forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 07-10-2024, 00:49

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Diesel silnik
PostNapisane: 26-10-2005, 11:47 
Offline

Dołączył(a): 19-12-2004, 20:45
Posty: 56
Lokalizacja: Gdynia
Witam, pojawil mi sie olej na jednym kanale kolektroa ssacego (od strony wlewu oleju). Zaniepokojony pomierzylem cisneinia na cylindrach i tak mam: 24 bary na 1 (od wlewu oleju) 29 na drugim i 25 na trzecim. Wynika wiec ze mam przedmuchy. Zastanawiam sie nad wyregulowaniem zaworow moze regeneracja glowicy?. Jak sa regulowane zawory w dieslu rok 91 (plytki czy sruba)? szczeliny to 0,25 ssacy 0,3 wydech? Jakei powinny byc cisnienia na cylinrach? Co mozna jeszcze zrobic zeby uniknac generalki?
pozdrawiam

_________________
1.0D '91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-10-2005, 15:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Można zrobić próbę szczelności głowicy i wtedy wyjdzie czy to ona czy pierścienie. Ale to juz też sporo roboty i spory wydatek chyba że sam będziesz robił.

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-10-2005, 15:28 
Offline

Dołączył(a): 19-12-2004, 20:45
Posty: 56
Lokalizacja: Gdynia
sam robil probe szczelnosci czy remont glowicy?
bo z glowica to mysle ze dalbym rade.

_________________
1.0D '91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-10-2005, 21:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
Mówiłem o próbie. W sumie nie jest to taki problem, trzeba po prostu zdjąć głowice, zalać ją olejem, zostawić na pare godzin i sprawdzić czy nic nie wyciekło przez zawory. Z remontem gorzej, trzeba sie już troche znać

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-10-2005, 21:50 
Offline

Dołączył(a): 13-07-2005, 15:09
Posty: 13
Lokalizacja: KARTUZY
Według instrukcji zawór ssący na zimno powinien mieć 0,25 a zawór wydechowy 0,30 luzu. Zawory reguluje się na podkładkach. Jeśli chesz sprawdzić szczelność zaworów to lepiej spóbuj zalać głowice np: naftą to od razy prawde ci powie czy zawory puszczają. Przy okazji sprawdź czy nie ma rys na cylindrach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-10-2005, 09:20 
Offline

Dołączył(a): 19-12-2004, 20:45
Posty: 56
Lokalizacja: Gdynia
moze w przyszlym tygodniu zdejme glowice, pytani jeszcze czy po kazdym zdjeciu glowicy powinno sie ja planowac? czy tylko jesli wymaga planowania?

_________________
1.0D '91


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27-10-2005, 23:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-03-2005, 15:27
Posty: 44
Lokalizacja: Lodz
planuje sie jak sie głowica przegrzeje, tak tonie trzeba no chyba ze prawdziwy remonciksie robi :( no to to tez powinno sie zrobic...

_________________
calkiem czerwona :)) teraz juz dwie szaradki:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: glowica
PostNapisane: 01-11-2005, 15:30 
Offline

Dołączył(a): 18-09-2005, 00:42
Posty: 36
Lokalizacja: Warszawa
po kazdym zdjeciu glowicy trzeba ja zabielic czyli splanowac o jakiers setne milimetra poniewaz glowica ulega jakiemus delikatnemu znieksztalceniu

_________________
Charade g100 poj. 1. niespodzianka :)
Lokalizacja : Warszawa
gg 4442283


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL