1. Sprawdzić drążki kierownicze - nie końcówki a drążki, gdyż na nich od wewnętrznej strony najczęściej pojawia się luz. Najlepiej wjechać na kanał i na kołach ustawionych dokładnie na wprost złapać za drążek zaraz przy przekładni i szarpać przód/tył góra dół.
2. Następnie sprawdzić, czy nie mają luzu osiowego - złapać jednocześnie za obydwa drążki a ktoś inny próbuje skręcać w prawo i lewo. Jeżeli jest luz na "jabłuszkach" to wyczujesz, że w momencie kręcenia ruszy się jeden a drugi będzie stał. Ruchy kierownicą starczą 2-5cm prawo/lewo.
3. Sprawdzić luz na przekładni ślimakowej - dokładnie na docisku przekładni. Od strony kabiny jest duża nakrętka (chyba 30mm i mała śruba z łbem imbusowym) - dokręcić a jeżeli tam był luz powinno ustąpić.
4. Sprawdzić krzyżaki - jeden jest pod deską i jeden zaraz nad maglownicą - złap ręką a ktoś inny kręci kierownicą - luz wyczujesz.
5. Sprawdzić sworznie wahacza, luz tłoczysk amortyzatorów w kolumnie oraz luz na łożyskach oporowych w górnych mocowaniach.
Najlepiej podjedź do mechanika - oni mają to obcykane i przelecą te elementy w 5 minut