ja bez problemu dostałem je w sklepie z częśćiami do układów paliwowych i pomp wtryskowych. Bo one oryginalnie to są miedziane i mają po 3 dziurki. Kosztowały 3 zł za sztukę. Niestety nie mam tych starych bo też je wykożystałem. Mianowicie w Charadkach te podkładki są pod tym miedzianym przelewem, a od góry przelewu dokręca się nakrętkami. Tak niefortunnie jest to zrobione, że jak się to rozkręci dwa razy, to prawdopodobnie przy trzecim nadłamie się miedziana rurka łącząca każdy przelew na wtrysku. U mnie się tak stało i leciało sporo paliwa. po zlutowaniu mosiądzem nieszczelności, postanowiłem wykożystać te stare podkładki pod nakrętki. w ten sposób przy dokręcaniu nie ma już takiej siły, aby poruszyć przelew i nadłamać rurkę.
Co do zapowietrzania się pompy, to najwygodniej jest założyć zawór zwrotny na przewodzie paliwowym między filtrem paliwa, a pompą. Koszt 30zł, sprawność 100%. niezawodny patent:)
Jeśli chcesz, to mogę Ci kupić te podkładki i wysłać pocztą, ale to musielibyśmy się jakoś dogadać. Ewentualnie mogę jutro, albo kiedyśtam wjechać do tego sklepu i zmierzyć te podkładki.
Jeśli chcesz, to mogę Ci wysłać manuala naszego silnika, tam wszystko jest rozłożone na części pierwsze i są wszelkie wartości,lecz jedynym problemem jest to, że jest po niemiecku:)
_________________ Jest ryzyko, jest zabawa...
|