory przetrzeć ropą tak samo delikatnie tłoki (nie wyjmowałem ich), i poskładać wszystko jak wcześniej.
Obawiam się swojej pracy ale...czasami trzeba ryzykować,żeby coś zyskać.
Pytanie do siedzących w temacie,mechaników i szpeców co powinienem jeszcze wiedzieć na co zwrócić uwagę,by to jeszcze jeździło?
1.Jaką siłą co przykręcać?

_________________
Daihatsu?...KJS?.....Darade... ;)


Ostatnio edytowano 03-08-2011, 09:56 przez 190EEVOII, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Wymiana uszczelki pod głowicą
PostNapisane: 01-08-2011, 18:21 
Offline

Dołączył(a): 12-06-2011, 11:34