forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 05:54

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zawory GTTI
PostNapisane: 02-05-2008, 20:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-09-2007, 19:07
Posty: 208
Lokalizacja: Warszawa
Czy ktos w rozsadnej odleglosci od Warszawy (a moze w samej Wawie :) ) posiada odpowiedni sprzet i ma mozliwosc ustawienia zaworow w Charadzie GTTI ? ,lub jest w stanie polecic fachowca w tej kwestii ?
B A R D Z O P R O S Z E o odpowiedz na forum lub na PRIV .

_________________
E46 3,0 , GTTi FaN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-05-2008, 11:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
zawory w GTTI najlepiej jest ustawiać na ściągnietej głowicy - robiąc głowice od razu zleciłem szlifierzom wynikało to z tego że niema do tego płytek i musieli dorabiać w warunkach domowych nie do zrobienia

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03-05-2008, 11:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-09-2007, 19:07
Posty: 208
Lokalizacja: Warszawa
wlasnie pisalem w nadzieji ze ktos moze ma plytki na wyposazeniu :) Obawiam sie ze skonczy sie tak jak mowisz .......

_________________
E46 3,0 , GTTi FaN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-05-2008, 21:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02-02-2006, 23:10
Posty: 97
Lokalizacja: Mojęcice k.Wołowa
a po co sciagnieta glowica ???? no chyba ze komus pcha zawor tlok to faktycznie w sam raz na raz na 100 kilometrow..........

_________________
Live to ride - Ride to live
Honda Jc20 Gold Alcast ver. Open
Kawasaki Zx6r...rozbita:< ale na wiosne Zx9r... bedzie sie dzialo...
Co ty wiesz o zapierdalaniu...??? Ty stara dupa jestes:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-05-2008, 00:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
opisz proszę jak chcesz wykonać regulację w gtti nieposiadając płytek i nie mając ściągniętej głowicy chętnie się dowiem :twisted:

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-05-2008, 07:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
oryginalnych plytek do regulacji zaworow niesposob dostac
najlepiej miec stare plytki i pozniej je szlifowac na wymiar
podobno pasuja od jakiegos niemca ale nie udowodnione
i dlaczego nieda sie wyregulowac bez sciagania glowicy?
mojemu mechanikowi sie jakos udalo :)

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-05-2008, 14:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
ciekawe jak wyregulował na ciepło( otwarty termostat czyli ok 80 st C), bo tylko takie luzy podaje producent. Nie mając odpowiednich płytek dla mnie jest to niemożliwe bo musisz ściągnąć wałki. U szlifierza do każdego pomiaru wygrzewali głowicę, regulacja zajęła im prawie cały dzień ( płytki na jedną stronę przekładali i szlifowali na magnesówce, na drugą dorabiali). W samochodach gdzie luz podany jest na zimno można sie bawić na założonej głowicy, no albo jak jest dostępna cała gama płytek co 0,01 jak np w subaru :wink:

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10-05-2008, 21:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06-06-2006, 20:24
Posty: 460
Lokalizacja: Bydgoszcz !
tego jak on to zrobil nie powiedzial :roll:

_________________
Sierra 2,9 V6 24V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-05-2008, 16:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04-09-2007, 19:07
Posty: 208
Lokalizacja: Warszawa
Dam znac jak to bedzie .Na razie wyciagnalem motor do szlifierza .W tym roku to juz bajka bo przejezdzilem cale 3 tygodnie :wink:

_________________
E46 3,0 , GTTi FaN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-05-2008, 18:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30-05-2006, 00:41
Posty: 1039
Lokalizacja: jaworzno
co strzeliło w motorze ?

_________________
4 TURBO - Części do Subaru Impreza & Mitsubishi Lancer Evo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11-05-2008, 21:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-10-2004, 10:45
Posty: 96
Lokalizacja: Gdańsk
Co do wartości luzów na ZIMNYM silniku na tej stronie są podane, gość widać że dosyć dobrze zna się na GTti więc pewnie to wiarygodne dane przesyłam link http://members.aol.com/Pocketrocket993/useful.html ocenicie sami...

_________________
born to ride GTti...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL