forum.charade.pl | Polski Klub Daihatsu Charade

Forum Klubu Daihatsu Charade
Teraz jest 23-12-2024, 09:26

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: regulacja zaworów
PostNapisane: 20-06-2005, 13:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10-03-2005, 15:27
Posty: 44
Lokalizacja: Lodz
chzciałem wyregulować w dieselku zawory ale nie wiem szczerze mówiąc jaka ma być przerwa ??? wie ktoś moze??

_________________
calkiem czerwona :)) teraz juz dwie szaradki:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20-06-2005, 14:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-09-2004, 16:23
Posty: 463
Lokalizacja: Jelenia Góra
0.25/0.3 dolot/wydech na zimnym silniku.

_________________
Charadka GTti

..::: Systemy Car Audio :::..

www.caraudio.jelenia.pl

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23-06-2005, 20:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-09-2004, 09:49
Posty: 667
Lokalizacja: Wołów - Wrocław
kurde w diselku jak w GTti...płytki do regulacji :(

_________________
Było :( G100 CB80,CB90,CB23,CL11,CL61 & upgrade G102 HD-E
S14 SR20DET - E34 M50 & E38 M52 -ZX7R
G-Works Automechanika-Lakiernictwo Wrocław tel. 605-853-918 a o charadkach wiemy wszystko
http://www.amba1.republika.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24-06-2005, 18:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16-02-2005, 19:24
Posty: 165
Lokalizacja: wysokie mazowieckie
dolaczam sie do pytania :?:
jak to jest z tymi plytkami do regolacji zaworkow w silniku td :?:

_________________
G101 1.0 b cb 90
wysokie mazowieckie
gg 3002241


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-04-2008, 17:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-07-2007, 18:33
Posty: 328
Lokalizacja: Gdynia
Mam pytanie czy regulacja luzów zaworowych w 1,3 powinna być robiona na zimnym, czy ciepłym silniku?
Mechanik z warsztatu u którego mam zamiar zrobić regulację, a u którego robiłem już rozrząd kilka miesięcy temu, w rozmowie przez telefon stwierdził, że regulacje robi sie na zimnym. Trzymając się tego co jest napisane w artykule autorstwa Drookash na głównej stronie, chcę aby zrobili mi to na rozgrzanym silniku. Jakie są wasze doświadczenia w tej materii??

_________________
Daihatsu Charade 1,3 16V EFI
Daewoo Lanos 1,5 16V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-04-2008, 20:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15-01-2006, 13:36
Posty: 1253
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pamiętaj, że regulując na zimno nie masz właściwego odniesienia - zawory są zimne i nie jest to dla nich normalne otocznie pracy. Silnik rozgrzany - zawory pracują we właściwych parametrach. Sam z doświadczenia wiem, że regulacja na gorąco jest idealna !
Evo regulował sobie na gorącym a że jest pomiarowcem na co dzień - zrobił to tak dokładnie, że po regulacji nie było ich słychać a usłyszeliśmy, że drugi wtrysk ma jakieś zwarcie i czasami podaje sam od siebie dawkę paliwa... jak głośno chodzi wtrysk nie muszę mówić.
Mechanicy regulują na zimno bo im się nie chce ! Nie chcą się poparzyć, nie mają czasu na grzanie silnika itd itd... Jak masz niedaleko do Bydzi - zapraszamy - ustawimy ci gratis idealnie :)

_________________
dawno temu : Hyundai Pony GLS 1.5 82KM
dawniej : Daihatsu Charade G200 1.3 84KM
nie tak dawno : Audi 80 Avant 2.0 90KM
przed chwilą : Fiat Doblo 2010 Maxi Combi 1.6 MultiJet 105KM (290Nm)
teraz : Mitsubishi L200 Invite+ DoubleCab 2.5 DiD 136KM (390Nm)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04-04-2008, 21:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13-07-2007, 18:33
Posty: 328
Lokalizacja: Gdynia
Drookash też uważam, ze niektórym mechanikom sie raczej nie chce. Ale ten do którego jade powiedział, ze zrobi jak będę chciał. Dlatego wydrukuje wartości luzów dla gorącego silnika jakie zamieściłeś w artykule i niech reguluje na gorącym.
Do Bydgoszczy to "kawałeczek" mam :D Dzięki za zaproszenie, teraz na pewno nie ale kiedyś z pewnością skorzystam 8)

_________________
Daihatsu Charade 1,3 16V EFI
Daewoo Lanos 1,5 16V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05-04-2008, 10:12 
Offline

Dołączył(a): 27-07-2005, 00:48
Posty: 369
Lokalizacja: chełm
Samochód: Daihatsu
Model: Charade 1.0D G101
Rok: 1991
A ja przy okazji się spytam... Gdzie moge kupić płytki do regulacji zaworów do diesla ale w normalnej cenie a nie po 30 zł?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL