forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 22-12-2024, 14:03

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sciaganie głowicy
PostNapisane: 23-07-2005, 10:36 
Offline

Dołączył(a): 22-07-2005, 08:44
Posty: 10
Witam. Ktos mi mowil ze waze jest zeby jakos pokolei odkrecac glowice bo mozna ja pogiac czy cos takiego. Czy to prawda? i jak to nalezy odkrecac (sciagac) bo mam prawdopodobnie zawory (jak nie cos wiecej) do wymiany. Nie pali mi na 1 gar. Chcialem to sam zrobic zeby zaoszczedzic troche kasy na mechaniku,ale nie wiem jak sie do tego zabrac. A moze gdzies mozna dostac jakas mądrą ksiazke na temat tego auta. Doklanie chodzi mi o model G200 o poj. 1.5 EFI i 16V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-07-2005, 16:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
WIEC SPRAWA WYGLADA NASTEPUJACO:
GLOWICE TRZEBA ODKRECAC STOPNIOWO POCZYNAJAC OD SROBEK NA SRODKU GLOWICY I IDAC POKOLEJI NA KRZYZ PRZEZ WSZYSTKIE SRUBY

6 1 4 8
O O O O

O O O O
7 3 2 5

TO JEST SCHEMAT UPROSZCZONY A KAZDA ODKRECASZ POWOLI I STOPNIOWO AZ DO CALKOWITEGO ODKRECENIA

TAK SAMO I Z DOKRECANIEM SRUB NAJLEPIEJ MIEC KLUCZ DYNAMOMETRYCZNY ABY Z DOKLADNYM MOMENTEM I SILA DOCIAGNAC GLOWICE!!!

MOWISZ ZAWORKI PADNIETE?
SPRAWDZ TEZ POPYCHACZE ZAWOROWE MOZE KTORYS PADNIETY I NIE OTWIERA ZAWORKOW NO A MOZE GLOWICA WALNIETA LUB COS TAM JAK ZDEJMIESZ DAJ ZNAC :wink:
POZDRO MILEGO KRECENIA

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Ostatnio edytowano 25-07-2005, 07:40 przez sebek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-07-2005, 00:57 
Offline

Dołączył(a): 22-07-2005, 08:44
Posty: 10
ooooo.. Dzieki Ci bardzo.. wlasnie takiego czegos potrzebowalem.. No wlansie mam nadzieje ze glowica to nie jest bo duze koszty beda tego.. licze na zaworki,ale znajac moje szczescie bedzie cos wiecej.. w kazdym razie jak zdejme.. a mysle ze w przyszlym tyg. bede to robil to dam znac.. napisze co tam odrylem itp.
Jeszcze raz dzieki i Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-07-2005, 08:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
NO WITAM
PODPOWIEM TAK ZANIM ZACZNIESZ ROZBIERAC GLOWICE ZACZNIJ OD PODSTAWOWYCH PODSTAW :D CZYLI JAK MASZ JAKIES DOJSCIA TO ZMIERZ JEJ KOMPRESJE NA CYLINDRACH,PRZJZYJ TEZ DOKLADNIE ELEKTRYKE NISKIE I WYSOKE NAPIECIE W OBREBIE ZAPLONU SWIECE I TYM PODOBNE BYC MOZE NIE MA ISKRY NA KTORYMS Z CYLINDRÓW PRZ ROZBIERANIU ROZRZADU NAJLEPIEJ UPEWNIJ SIE CZY MASZ ZNAKI NA KOLKACH I SILNIKU ZEBY POZNIEJ ZGRAC ROZRZAD JAK BEDZIESZ SKLADAL PONIEWAZ DO TAKIEGO MODELU CHRADZI CIEZKO Z MANUALEM :evil: JAKBYS MIAL PYTANIA
PISZ:
GG 3002241
LUB DZWON 506586081
POZDRO I MILEGO UZYTKOWANIA PRAWDOPODOBNIE JEDYNEGO TAKIEGO MODELU W POLSCE :D

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25-07-2005, 14:53 
Offline

Dołączył(a): 22-07-2005, 08:44
Posty: 10
Hehe.. dzieki bardzo za takie wyczerpujace informacje, czyje ze skorzystam z GG lub telefonu,ale to jak bede rozkladal.. wiem ze iskra jest kompresja na 1 i 2 garze ok.. kolo 11,7 na 3 - 0 kompresji, na 4 - 9,7 chyba.. tyle narazie wiem..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-07-2005, 09:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
MH
MOWISZ KOMPRESJA NA 3 GARZE WYNOSI 0.MIALEM KIEDYS TAKI PRZYPADEK W OPELKU ZE WYTOPIŁO DZIURKE W TŁOKU,PRZYCZYNA BYLO ZLE USTAWINIE ZAPLONU I SPALANIE STUKOWE CZEGO REZULTATEM BYLO WYPALENIE TLOKA.JEZELI AUTKO NIE JEST NA GAZIE WIEC MOZE GŁOWICA NIE JEST AZ TAK DOBITA WIESZ TAK SIE ZSTANAWIALEM CO MOZE BYC ZE NIE MA KOMPRESJI WIEC MOZE TO NAPRWADE ZAWORKI MOZE WYPALONE GNIAZDA LUB NO NIE WIEM.JAK ROZBIRZESZ DAJ ZNAC CIEKAWI MNIE TO I JAKBY CO SLUZE POMOCA
POZDRO

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-07-2005, 11:26 
Offline

Dołączył(a): 22-07-2005, 08:44
Posty: 10
No ja tez mam nadzieje ze to wypalone zawory bo bylem w serwisie boscha i zagladal tam gosc kamera i tlok wygladal na caly.. takze dlatego mysle ze to zawory tylko.. (taka mam nadzieje, bo jak cos wiecej,to koszty moga byc nieciekawe). W kazdym razie autko nie jest na gazie.. na kamerze glowica wygladala tez niby w porzadku takze mam nadzieje ze gosc dobrze widzial..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-11-2005, 22:22 
Offline

Dołączył(a): 22-07-2005, 08:44
Posty: 10
Witam Ponownie, chyba nie jest mi dane pojezdzic moim autem, Jak sie okazalo byla dziura w jednym zaworze, ale madrzy ludzie ktorzy to robili (wymieniali i docerali zawory) zapewniali ze nie trzeba wymieniac uszczelniaczy (nie wiem co mnie podkusilo zeby tego nie zrobic) i po zlozeniu auta... uffff.. :( strasznie kopci, swiece ciagle sa okopcone (nowe swiece NGK, ustawiony zaplon) i wciaga olej.. teraz ciekawe czy to te usczelniacze przepuszczaja olej czy moze uszczelka pod glowica nie dokladnie uszczelnila (nie splanowalem glowicy). Pewnie byly to bledy ale nigdy jeszcze nie robilem sam samochodu i o takich rzeczach nie wiedzialem. W kazdym razie cisnienie wszedzie jest takie samo i wynosi 13,... costam. Co teraz robic, czy to auto ma jakies zlacze diagnostyczne? Zebym pojechal na diagnostyke i mi by powiedzieli (po podlaczeniu pod komputerek) co i jak???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-11-2005, 16:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Komputer nie pokaze czy uszczelniacze zaworowe są do wymiany :wink: A przy takiej dużej kompresji to może byc wina pierścieni, zawory dotarte czyli uszczelnione to teraz przez pierścienie ucieka. Uszczelniacze kopcą raczej na zimnym siniku, jak sie rozgrzeje to juz nie powinny, jak na ciepłym dalej mocno kopci to pierścienie na 90%

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-11-2005, 19:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
no witam
i tu moge sie nie zgodzic co do kopcenia na uszczelniaczach ze na zimnym tylko kopci
mialem forda na gazie no i padly uszczelnicze najwiecej kopcil na zimnym ale i na rozgrzanym ostro popalal olej wiec roznie to moze byc jak usczelniacz z powodu temperatury popekal to czy zimny czy cieply bedzie kopcil.
co do zaworkow i tego ze sa uszczelnione masz racje i tu mozna dojsc do pierscieni
z tym ze kompresja 13 atm to nie tak wiele no ale mam pomysla
jak odpalisz silniczek
to sprawdz sobie na zimnym jak mu dmucha z pod korka wlewu oleju a potem na cieplym jezeli dmucha to znaczy ze pierscionki
no nie wiem co jeszcze

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL