forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 28-03-2024, 18:39

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem na benzynie.
PostNapisane: 10-01-2008, 19:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02-01-2008, 18:54
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
A wiec, odpala na benzynie jest ok, zaczynam jechac do pewnego momwntu jest ok, po czym go zmula, tak jak by brakowalo paliwa i po 2s sie odmula i jedzie znowu pol kilometra po czym zmula. Na gazie jest wszystko ok, filtr paliwa wymieniony silnik 1.3 16V 1991. Prosze o pomoc bo nie mam pojecia co to moze byc skoro nie filtr. Czy mozliwe ze pompa paliwa na wykonczeniu? Jak ja sprawdzic i jaka powinna miec wydajnosc na minute.

Edit:
Pompa paliwa sprawna... W 30s napompowala litr paliwa.

Edit:
Widzze ze nie bardzo znacie rozwiazanie...

Edytuj wcześniejszy post.
dr_mateusz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-01-2008, 09:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14-07-2006, 17:26
Posty: 66
Lokalizacja: Siedlce
Kolego a podczas tego zamulania zapala się kontrolka od silnika ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14-01-2008, 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02-01-2008, 18:54
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
Nie, chec zapala sie tylko czsami na gazie, ale to zadko tez.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17-01-2008, 16:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
To że pompka napompowałą 0,5 litra w 30 sec nic nie znaczy - a raczej znaczy tylko tyle, że działa :] Nie oznacza to, że potrafi wytworzyć 2,5 bara ciśnienia !
Sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej (u mechanika najlepiej), osadzenie fajek na świecach i lambdę czy nie ma luźnego kabelka. Sprawdź poziom oleju i czy nie ubywa. Jak puszczają pierścienie olej w komorę spalania to zamula silnik, przepali i znów na powera.
Sprawdź też cewkę zapłonową (opór na pierwotnym i wtórnym), oraz sprawdź czy nie masz zasyfiałego aparatu zapłonowego. Gdy zatnie się mechanizm, który odśrodkowo wyprzedza mechanicznie zapłon to będzie miał zamulenie :/

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28-02-2008, 19:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02-01-2008, 18:54
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
A wiec sprawa rozwiazana... Zdjoelm dzisiaj bak, wyjolem pompe paliwa. Wyczyscielm ten jej wewnetrzny filtr, ktory nahcodzi przed pompe w baku i... ? Smiga aż miło :) Jedyne co mnie zdenerwowalo to brak dojscia do pompy bez sciagania baku...

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-03-2008, 00:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02-01-2008, 18:54
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław
Problem powrocil, wiec pozniej znowu zmulalo, stwierdzilem ze zapchalo sie znowu. Zdjolem bak przeczyscilem, przejechalem sie ok, pozniej chcialem sie przejechac za pare godzin, wsiadam, chwila ok, po czym zmulanie, dosyc zadkie ale jednak zmula. Co to moze byc?



Do modow, nie poszcie mi zebym edytowal pprzedni post, bo wtedy nie pokazalo by temtau na gorze- a w konsekwencji nikt by nie pomogl.


pzdr :)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-03-2008, 06:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
Może faktycznie coś sie w pompie się rombie jak coś pwoinienem miec od 1.3 moge udotsepnic do sprawdzenia ajak będzie ok to sprzedać

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12-03-2008, 11:50 
Offline

Dołączył(a): 29-01-2008, 11:16
Posty: 41
Lokalizacja: Warszawa
mam ten sam problem tylko z cb-23 jade 80 km/h po rozgrzaniu silnika i nagle tak ja by nagle nie dostawal paliwka (lekko szarpie) dodam ze gaznik jest wyczysczony

_________________
charade cb-23 g100 1992


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08-04-2008, 23:49 
Offline

Dołączył(a): 30-01-2007, 12:54
Posty: 9
Lokalizacja: Slask
Ja mam ten sam problem i niewiem co to :cry: . Też bak ściągałem i niepomogło . Tyle że ja mam tylko autko na benzynie i tak nieda sie jeździć. Jak wypiołem sonde to było dobrze przez tydzień ale znowu problem wrócił.Dziś autko poszło na warsztat najpierw wymienią filtr paliwa i zaspawają tłumik ale niewiedzą co dalej . POMOCY POMOCY POMOCY !!!!!!

_________________
G101 1.3 16v już sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09-04-2008, 00:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01-04-2007, 16:46
Posty: 1036
Lokalizacja: katowice
Samochód: daihatsu
Model: gran move
Rok: 1997
Miałem podobny problem ale w fiacie 125p...szarpał na wysokich obrotach...a nie raz potrafił zgasnąć....problemem okazał się zapchany filtr paliwa,ale głównym problemem zapychania filtra był zardzewiały bak paliwa...cały syf zasysał do filtra i go zapychało....w charade jest zamknięty filtr z tego co się orientuje i trudno zobaczyć w jakim jest stanie...

_________________
Tylko tchórze obwiniają innych za swoje porażki....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17-04-2008, 21:26 
Offline

Dołączył(a): 30-01-2007, 12:54
Posty: 9
Lokalizacja: Slask
Autko wruciło od mechanika ma nowy filtr paliwa , tłumik , świece i sonde lambda ,oraz zrobioną regulacje i dalej dzieje się to samo. Może już z mniejszą częstotliwością ale nadal po zagrzaniu zaczyna przerywać i gasnąć. Czy może już ktoś sie z tym spotkał ? I wie jak temu zaradzić.

_________________
G101 1.3 16v już sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18-04-2008, 14:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08-10-2004, 10:45
Posty: 96
Lokalizacja: Gdańsk
witam, mam ten sam problem przeczyszczenie wtryskow i filtra oraz przewodów nie pomogło... jeden dzień było dobrze. Teraz mam co jakiś czas strzał z silnika i podnosi mi sie przewód wysokiego napięcia:) Niezły efekt ogólnie dostaje czkawki i dupowato jedzie. Znajomy mi mówił że paliwo potrafi być z wodą mieszane może to właśnie problem... Dziwne też że nagle wszyscy maja ten sam defekt może wina wilgoci w instalacji elektrytcznej? prosze o rady

_________________
born to ride GTti...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL