forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 01-10-2024, 21:18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z charade GTti...
PostNapisane: 19-12-2008, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-03-2008, 17:26
Posty: 6
Lokalizacja: kielce
witam...mam problem bo moja charadka pali mi ok. 15 litrow!!! mysle ze on caly czas chodzi na ssaniu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-12-2008, 15:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
a równo Ci chodzi na jałowych ? nie kopci na czarno? zacznij od wężyków ciśnieniowych ,miałem kiedyś spękane i czujniki fisiowały - na jałowym zapalało kontrolke turbiny :)

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-12-2008, 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-03-2008, 17:26
Posty: 6
Lokalizacja: kielce
Jak go odpale chodzi na 1500rpm na ssaniu...jak sie zagrzeje zchodzi do 1000 i faluje 700-1000...czasami nawet mniej az sie kontrolka cisnienia oleju zapala...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19-12-2008, 18:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
1. Kompresja - sprawdź, bo czym gorsza tym mniejsza sprawność silnika i więcej go trzeba deptać by jechał.
2. Wężyki jak pisał Amba - podstawa w tym aucie !
3. Nawet na jałowymi nie powinna zapalać się kontrolka oleju - silnik pewnie umiera :( Panewki to zmora GTti, podobnie jak łańcuszek pompy olejowej - niech mnie ktoś poprawi jak sie mylę.
4. Skąd masz GTti ?

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-12-2008, 14:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28-03-2008, 17:26
Posty: 6
Lokalizacja: kielce
silnik jest po remoncie...tzn.glowica po kapitalnym remoncie,pierscionki,wal po szlifie czopow korbowodu,oraz wymiana panewek korbowodowych...a co zauwazylem ten lancuszek pompy jest dosc luzny...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-12-2008, 14:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Znasz poprzedniego właściciela tej GTti to zapytaj go skąd wziął panewki wału i czopów w wymiarze po szlifie ? Jak dotąd chyba nie udało się nikomu kupić :(
Może to właśnie jest przyczyną słabego ciśnienia ?

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22-12-2008, 20:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-09-2007, 19:07
Posty: 208
Lokalizacja: Warszawa
kulek_gt napisał(a):
zauwazylem ten lancuszek pompy jest dosc luzny...


ten lancuszek naturalnie lubi tak miec :wink:


Co do reszty ZDECYDOWANIE zgadzam sie z drookashem :shock:

_________________
E46 3,0 , GTTi FaN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-12-2008, 23:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
w camskillu można kupic nadwymiary głównych, ACL ma korbowodowe normalnie w ofercie , niesadze zeby sie komus tak bardzo chciało z tym bawi skoro auto szło na sprzedaż...

najprościej zmierz kompresje, szczelność cylindrów i ciśnienie oleju - powie ci to wszystko o silniku

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26-12-2008, 11:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-09-2004, 12:50
Posty: 940
Lokalizacja: Mielec
potencjometr przepustnicy ? .... miałem tak w gtti i po wymianie przestało falować ....

a tobie tak obroty spadają do ilu że ci sie cisnienie włącza ??? - musiało by chyba do 300 obrotów żeby sie kontrolka włączyła :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL